Ja. En?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je hoe koud, glad en nat het is buiten joh hé
Walk in the park man, walk in the park.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou het voor mij ook geen probleem moeten zijn, bedoel je?
Daar is het toch veel te koud voor johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Dan worden mn voeten natquote:
Ja doe maar, anders nemen (hihi) ze me straks nog serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Piles het volgende:
Bart, moet ik even zo'n "Sarcasme"-plaatje posten?![]()
[..]
Kijk, zo moeilijk is het niet
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselenquote:
Er zijn hier helemaal geen leuke parken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Moet je wat warmte van mij lenen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Sarcasm is a biatchquote:
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?
Is dat nog doorgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZoietsHebben ze getest door varkens in te graven onder sneeuw en te kijken hoe lang ze het uithielden onder verschillende condities
Vrijdag is creativiteitsdagquote:
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans best groot dat je onderkoeld raakt bij een lawine.
Foksters meten is gewoon té tofquote:
Maar ik zal het onthouden, volgende winter op wintersport als het goed isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Zover ik weet welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat nog doorgegaan?Ik zag pas nieuwsbericht daarover
Vrij normale reactie, denk ik van een mens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Ik las "twitter ik op wintersport"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik zal het onthouden, volgende winter op wintersport als het goed is
Wat is er zielig voor die varkens aan dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zover ik weet welWas iig een mooie rel in het betreffende topic op fok, met alle hippies die kwamen mekkeren dat het zielig was enzo
Zodra ik dat ga doen, mag er een lawine komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las "twitter ik op wintersport"
Mja, zelfde als zwemmen als je in het koude water drijft, terwijl je beter roerloos kan liggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrij normale reactie, denk ik van een mens.
Ja, maar het zou zielig zijn omdat ze ze dood laten gaan onder de sneeuw, ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er zielig voor die varkens aan dan?Of ze hebben een meter ruimte of ze voegen nog iets toe voor de wetenschap.
Want na het fokken worden ze niet gedood.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar het zou zielig zijn omdat ze ze dood laten gaan onder de sneeuw, ofzoiets.
Je hebt veel ervaring met andere fok!sters eh? Playah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Foksters meten is gewoon té tof
Dat gun ik iedereen
Fok!ken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want na het fokken worden ze niet gedood.
Slechts een. De leukstequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring met andere fok!sters eh? Playah.
Ik had het op het nieuws gezien. Ik vond het echt weer zo'n Wakker Dier-actuie eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fok!ken.
Mja, ook wel, maar dat merken ze dan minder omdat dat sneller gaat ofzoweet ik veel, ik ben niet zo gevoelig daarvoor
Teiltje nodig?quote:
Idd, afschieten die hap.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het op het nieuws gezien. Ik vond het echt weer zo'n Wakker Dier-actuie eigenlijk.Net zo als Brein eigenlijk. zelfde soort stichting.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Hè leuk dat ik dat ook eens kan zeggen
Ik vind het mega romantisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Hè leuk dat ik dat ook eens kan zeggen
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, doe niet zo eng via PM.
Ik ook hoorquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Weer? Jij zou dat niet verklappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Loopt ie weer naaktfoto's rond te sturen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weer? Jij zou dat niet verklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |