quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef huuphuup het volgende:
muh
[ afbeelding ]
nu heb ik zin in een broodje bakpaoVan een rood kruis krijg ik geen zin in bakpaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef huuphuup het volgende:ik kan em gewoon zien
http://tommy.ech-wel.nl/w(...)41581056_6_3x4y.jpeg
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/11/741581056_6_3x4y.jpeg on this server.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's waarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef moussy het volgende:
Ja maar jij bent dan ook een échte reldel!!
Hè oh? Huh, wie is dat dan? Welk clipje? Ik weet iets niet meer, hoe kan dat?!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:23 schreef renzell het volgende:
Nee, op die foto dotje! even naar boven scrollen...
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, we reden vanmiddag naar mijn schoonouders, en we rijden hier de straat uit en ik zie hem opeens bij de AH voor staan. Mijn bloemdingetje hing er zelfs nog aan (ondanks dat het windscherm wel weg was) en ik heb hem daar echt niet eerder gezien.
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef pinquit het volgende:
BE wat heb je ooit over filemon gezegd dan?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.![]()
![]()
What was I thinking...
Mja, ik ga morgen nog wel even kijken hoe erg het precies is, als het frame nou krom is is hij total loss en dan krijg ik evengoed nog alles vergoed.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef moussy het volgende:
[..]
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!
Wat heb je nou aan een half gare fiets..
eten?quote:
Ja, ik ben wel van plan om te gaan samen met Katja. De film heb ik op video en die heeft ze ontelbare keren gekeken (en ik dus ook). Dus dat lijkt me wel een leuk moeder-dochter-uitje. En dan hoop ik stiekem wel op een AH-actie of zo, dat scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:03 schreef amaranta het volgende:
Das ook vervelend Kim. Ze moeten gewoon van andermans spullen blijven.
Zijn de MP volgers ook van plan om naar de musical te gaan?
Ik heb MP op broadway gezien, ben bang dat een andere 'versie' helemaal in het niet valt vergeleken. Alleen de decors al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |