quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef huuphuup het volgende:ik kan em gewoon zien
http://tommy.ech-wel.nl/w(...)41581056_6_3x4y.jpeg
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/11/741581056_6_3x4y.jpeg on this server.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's waarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef moussy het volgende:
Ja maar jij bent dan ook een échte reldel!!
Hè oh? Huh, wie is dat dan? Welk clipje? Ik weet iets niet meer, hoe kan dat?!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:23 schreef renzell het volgende:
Nee, op die foto dotje! even naar boven scrollen...
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, we reden vanmiddag naar mijn schoonouders, en we rijden hier de straat uit en ik zie hem opeens bij de AH voor staan. Mijn bloemdingetje hing er zelfs nog aan (ondanks dat het windscherm wel weg was) en ik heb hem daar echt niet eerder gezien.
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef pinquit het volgende:
BE wat heb je ooit over filemon gezegd dan?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.![]()
![]()
What was I thinking...
Mja, ik ga morgen nog wel even kijken hoe erg het precies is, als het frame nou krom is is hij total loss en dan krijg ik evengoed nog alles vergoed.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef moussy het volgende:
[..]
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!
Wat heb je nou aan een half gare fiets..
eten?quote:
Ja, ik ben wel van plan om te gaan samen met Katja. De film heb ik op video en die heeft ze ontelbare keren gekeken (en ik dus ook). Dus dat lijkt me wel een leuk moeder-dochter-uitje. En dan hoop ik stiekem wel op een AH-actie of zo, dat scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:03 schreef amaranta het volgende:
Das ook vervelend Kim. Ze moeten gewoon van andermans spullen blijven.
Zijn de MP volgers ook van plan om naar de musical te gaan?
Ik heb MP op broadway gezien, ben bang dat een andere 'versie' helemaal in het niet valt vergeleken. Alleen de decors al.
Als een musical een beetje aan z'n einde begint te lopen, komen er altijd heel veel kortingsacties. Ik ben samen met tessie op die manier heel goedkoop twee keer naar Tarzan geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel van plan om te gaan samen met Katja. De film heb ik op video en die heeft ze ontelbare keren gekeken (en ik dus ook). Dus dat lijkt me wel een leuk moeder-dochter-uitje. En dan hoop ik stiekem wel op een AH-actie of zo, dat scheelt weer in de kosten.
Ik heb wel geduld wat dat betreft. Ik vind het toch eigenlijk iets te duur om voor het volle pond te gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef Chell het volgende:
[..]
Als een musical een beetje aan z'n einde begint te lopen, komen er altijd heel veel kortingsacties. Ik ben samen met tessie op die manier heel goedkoop twee keer naar Tarzan geweest.
Enige is dat je dan dus nog wel geduld moet hebben, zeker aangezien zo'n musical wel even mee gaat...
Wat aardig van jequote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim wat kut van je fiets
Zal ik hem anders ff alsnog komen jatten als hij toch niet total-loss blijkt te zijn?
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, m`n haar is niet langer tweedkleurig maar weer fris donkerbruin met rode gloed
Nu kan ik naar bed
is er een deel 2?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik heb m gezien met kerst. (Hello Colin Firth) En deel twee lijkt me ook wel leuk. Maar ik wacht wel tot ie op euh... video uitkomt.
![]()
Werkse dan maar Miss!
Mijn wasmachine had alleen maar een losse schokdemper. Gelukkig! Maar zo stil als ie nu is is ie nog niet geweest!
Ja, zag ik gister in het voorfilmpje. En Hoe tem ik een draak in 3D. Vanaf 31 maart. En Iep.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
is er een deel 2?![]()
![]()
Manlief instrueren gaat voor als ie uit is op uh 'video'
Gaaf!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zag ik gister in het voorfilmpje. En Hoe tem ik een draak in 3D. Vanaf 31 maart. En Iep.![]()
En helemaal alleen voor mij: Sherlock Holmes
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernielingquote:Op maandag 18 januari 2010 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogge pinqie
Fiets niet kapoet genoeg k_i_m?
Wat zuur zeg!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernieling.
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernieling.
Nouja, het voordeel is dan wel dat ik hem niet meer binnen hoef te zetten de komende jarenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Da's mooi k*t dan.Niet alleen zit een ander met z'n tengels aan je fiets, je moet daarna ook nog op een kromme fiets verder.
En Alice in Wonderland bedacht ik me net. Zooooo moooooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sherlock Holmesdie wilk ook wel gaan zien
Ja die ook! Ik hou van Tim Burton en Burtonachtige filmsquote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En Alice in Wonderland bedacht ik me net. Zooooo moooooi!Maar ik houd wel van een beetje weird.
En johnny Depp. In een Burtonfilm.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja die ook! Ik hou van Tim Burton en Burtonachtige films
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En johnny Depp. In een Burtonfilm.
11 maart begreep ik net.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef pinquit het volgende:
Jaaah aliceis ie eik al in de bios? neetoch?
en where the wild thing are![]()
tvpquote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel een Alice in Wonderland-meet aankomen.
leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
ik ben sowieso alice fanén burton fan
én depp fan
![]()
Cranio sacraal therapiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff iets heel anders. Hebben jullie gister die Zemba uitzending gezien over chiropractie?![]()
![]()
Met dat babietje.
Nou ja, dat het dus echt gevaarlijk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef pinquit het volgende:
niet gezien buuv. t klinkt zielig![]()
![]()
kwartvoortwaalfcupasoup!
Nee, true, maar die man met die hersenbloeding wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cranio sacraal therapie. En dat heeft helega niks met chiropractie te maken
.
Nou weet ik niet wat jij eet momenteel, maar ik kom aardig in de buurt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Dus we moeten weer terug naar knollen en rauw vlees.
Het gebruik van hcg hiervoor is verboden. En ik vind het ook belachelijk dat dat daarvoor wordt gebruikt. Bovendien heb ik wel eens gehoord dat je idd een dieet van 500 kcal erbij moet doen...uiteraard val je daar van af, daar heb je die injecties niet bij nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Een collega van mij doet een dieet met hcg... die is nu in 1 week 3 kilo afgevallen, maar als je hoort wat ze mag eten... dat is bijna niets.Ik wel best wel wat kilootjes kwijt maar niet op die manier.
Kim en Buuv, jullie zijn ook erg goed bezig![]()
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbrandenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef k_i_m het volgende:
“Wij mensen hebben ons gedurende tweeënhalf miljoen jaar genetisch aangepast aan een voeding van vlees, vis, schaaldieren, knollen, groenten, eieren, fruit en noten,” zegt dr Staffan Lindeberg, frontfiguur van de evolutionaire geneeskunde. “Graszaden als tarwe waren nooit de moeite van het verzamelen waard, maar werden in evolutionair perspectief een minuut geleden plotseling basisvoedsel. Dat vloekt met ons DNA.
Bron; http://www.foodlog.nl/caf(...)ijer_over_5_actuele/
dat idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbranden
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hier nog meer info. mn edit werkt niet op mn werk![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |