PS3 slim?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef IrCute het volgende:
Ik heb wel een PS3 kunnen kopen voor 180 euro met 2 controllers en een hdmi kabelMét bon, garantie en originele doos
Nee, geen slim. Was toen die net uitkwam.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PS3 slim?
Ik heb een PS3 slim met 2 fatsoenlijke spellen en controller gescoord voor 260 euro.
Ohhh oke. Een slim is nu veel gewilder dan een gewone en daarom een stukje duurderquote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, geen slim. Was toen die net uitkwam.
Ik vind eigenlijk die oude een stuk mooierquote:Op zondag 17 januari 2010 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ohhh oke. Een slim is nu veel gewilder dan een gewone en daarom een stukje duurder
Je kunt hem mooier vinden. De slim is echter een stuk kleiner, maakt minder lawaai en verbruikt minder energie. Ook ondersteunt hij lossless TrueHD and DTS-HD MA audio en schijnt hij sneller te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die oude een stuk mooierDus ik had liever die oude
Kleiner hoef ik niet, minder lawaai en energie is wel een voordeel, maar ik heb er dan liever 1 die wat goedkoper is aangezien ik hem toch niet zo héél veel gebruik!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt hem mooier vinden. De slim is echter een stuk kleiner, maakt minder lawaai en verbruikt minder energie. Ook ondersteunt hij lossless TrueHD and DTS-HD MA audio en schijnt hij sneller te zijn.
Maar als jij tevreden bent is de oude natuurlijk ook prima hoor, en die heeft ook weer andere voordelen (zoals betere audio kwaliteit bij cd's, betere dvd kwaliteit naar het schijnt en PS2 games support voor bepaalde modellen).
In dat geval is het niet zo raar dat hij niet reageert. Hij is vast net opgepakt terwijl hij zichzelf wou opblazenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef iwrestledabearonce het volgende:
Zeker een nigeriaan. In het volgende mailtje dat je ontvangt vraagt hij jou of jullie niet in het Engels verder kunnen praten bla bla bla maak geld over ik zit in Engeland MarktPlaats is mijn meest gehate plaats in de wereld na Duitsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |