Als dit echt is weet ik ook waarom zijn vriendin hem verlaten heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Pakspul het volgende:
Als dit echt is dan verdien je het gewoon
HALLO!!! 2010, ja? duidelijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik sta werkelijk te kijken van jullie reacties. Ik vind dat je de mensen om je heen moet kunnen vertrouwen. Ik weet niet hoe dat bij jullie in de Randstad is, maar hier kon dat gewoon altijd
Ik wil je wel helpen. Ik kom zometeen wel even je computer ophalen, oké?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik sta werkelijk te kijken van jullie reacties. Ik vind dat je de mensen om je heen moet kunnen vertrouwen. Ik weet niet hoe dat bij jullie in de Randstad is, maar hier kon dat gewoon altijd
Dan weet je nu dus dat je niet alle mensen zomaar kan vertrouwen, zo zijn mensen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef tom_das_bom het volgende:
hou je bek huilebalkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tom_das_bom het volgende:
O en iedereen die zegt dat ik 'faal', ik vind iedereen die hier onnodig loopt te schelden een stel falers
Daar moet ik je gelijk in geven, kotsbek.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tom_das_bom het volgende:
O en iedereen die zegt dat ik 'faal', ik vind iedereen die hier onnodig loopt te schelden een stel falers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |