Ik ben dus Steven en ben 16 jaar en heb een krantenwijk.
Al heel lang wil ik een sony playstation 3 spelcomputer en ben er al heel lang voor aan het sparen.
Ik had op een gegeven moment 85 euro bij elkaar gespaard en ging maar eens op Marktplaats kijken voor een sony playstation 3 spelcomputer.
Mijn oog viel een advertentie van een jongen uit een dorp dicht bij mij die dus een Sony playstation 3 spelcomputer aanbood voor 120 euro. Geen geld dacht ik zo maar eventjes.
Ik wil de spelcomputer zo graag hebben dat ik bereid was om degene desnoods te beroven dus ik maakte een afspraak voor op 18 december.
Eindelijk was het zo ver dan en ik ga naar het dichtbij gelegen dorp en vind al heel snel het adres en ik bel aan. Ding Dong deed de deurbel en een zielig hoopje deed de deur open.
Cool als ik was zei: Heee man ik kom voor de Sony Playstation 3 spelcomputer, en die gast zei dat ik maar achter hem aan moest lopen naar binnen.
Eenmaal binnen viel het mij op wat een pauperzooi het was daarzo maar goed dat maakt ook niet zoveel uit toch?? Maar goed die gast geeft de Sony Playstation3 spelcomputer aan me en ik maak een grap van: Hee ik heb nu eventjes geen geld bij me, is het goed als ik morgen terug kom ermee????
Zegt die gozer: Ja hoor is goed, ik heb vertrouwen in de mensheid

!!!!!
Dus ik helemaal happy de peppie naar buiten met mijn nieuwe spelcomputer die ik gratis gekregen heb.
Meteen met kerst wat spelletjes gehad.
Maar nu komt het, ik heb een beetje last van schuldgevoel, want die gozer zit gewoon nog op zijn geld te wachten......
Wat zal ik doen?? Heb ik hem nou opgelicht of niet?
Groetjes,
Steven
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r