Als dit echt is weet ik ook waarom zijn vriendin hem verlaten heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Pakspul het volgende:
Als dit echt is dan verdien je het gewoon
HALLO!!! 2010, ja? duidelijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik sta werkelijk te kijken van jullie reacties. Ik vind dat je de mensen om je heen moet kunnen vertrouwen. Ik weet niet hoe dat bij jullie in de Randstad is, maar hier kon dat gewoon altijd
Ik wil je wel helpen. Ik kom zometeen wel even je computer ophalen, oké?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik sta werkelijk te kijken van jullie reacties. Ik vind dat je de mensen om je heen moet kunnen vertrouwen. Ik weet niet hoe dat bij jullie in de Randstad is, maar hier kon dat gewoon altijd
Dan weet je nu dus dat je niet alle mensen zomaar kan vertrouwen, zo zijn mensen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
hou je bek huilebalkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tom_das_bom het volgende:
O en iedereen die zegt dat ik 'faal', ik vind iedereen die hier onnodig loopt te schelden een stel falers
Daar moet ik je gelijk in geven, kotsbek.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tom_das_bom het volgende:
O en iedereen die zegt dat ik 'faal', ik vind iedereen die hier onnodig loopt te schelden een stel falers
Dat dus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als dit echt is weet ik ook waarom zijn vriendin hem verlaten heeft.
wij haten gasten zoals jijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik begin me af te vragen wat ik erger vind, dat die man me misschien niet meer betaalt, of al jullie negatieve reacties. Wat is dat toch met Fok!Forum..
Gast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
Noem het naïef, ik noem het een van de basis beginselen van een samenleving, het wederzijds kunnen vertrouwen op elkaar
Wat jij wil, hersenloze...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
Noem het naïef, ik noem het een van de basis beginselen van een samenleving, het wederzijds kunnen vertrouwen op elkaar
Breng de rest nou niet op ideeenquote:
Idd, obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik keek net ff naar TS' posthistory. Ineens vrees ik toch het ergste.
Vertel eens, is dit voor het eerst dat je zo bent teleurgesteld door de medemens?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
helaas is niet iedereen zo. OPEN YOUR EYES!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
met wat??? je werkt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Het is nog niet eens zeker,misschien komt die nog langs? Ik heb het ook druk gehad sinds oud & nieuw
Waarmee danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Het is nog niet eens zeker,misschien komt die nog langs? Ik heb het ook druk gehad sinds oud & nieuw
OPEN JE OGENquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
helaas is niet iedereen zo. OPEN YOUR EYES!
Hij komt niet meer. Je bent bestolen......met jouw instemming uiteraard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Don't hold your breath.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, dit topic KAN niet serieus zijn, denk eens na. TS zit te lachen om onze reacties
Ik hoop dat je nu inziet, dat er iets aan die houding veranderd moet wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
Gast, het lolletje is eraf, kap met de schijn ophouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef tom_das_bom het volgende:
Nee, ik zal me er nu zeker op aanpassen.Ik leefde blijkbaar in een illusie van liefde en respect. Ik dacht dat in de provincie nog wel eerlijke mensen zouden bestaan
Ik had ook met alle liefde en heel respectvol die ps3 van je afgepakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef tom_das_bom het volgende:
Nee, ik zal me er nu zeker op aanpassen.Ik leefde blijkbaar in een illusie van liefde en respect.
quote:
ps3 was toch uiteindelijk gratis?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:16 schreef Catch22- het volgende:
1. Heeft hij hem meegekregen?
2. is 120 euro niet heel weinig voor een ps3?
Ja maar die gast is ook erg domquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:22 schreef Lemmiwinks het volgende:
Waarom komt iemand die iets wil kopen zonder geld langs de deur.
Alsof je van afstand kan raden dat iemand dom is.
Hoax.
Kan je de waarheid niet aan knul? Doen ze daar ook niet aan in de provincie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:14 schreef tom_das_bom het volgende:
Ja waarom zou ik blijven reageren, jullie reageren allemaal toch dom
Niemand heeft jou door, maar ik wel vriend. Ik zie je wel zitten gniffelen achter de computer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef tom_das_bom het volgende:
Hey Gerison, er is toch geen reden om zo lullig tegen me te doen?
Maak em zwart bij iedereen en organiseer een lynch-mob. Jwt tog hoe dat gaat in de provincie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef tom_das_bom het volgende:
Nee, ik zal me er nu zeker op aanpassen.Ik leefde blijkbaar in een illusie van liefde en respect. Ik dacht dat in de provincie nog wel eerlijke mensen zouden bestaan
is maar een stuk of 6x gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:59 schreef Teezie het volgende:
Nou als niemand hem post dan doe ik hem wel even..
TS DANKJEWEL VOOR DE PS3. GEWELDIG DING BEN ER HELEMAAL BLIJ MEE. BEN ZO TERUG FF GAMEN
Dan heb ik niks gezegtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is maar een stuk of 6x gemaakt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:14 schreef Rapaille het volgende:
TS, heb je nog meer gratis spullen op marktplaats staan?
Er is ook geen reden mijn naam zo te verkankeren!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:30 schreef tom_das_bom het volgende:
Hey Gerison, er is toch geen reden om zo lullig tegen me te doen?
Daar hoef je je naam niet verkeerd voor te typenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er is ook geen reden mijn naam zo te verkankeren!
Ik zou eerder gaan nadenken over spullen aan anderen meegeven die nog niet betaald zijn, maar goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:37 schreef tom_das_bom het volgende:
Nou jammer dat er zo wordt gereageerd, ik zal volgende keer een tweede keer nadenken voordat ik een topic hier open.
Eensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts doet te dom idd, dit moet een grap zijn
In principe moet dat toch ook gewoon kunnen. Dat TS wordt genaaid door iemand die er klaarblijkelijk best betrouwbaar uitziet, en iedereen hier dat normaal vindt danwel zelf ook zou doen, toont alleen het failliet van de huidige maatschappij aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan nadenken over spullen aan anderen meegeven die nog niet betaald zijn, maar goed
quote:Mijn vriendin heeft me verlaten dus moet nu de huur helemaal zelf betalen en ze heeft nogal een flink bedrag meegenomen van mijn rekening.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Pakspul het volgende:
Als dit echt is dan verdien je het gewoon
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als dit echt is weet ik ook waarom zijn vriendin hem verlaten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |