Ja. En?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je hoe koud, glad en nat het is buiten joh hé
Walk in the park man, walk in the park.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou het voor mij ook geen probleem moeten zijn, bedoel je?
Daar is het toch veel te koud voor johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Dan worden mn voeten natquote:
Ja doe maar, anders nemen (hihi) ze me straks nog serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Piles het volgende:
Bart, moet ik even zo'n "Sarcasme"-plaatje posten?![]()
[..]
Kijk, zo moeilijk is het niet
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselenquote:
Er zijn hier helemaal geen leuke parken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Moet je wat warmte van mij lenen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Sarcasm is a biatchquote:
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?
Is dat nog doorgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZoietsHebben ze getest door varkens in te graven onder sneeuw en te kijken hoe lang ze het uithielden onder verschillende condities
Vrijdag is creativiteitsdagquote:
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans best groot dat je onderkoeld raakt bij een lawine.
Foksters meten is gewoon té tofquote:
Maar ik zal het onthouden, volgende winter op wintersport als het goed isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Zover ik weet welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat nog doorgegaan?Ik zag pas nieuwsbericht daarover
Vrij normale reactie, denk ik van een mens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Ik las "twitter ik op wintersport"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik zal het onthouden, volgende winter op wintersport als het goed is
Wat is er zielig voor die varkens aan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zover ik weet welWas iig een mooie rel in het betreffende topic op fok, met alle hippies die kwamen mekkeren dat het zielig was enzo
Zodra ik dat ga doen, mag er een lawine komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las "twitter ik op wintersport"
Mja, zelfde als zwemmen als je in het koude water drijft, terwijl je beter roerloos kan liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrij normale reactie, denk ik van een mens.
Ja, maar het zou zielig zijn omdat ze ze dood laten gaan onder de sneeuw, ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er zielig voor die varkens aan dan?Of ze hebben een meter ruimte of ze voegen nog iets toe voor de wetenschap.
Want na het fokken worden ze niet gedood.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het zou zielig zijn omdat ze ze dood laten gaan onder de sneeuw, ofzoiets.
Je hebt veel ervaring met andere fok!sters eh? Playah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Foksters meten is gewoon té tof
Dat gun ik iedereen
Fok!ken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want na het fokken worden ze niet gedood.
Slechts een. De leukstequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring met andere fok!sters eh? Playah.
Ik had het op het nieuws gezien. Ik vond het echt weer zo'n Wakker Dier-actuie eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fok!ken.
Mja, ook wel, maar dat merken ze dan minder omdat dat sneller gaat ofzoweet ik veel, ik ben niet zo gevoelig daarvoor
Teiltje nodig?quote:
Idd, afschieten die hap.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het op het nieuws gezien. Ik vond het echt weer zo'n Wakker Dier-actuie eigenlijk.Net zo als Brein eigenlijk. zelfde soort stichting.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Hè leuk dat ik dat ook eens kan zeggen
Ik vind het mega romantisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Hè leuk dat ik dat ook eens kan zeggen
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, doe niet zo eng via PM.
Ik ook hoorquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Weer? Jij zou dat niet verklappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weer? Jij zou dat niet verklappen
Je bent gewoon jaloers ehquote:
Oja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bartje, je moet je plaatje in de OP nog aanpassen...
Ja johquote:
En niets naar mij sturen eh.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weer? Jij zou dat niet verklappen
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat was niet lullig bedoeld joh
Ik ben echt een wrak in PI's, iedereen denkt altijd dat ik een enorme klootviool ben
Ja, vooral Rabarberquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Dat was niet lullig bedoeld joh
Ik ben echt een wrak in PI's, iedereen denkt altijd dat ik een enorme klootviool ben
Zo erg vind ik je ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Jij hebt nóg betere gekregenquote:
Je PIquote:
Nee, maar die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, vooral RabarberMaar die snapt ze gewoon niet
![]()
Je weet niet wat je mistquote:
Waarom denk je dat de "quote:
Dan moet je het ook vertellenquote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Holy schnitzel, ik space hier half door dat dingquote:
Prachtig mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy schnitzel, ik space hier half door dat ding
Wel gewonnen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Prachtig mooi.
Zo ik ben goed naar de klote, eerste wedstrijd na de winterstop gespeeld, ben helemaal afgemat.
Jij was keeper toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Prachtig mooi.
Zo ik ben goed naar de klote, eerste wedstrijd na de winterstop gespeeld, ben helemaal afgemat.
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel gewonnen, neem ik aan.
quote:
Bankzitter jwtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was? Welke positie nu dan?
Met je fobo reactiequote:
Tschüss kudtquote:
Johooooooquote:
Ja man, ben naar de kerk. Morgen ook weer werken.quote:
Delen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmmm duitse biertjes!!![]()
![]()
Nu een Krombacher!
Kom maar langs!quote:
Goeie dienstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, ben naar de kerk. Morgen ook weer werken.
wat een feest serie is dat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Houniet het volgende:
[HUNG] I've got a very big dick!
Seizoen 1 effe binnen halen in HD.
Nu echt weg.
OMG, ziet er geniaal uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef Houniet het volgende:
[HUNG] I've got a very big dick!
Seizoen 1 effe binnen halen in HD.
Nu echt weg.
Ik sla ff overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens...! Kijkt er niemand met mij mee?!?!
man man man... echt een feestje deze aflevering...!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sla ff overIk zet Friends net weer aan
wtfquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.raraahahahromaromamagagaoohlala.com/
mooie site he?quote:
Ik ben blij dat ik geen epilepsie heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kun je al meezingen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen epilepsie heb.
Ik weet waar je huis woontquote:00:02:16 16-01-10 GROUP-1 Prio 1 DE Schoemakerstraat Buitenbrand (soort brand: motorvoertuig) 4230
1500371 BRW Delft (Kazernealarm)
1500519 BRW Delft (Lichtkrant)
Nou niet daar iigquote:
quote:
sig-waardig!quote:
huil niet jochie...!quote:
mjah ik vind die ik nu heb eigenlijk nog een te mooie grap!quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mjah ik vind die ik nu heb eigenlijk nog een te mooie grap!
Mijn muziek staat gelukkig uit.quote:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn muziek staat gelukkig uit.
Ik ga naar bed.
het mooiste van de hele grap is... dat ik hetzelfde wou vragen maar ik dacht er is vast wat waardoor hij het nooit heeft geprobeerd...quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het mooiste van de hele grap is... dat ik hetzelfde wou vragen maar ik dacht er is vast wat waardoor hij het nooit heeft geprobeerd...![]()
![]()
![]()
quote:
Toont ie tenminste 1 keer interesse in een damequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]maar echt dat die Luctor het ook gewoon vraagt!
en dan zo'n harde faal!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Toont ie tenminste 1 keer interesse in een dameDan wel weer jammer dat het niet voor hemzelf was
maar goed ook, 1 faler is wel genoeg!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet eens
Tenminste, niet hier
Ik ben geen faler?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar goed ook, 1 faler is wel genoeg!
niet op regelmatige basisquote:
Hihiquote:
HALLO!quote:
Slaap lekker kudtquote:
Jææææhæææææææquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 08:39 schreef L.no het volgende:
Jij ook zo vroeg wakker Dean? De toeval.
Aaaah. Gaat het nog een beetje? Moet je voor zo'n tentamen veel leren?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:00 schreef Milou__ het volgende:
Na maandag wil ik voorlopig het woord proces niet meer zien.
Elke keer 1 boek. deze heeft240 blz. Gelukkig hebben we wel een lijst gegeven met de belangrijkste begrippen maar dat zijn er ook 300quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaaah. Gaat het nog een beetje? Moet je voor zo'n tentamen veel leren?
Maar als je nou dat hele boek doorleest en aantekeningen maakt & focust op die belangrijkste begrippen. Dan moet het lukken toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Elke keer 1 boek. deze heeft240 blz. Gelukkig hebben we wel een lijst gegeven met de belangrijkste begrippen maar dat zijn er ook 300. Ik ben maar begonnen met de kleinste hoofdstukken
Ja en dan moet ik het ook nog onthouden. en dat hele boek doorlezen kost veel tijd. Maar ik ben er mee bezigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je nou dat hele boek doorleest en aantekeningen maakt & focust op die belangrijkste begrippen. Dan moet het lukken toch?
Komt goed, je kan hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik het ook nog onthouden. en dat hele boek doorlezen kost veel tijd. Maar ik ben er mee bezig
Nu al?quote:
Ja... Hoezo? Moet ik langer blijven liggen?quote:
Je moet niksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja... Hoezo? Moet ik langer blijven liggen?
daarom lig ik nog steeds in bedquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom lig ik nog steeds in bed
ik moet alleen heel nodig zeiken...!!quote:
Daar ben ik net al voor naar de wc gerendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet alleen heel nodig zeiken...!!
ik zit op een zolderkamer en die is zooooo fucking koud dat ik een beslissing moet maken. toilet en douchen en verwarming op burnmode of blijven liggen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar ben ik net al voor naar de wc gerendDie gelukkig altijd een warme vloer heeft
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zit op een zolderkamer en die is zooooo fucking koud dat ik een beslissing moet maken. toilet en douchen en verwarming op burnmode of blijven liggen...
mijn vloer is ook altijd warm. Gewoon ff overheen pissen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar ben ik net al voor naar de wc gerendDie gelukkig altijd een warme vloer heeft
Olaquote:
Iehlquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn vloer is ook altijd warm. Gewoon ff overheen pissen.
WTFquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
geeft nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Goedemorgen
Sorry van gister
Ik had al een paar cocktails achter mijn kiezen zitten
Limerick?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijken wel bijna gedichtjes of elfjes of hoe heten die krengen ook al weer die je op de basisschool moest maken?
quote:Er was een vrouwtje uit Epe,
die had het voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg naar haar daad,
met haar mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen
The Morning Jamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:46 schreef Piles het volgende:
En die van Bert & Ernie natuurlijk:
[..]
had het niet "na" haar daad moeten zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:46 schreef Piles het volgende:
En die van Bert & Ernie natuurlijk:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had het niet "na" haar daad moeten zijn?
Kan allebei eigenlijk wel denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had het niet "na" haar daad moeten zijn?
Het is copy/paste uit een ONZ-topic, dus ik heb er ook niet echt op geletquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap niet dat mensen naar en na niet uit elkaar kunnen houden
Huh?quote:
I know, maar ik bedoelde in het algemeenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is copy/paste uit een ONZ-topic, dus ik heb er ook niet echt op gelet
Toen Rosendaal nog in de ochtend zat... samen met Jeroen (van de) Nieuwehuize... hadden ze vroeger Bert en Ernie..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is copy/paste uit een ONZ-topic, dus ik heb er ook niet echt op gelet
[..]
Huh?
Ach ja, de verloedering van de taal, het is echt verschrikkelijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar ik bedoelde in het algemeen
Ohhh, is dat van hunquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen Rosendaal nog in de ochtend zat... samen met Jeroen (van de) Nieuwehuize... hadden ze vroeger Bert en Ernie..
Bert was dus Eric Jan http://www.pinoclub.nl/mp3.php
Ja, eigenlijk heel logisch, want nu doet die Bert en Ernie met Gerard Ekdomquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:54 schreef PieterBas het volgende:
en volgens mij was die andere Michel Veenstra..
Nou ja ik mag er eigenlijk niks over zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, de verloedering van de taal, het is echt verschrikkelijk tegenwoordig
Spatiegebruik, is/eens, na/naar en meer van dat soort verassingen
Toch iemand die het zietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een verassing voor je
nee, dank je
Leren, leren en lerenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
en wat zijn de plannen voor het weekend?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Zo, de badkamer en wc zijn weer brandschoon!!!!
mijn huis ook weer voor zover mogelijk. Als die keuken nou eindelijk eens af was, dan kon die hele bouwzooi ook eens uit mijn huiskamer weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
Zo, de badkamer en wc zijn weer brandschoon!!!!
vind je dat leuk om te doen? Ik vind het al geen feest om mijn eigen te doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Auto van mn ouders net weer gepoetst en geboend alsof die de showroom in moet. Van Binnen weer helemaal schoon, Buitenkant al het zout er af gespoten en even is de was gezet. Volgende week is die vast weer smerig maar al die troep is er eerst weer af!!
ik doe dat bij mn bijbaan en daar heb ik alles om het ook echt goed te doen. heet water op hoge druk en ook goede borstels en zeep. Daarnaast echt top stofzuigers dus dat maakt goed en makkelijk schoon!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vind je dat leuk om te doen? Ik vind het al geen feest om mijn eigen te doen
ja ok.. dan is dat wel een ander verhaal denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe dat bij mn bijbaan en daar heb ik alles om het ook echt goed te doen. heet water op hoge druk en ook goede borstels en zeep. Daarnaast echt top stofzuigers dus dat maakt goed en makkelijk schoon!
als je de middelen hebt gaat het vaak makkelijker dan als je het gewoon thuis op de oprit doet!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. dan is dat wel een ander verhaal denk ik.
hola!quote:
nee maar als je even 75 vrouwen regelt... kun ook jij eindelijk aantonen dat je een man bent! ;-)quote:
Beter ga je zo stappen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Bootje84 het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken????!
Het is ook nog helemaal geen voorjaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje had iedereen grote schoonmaak vandaag?
Ik heb het hier ook geprobeerd maar ik was te lui
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, de verloedering van de taal, het is echt verschrikkelijk tegenwoordig
Spatiegebruik, is/eens, na/naar en meer van dat soort verassingen
Ik ga straks naar mn guduquote:
Je wa't?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ga straks naar mn gudu
En daarvoor bowlen..
M'n Surischijf..quote:
Hey jij daar met je epelepsi-UI...quote:
Heb 'm bij dezen geblokkeerd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey jij daar met je epelepsi-UI...
Ik heb webicons gelukkig eerst staanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey jij daar met je epelepsi-UI...
Hij is wel irri ja..quote:
Ja, bewegen doet hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind hem wel mooi eigenlijk, dat plaatje dat beweegt
Die van mij he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind hem wel mooi eigenlijk, dat plaatje dat beweegt
quote:
die is ook wel cutequote:
Hier zie ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem![]()
Zit in je foruminstellingen, of je webicons of usericons wil zien
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn beest knipoogt als ik het goed heb
Was me nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn beest knipoogt als ik het goed heb
leuk hequote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is ook wel cute
Zijn er dan ook mensen die mijn pony niet zien?
ben ik vorige week geweest en hij is leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Houniet het volgende:
Ik hoor net dat ik naar Sherlock Holmes ga?
Hij leek me niet zo, maar misschien toch maar eens een keer gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben ik vorige week geweest en hij is leuk
Geen flauw idee johquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moest jij heel toevallig tegen didam?. Wij waren vrij.
Ik ook, Rembrandt Bioscoop danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha sorry. Net thuis van werk. Straks arnhem.
Zal wel niet dan. Moet je volgende week tegen didam?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen flauw idee joh. Uit in Steenderen, geen flauw idee of dat voor Didam thuis is.
Geen flauw idee, dacht WEJA.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zal wel niet dan. Moet je volgende week tegen didam?
Cali zal zo wel weer binnenvallenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is niet de blikkenbois toch? Oh als ik de lapo heb, wil iemand anders hem openen?
Bij de Mediamarkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is niet de blikkenbois toch? Oh als ik de lapo heb, wil iemand anders hem openen?
Kan wel jaquote:
Nee, geen Giesbeek.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:35 schreef Milou__ het volgende:
maar jij speelt toch bij giesbeek? Ik had gister namelijk iemand gesproken die moest 2 weken achter elkaar tegen hun
Oh oh dat dacht ik! My bad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel ja.
[..]
Nee, geen Giesbeek.
Neequote:
Hmm, wij moeten om 2230quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien moet je wel na ons. Wij moeten ook thuis zag ik net.
Minimaal 20 minutenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:54 schreef Houniet het volgende:
Ik ben niet van het fastshoweren. Doe mij maar lekker relaxed en relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |