Dat dus..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als dit echt is weet ik ook waarom zijn vriendin hem verlaten heeft.
wij haten gasten zoals jijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef tom_das_bom het volgende:
Ik begin me af te vragen wat ik erger vind, dat die man me misschien niet meer betaalt, of al jullie negatieve reacties. Wat is dat toch met Fok!Forum..
Gast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
Noem het naïef, ik noem het een van de basis beginselen van een samenleving, het wederzijds kunnen vertrouwen op elkaar
Wat jij wil, hersenloze...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
Noem het naïef, ik noem het een van de basis beginselen van een samenleving, het wederzijds kunnen vertrouwen op elkaar
Breng de rest nou niet op ideeenquote:
Idd, obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ik keek net ff naar TS' posthistory. Ineens vrees ik toch het ergste.
Vertel eens, is dit voor het eerst dat je zo bent teleurgesteld door de medemens?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
helaas is niet iedereen zo. OPEN YOUR EYES!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef tom_das_bom het volgende:
met wat??? je werkt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Het is nog niet eens zeker,misschien komt die nog langs? Ik heb het ook druk gehad sinds oud & nieuw
Waarmee danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Het is nog niet eens zeker,misschien komt die nog langs? Ik heb het ook druk gehad sinds oud & nieuw
OPEN JE OGENquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
helaas is niet iedereen zo. OPEN YOUR EYES!
Hij komt niet meer. Je bent bestolen......met jouw instemming uiteraard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
Don't hold your breath.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef tom_das_bom het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |