Oh, ik was al bijna een flame aan het samenstellenquote:
gast, wat heeft voetbal er nou weer mee te maken??quote:
quote:
Ach ik kan hem wel waarderen, komt misschien ook door wat andere dingen maar toch, nu is ie leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Oh, ik was al bijna een flame aan het samenstellen
Anders hap je even mongoolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast, wat heeft voetbal er nou weer mee te maken??
ga lekkere klapperen kankerkneus
Ja maar het slaat gewoon nergens op, heb het zelf niet 1x over voetbal dus ga lekker ergens anders de held en hoolie uithangenquote:
Wou man, snelle en mooie paintquote:
Jong, je loopt zo met een Ps3 wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het slaat gewoon nergens op, heb het zelf niet 1x over voetbal dus ga lekker ergens anders de held en hoolie uithangen
Ohh nou vat ik hem, en hijs best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jong, je loopt zo met een Ps3 weg
Diemen is wel degelijk een dorpquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Steven... Diemen is geen dorp dat is een buitenwijk van "damsco" (). Klopt dus niet dat je naar het naastgelegen dorp ging.
Buitenwijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Diemen is wel degelijk een dorp
Ja links kraaktuig die wel meteen ps3 heeft. ik moet hem er helemaal voor oplichtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:58 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Buitenwijk
En als het er toch zo'n teringbende was waarom zou je je er zorgen over maken. Waarschijnlijk was het gewoon links kraaktuig.
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a lifequote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach die jongen heeft geen ps3 meer en ik lekker wel
Rot op man jij, ik heb een gratis sony playstation 3 spelcomputer en je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a life
Hallo Maarten,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Is dit echt waar is moet je jezelf diep schamen . Jij moet toch ook werken voor je geld? Als dit waar is moet je echt die playstation terug geven. Get a life
Ja zo wordt de mensheid nooit wat natuurlijk! Als we allemaal worden zoals TS kunnen we eindelijk het hogere bewustzijnsniveau bereiken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
2 uur was ik weer present, donthate half 1 zelfsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Elmostyle het volgende:!
Dat jullie trouwens nogsteeds wakker zijnRespect
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:11 schreef Choad het volgende:
[..]
Hallo Maarten,
Wat zou jij doen als je zomaar een gratis PS3 kreeg? Ik bedoel hij heeft hem gewoon weggegeven he die jongen dan zou ik het ook wel weten hoor!
Groetjes,
Choad
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.
Ik heb zelf ook een ps3 gewoon in de winkel gekocht en heb eerlijk 300 euro gespaard voor mijn ps3. Zo hoort het ook.
Haha jij hebt 300 euro betaalt voor een ps3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de enige ben die het niet eens aan zal nemen als ik het geld niet had. Pas als ik het geld had zou ik een afspraak maken. Stel DAT ik die ps3 mee naar huis zou nemen zal ik persoonlijk een uurtje later weer terug gaan om het geld te brengen. Het spijt me maar hoe denk je dat die jongen zich nu voelt. Die zin ''Ik heb vertrouwen in de mensheid'' hoor je hem niet meer zeggen.
Ik heb zelf ook een ps3 gewoon in de winkel gekocht en heb eerlijk 300 euro gespaard voor mijn ps3. Zo hoort het ook.
En je microsoft playstation?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??
Ik zal mijn nieuwe sony playstation 3 spelcomputer nooit zomaar aan imand meegeven
Idd ik zou hem ook niet zomaar weggeven vooral om mensen zoals TSquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vertrouwen in de mensheid tegewoordig??
Ik zal mijn nieuwe sony playstation 3 spelcomputer nooit zomaar aan imand meegeven
Jeususquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 uur was ik weer present, donthate half 1 zelfs
Ja deze heb ik in een bundel gekochtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha jij hebt 300 euro betaalt voor een ps3
Oh oké, ik heb er ook 300 euro voor betaalt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Maarten302 het volgende:
[..]
Ja deze heb ik in een bundel gekocht
met uncharted 2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Oh oké, ik heb er ook 300 euro voor betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |