Ga in ieder geval aan je verslagschrjiven competentie werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
oooh ik kan niet meer
ik ben al zo lang aan dat competentie verslag bezig, ik word er gek van
die zit er niet tussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga in ieder geval aan je verslagschrjiven competentie werken![]()
Probeer eensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
Dus als ik 2 weken gebanned word krijg ik ook een adoratietopic?
ook? wie zijn nog meer een setje?quote:
Nee, ze verdient het gewoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
4 dagen bedoel je...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
Hoi L.no!quote:
Ik mis wat? Ik heb ook niet teruggelezenquote:
quote:
Die 2 weken die ze gebanned zou worden zijn effectief gezien een dag of 4 geweest...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mis wat? Ik heb ook niet teruggelezen
The_dean & L.no?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook? wie zijn nog meer een setje?
Er is maar 1 jnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het doe, dan wel jna-style
Correctie: 9.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die 2 weken die ze gebanned zou worden zijn effectief gezien een dag of 4 geweest...
Nooit !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het doe, dan wel jna-style
Ja duh! Wat denk je dan, dat ik me ga schminken voor ik 53 posts achter elkaar ga maken?quote:
Nee, geen ban en 3x24 uur uitbetaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Bij deze kunnen de SES-mensen dus -5 dagen ban krijgen.. Dus als je 48 uur aan je broek krijgt, krijg je gewoon geen ban. Dat kan je 2,5 keer doen...
Kap toch met zeuren man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Bij deze kunnen de SES-mensen dus -5 dagen ban krijgen.. Dus als je 48 uur aan je broek krijgt, krijg je gewoon geen ban. Dat kan je 2,5 keer doen...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
AMDB, enig idee welke dag het is?quote:
aaah good to knowquote:
Hoef je je niet voor te schminken. Jna is geen negerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja duh! Wat denk je dan, dat ik me ga schminken voor ik 53 posts achter elkaar ga maken?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schminken. Jna is geen neger
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vrijdag...en ik heb hier ALLES klaar...zo maar eens vragen of ik weg mag
En kunnen we dat ook nog ergens volgen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ze hebben een relletje getrapt en ik kreeg de kans om me te verdedigen. Simpel als dat.
Is wat wat?quote:
Is al afgelopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En kunnen we dat ook nog ergens volgen?
Wat?quote:
Teruglezen dan?quote:
Zeg het wel even goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ze hebben een relletje getrapt en ik kreeg de kans om me te verdedigen. Simpel als dat.
Rellertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie is deze relmeid op twitter?
Wie is deze relmeid op twitter? Deel 2
Bring it. Ik spaar ze allemaal!quote:
Er is niks boeiends aan. Het was vooral Bootje die heel hard riep dat ze naar dat topic moest komen (er was een twitterbericht waar paula zei dat fok faalt).quote:
Beste samenvatting tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er is niks boeiends aan. Het was vooral Bootje die heel hard riep dat ze naar dat topic moest komen (er was een twitterbericht waar paula zei dat fok faalt).
Er stond ook nergens dat ze verplicht was zich te verdedigen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg het wel even goed.
Puala ging door met bashen op twitter. Paul (onze kwaliteitsuser...) had dat door en maakte er een post van. Foto's werden erbij gehaald en nog net geen persoonsgegevens door interventie van Yvonne. Toen werd mevrouw unbanned om zich te kunnen verdedigen wat ze vervolgens niet deed..
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
stiekem vind ik SC stelletjes heel cute
LAat ze maar teruglezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg het wel even goed.
Puala ging door met bashen op twitter. Paul (onze kwaliteitsuser...) had dat door en maakte er een post van. Foto's werden erbij gehaald en nog net geen persoonsgegevens door interventie van Yvonne. Toen werd mevrouw unbanned om zich te kunnen verdedigen wat ze vervolgens niet deed..
Ik las relletjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
stiekem vind ik SC stelletjes heel cute
quote:
Voor zover ik weet maar 1quote:
bij een restaurantje hier wezen lunchen ter afscheid van onze stagaire. Standaard nemen we daar altijd het "12-uurtje". Dat zijn 3 sneetjes brood, met ham/kaas, een kroket en een uitsmijterquote:
Je kan ook best meeten voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Ik ben zelf veel te mietig om iemand te meeten(en nu ben ik ook al voorzien)
Maar ik heb het een keer gedaan en dat was euhm leuk
Als je geunbanned wordt om je te kunnen verdedigen moet je dat doen. Anders weer ban er op. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er stond ook nergens dat ze verplicht was zich te verdedigen..
Selectief geheugen FTWquote:
die zijn ook leukquote:
Bootje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven momentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Met Moody_H toevallig?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Oh jij krijgt ook wel een adoratietopic hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm begin van dit topic deed anders vermoeden.
Say ah like i am your docter... Lekker nummer
Ga dan naar yvonne toe om hierover te praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je geunbanned wordt om je te kunnen verdedigen moet je dat doen. Anders weer ban er op. Maar dat is mijn mening.
[..]
Selectief geheugen FTW
het was heel gezelligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan ook best meeten voor de gezelligheid
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga dan naar yvonne toe om hierover te praten.Wat moeten wij hiermee?
Briljante hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven moment
Ik weet gewoon dat er een interessante verhaal hierachter zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven moment
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was heel gezellig
Nee ik snap wat je bedoeld maar dat durf ik ook niet hoor
ik ben in het echt heel saai en zo, kan alleen maar tegen vallen
aaah tnxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje.
Ja, ik durfte het ook niet zo goed, ondertussen weer wel.
En ik reageer op die wat jij quotte op die van AMDB.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammen
Ontloop me maar. Het is al goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef L.no het volgende:
[..]
En ik reageer op die wat jij quotte op die van AMDB.
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Briljante hedaar is het een en al drama
als ik behoefte heb aan leedvermaak zijn ze er altijd voor me
Ja, gewoon een paar keer doen. Is best leuk.quote:
Nog nooit van gehoord?quote:
Ik zag je ava wel vaak voorbij komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat er een interessante verhaal hierachter zit.
valt meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwam
Het stelde dan ook geen reet voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
Heb de rel even doorgescrollt maar zoveel heb ik dus niet gemist
wie heb je gemeet dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwam
Op deze manier hoeft het niet hoor:*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jij krijgt ook wel een adoratietopic hoor
Huh?quote:
Dat is meestal met dergelijke relletjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het stelde dan ook geen reet voor.
Jij date stiekem met mijn collegaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan ik beter voor me houden denk ik
aaah nee toe!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan ik beter voor me houden denk ik
Dat ontken ik niet, al wordt er hier beweerd dat ik zelf die rel heb opgezet. Onwijze bullshit. Puala plaatst een tweet, dat is de bron van het gezeik. Niet ik. Ik zat alleen lekker mee te typen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zag je ava wel vaak voorbij komen
Geef jij maar een quote waar wij dat zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, al wordt er hier beweerd dat ik zelf die rel heb opgezet. Onwijze bullshit. Puala plaatst een tweet, dat is de bron van het gezeik. Niet ik. Ik zat alleen lekker mee te typen..
Ja, er staan denk ik 300 posts van mij in...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Huh?Ik zeg alleen de waarheid.
![]()
Ze is unbanned, get over it.
De feit blijft dat jij ENORM actief was in die topics en maar al te graag wilde rellen.
Als ze is als de rest van de crew krijg je het als het er niet meer toe doet, en wat je krijgt raakt kant nog wal of je word doorgestuurd naar de FA of ze maken er zich gewoon af door er niet op in te willen gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Puala het volgende:
Moblo, krijg ik nog antwoord op mijn pm?
bestaat ie en is ie heet? dan ga ik even de fobos in duiken natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Is een inside joke, niets bijzonders.
Ja, dat staat er duidelijk. Dát zeg ik. Jij hebt in je eentje het hele topic gepost.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, er staan denk ik 300 posts van mij in...
Als er 30 in staan is het nog veel.
Googlen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bestaat ie en is ie heet? dan ga ik even de fobos in duiken natuurlijk
Ik. Lijkt me logisch. Jij, Dean, JNA zijn 4 handen op 1 buik met Puala.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Geef jij maar een quote waar wij dat zeggen.
Oh en wie maakte de tweede deel van die reeks?
quote:
quote:
Nee, dat lijkt me niet slim. Er was gewoon het verhaal dat ik met die ene regelmatig meette en die dacht er blijkbaar meer over, terwijl duidelijk was afgesproken dat dat niet zo was. Het was best een schatje, maar ik wilde er geen relatie mee en dat was geen probleem.quote:
Je gaat 0% inhoudelijk op mijn posts en je zegt dat ik het ontwijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik. Lijkt me logisch. Jij, Dean, JNA zijn 4 handen op 1 buik met Puala.
Maar goed. Ik zal het nog een keer duidelijk maken..
[ afbeelding ]
Had Puala maar niet moeten bashen op twitter, had er niets aan de hand geweest..
Dat klinkt wel heel foutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Die heb ik niet op fok opgeduikeld
[..]
Nee, dat lijkt me niet slim. Er was gewoon het verhaal dat ik met die ene regelmatig meette en die dacht er blijkbaar meer over, terwijl duidelijk was afgesproken dat dat niet zo was. Het was best een schatje, maar ik wilde er geen relatie mee en dat was geen probleem.
En toen kwam ik in singles en was eigenlijk binnen een paar dagen een eenmalige meet opgezet met een vrouwtje om een fantasie van mijn lijstje te strepen
Dat vond die eerste niet tof en die wilde toen niet meer meeten
En dan nog snap ik niet waar jij je druk om maakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had Puala maar niet moeten bashen op twitter, had er niets aan de hand geweest..
Fotoboek van moody_h ?quote:
Idd, waarom begint hij er non-stop over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:07 schreef jna het volgende:
iets met een storm in een glas water dit hele gebeuren
Elke keer komen de beschuldigingen mijn kant op. Dat is gewoon jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En dan nog snap ik niet waar jij je druk om maakt.
Je mag buiten fok je mening niet geven over fok?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Die heb ik niet op fok opgeduikeld
[..]
Nee, dat lijkt me niet slim. Er was gewoon het verhaal dat ik met die ene regelmatig meette en die dacht er blijkbaar meer over, terwijl duidelijk was afgesproken dat dat niet zo was. Het was best een schatje, maar ik wilde er geen relatie mee en dat was geen probleem.
En toen kwam ik in singles en was eigenlijk binnen een paar dagen een eenmalige meet opgezet met een vrouwtje om een fantasie van mijn lijstje te strepen
Dat vond die eerste niet tof en die wilde toen niet meer meeten
?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Elke keer komen de beschuldigingen mijn kant op. Dat is gewoon jammer
Mwah... Vooruit dan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. one-night-stand moet kunnen toch?
Waarom zien jullie elke keer maar zo een beperkt stukje..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mag buiten fok je mening niet geven over fok?
Pfoe maar goed dat ik nu achter die regel kom voor me iets vreselijks gebeurd
Haha, je bent nieuwsgieriger dan mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]het wordt steeds spannender! wat voor fantasie?
Wie waren de dames?
Anders pm maar?
Ik volg je ff niet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
?
Jij had er toch niks mee te maken en bemoeide je er mee?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef AMDB het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderachtige relletjes hier
spannender dan dit wordt het niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]het wordt steeds spannender! wat voor fantasie?
Wie waren de dames?
Anders pm maar?
Het was niet eens een bashtopic over die tweet, het ging op een gegeven moment alleen maar over wie d'r wel of niet zou geven. En zaten mensen foto's rond te pm-en...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom zien jullie elke keer maar zo een beperkt stukje..?
Tuurlijk mag zij klagen over fok buiten fok. Alleen ga dan niet raar kijken als er een bashtopic aangemaakt wordt..
Volgens mij heb ik hier niet raar over gedaan. Jij rakelt het op, jij post je mening en de rest ook. Ik houd me lekker afzijdig en dat bevalt me prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag zij klagen over fok buiten fok. Alleen ga dan niet raar kijken als er een bashtopic aangemaakt wordt..
ik ga me everder niet mee bemoeien omdat ik jou niet ken of puala en die hele rel gemist heb maar ik vindt het wel vreemd dat je aangevallen mag worden op een mening die je buiten fok uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik was serieus net van plan je dit te vragenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]zullen we hem anders even op slot gooien tot 5 uur?
Als jij tot die tijd dan op zoek gaat naar je humorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]zullen we hem anders even op slot gooien tot 5 uur?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, je bent nieuwsgieriger dan mij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik was serieus net van plan je dit te vragen
Hoi, pualaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga me everder niet mee bemoeien omdat ik jou niet ken of puala en die hele rel gemist heb maar ik vindt het wel vreemd dat je aangevallen mag worden op een mening die je buiten fok uit...
Dat verschilt per dag...misschien zelfs per uur.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er allemaal nog in moet komen hier he
wie doet het met wie, wie deed het met wie, wie kan niet me wie door een deur etc
whahaha dan weet ik nu al wie het isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
spannender dan dit wordt het niet hoor
en die fantasie was ook te cheesy voor woorden. Ze had kinderen en dat was het eigenlijk wel
Ik hoop dat ze dat doet ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als jij tot die tijd dan op zoek gaat naar je humor
neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:00 schreef Puala het volgende:
Moblo, krijg ik nog antwoord op mijn pm?
Ga je een verslag over ons schrijven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er allemaal nog in moet komen hier he
wie doet het met wie, wie deed het met wie, wie kan niet me wie door een deur etc
hai ik ben rhu en ik ben nieuwquote:
sociogram invullenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga je een verslag over ons schrijven?
Oké, hier moest ik om lachen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef AMDB het volgende:
GTST kijkers vinden dit topic te dramatisch en onrealistisch.
Als jij een grote bek hebt over mensen, mag daar dan niets over gezegd worden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga me everder niet mee bemoeien omdat ik jou niet ken of puala en die hele rel gemist heb maar ik vindt het wel vreemd dat je aangevallen mag worden op een mening die je buiten fok uit...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef AMDB het volgende:
GTST kijkers vinden dit topic te dramatisch en onrealistisch.
Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hai ik ben rhu en ik ben nieuw
aangenaam
Mag ik vragen waarom?quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sociogram invullen
Of hoe heet zo'n dom ding
Dan spammen wij hem lekker snel vol. Heb je een slotje in je MyATquote:
En foto's posten, dat elkaar PM-en en van plan zijn om al haar info te droppen in de topics (wat nét niet gebeurd is).. is dat een manier om iets te zeggen over haar gedrag?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij een grote bek hebt over mensen, mag daar dan niets over gezegd worden?
Jij ook hoi Piles.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet![]()
Maar toch even hoi zeggen
Ben jij soms de buiten-echtelijke vriend van moblo? Want je likt haar ass behoorlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij een grote bek hebt over mensen, mag daar dan niets over gezegd worden?
Een organogramquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sociogram invullen
Of hoe heet zo'n dom ding
1-0 voor p.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben jij soms de buiten-echtelijke vriend van moblo? Want je likt haar ass behoorlijk.
omdat ik er geen flikker van geloofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer?![]()
[..]
Mag ik vragen waarom?
Goed, die PM was dus echt gemeend. Anders had ik dat ding uberhaubt niet getypt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik er geen flikker van geloof
maar uiteraard kan dat mijn fout zijn, en dat risico neem ik dan maar
wat mij betreft is 't nu klaar. je bent unbanned en je kunt weer posten. punt.
Ik volg dit gezeik helemaal niet, maar als iemand het niet met jou eens is, maar met een mod, krijg je dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben jij soms de buiten-echtelijke vriend van moblo? Want je likt haar ass behoorlijk.
Wat heeft het mod-zijn ermee te maken. Moblo is gewoon Moblo. Dat ze een mod is, heeft toch niets mee te maken met dit geval?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik volg dit gezeik helemaal niet, maar als iemand het niet met jou eens is, maar met een mod, krijg je dit?
eum 24, druk bezig met stage (op een mbo als docent), meisjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer?![]()
[..]
Mag ik vragen waarom?
Dat is het eeuwige argument dat altijd tegen mensen die het met een mod eens zijn gebruikt wordt. Mij is al een aantal keren verteld dat ik kennelijk heel graag moderator wil worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik volg dit gezeik helemaal niet, maar als iemand het niet met jou eens is, maar met een mod, krijg je dit?
als jij alles meent wat je tikt, weet ik dus niet meer wat ik moet geloven, het gescheld (en nu weer met het ass-likken) of het excuusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, die PM was dus echt gemeend. Anders had ik dat ding uberhaubt niet getypt.
Maar goed, einde verhaal idd.
Lijkt mij ook niet neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat heeft het mod-zijn ermee te maken. Moblo is gewoon Moblo. Dat ze een mod is, heeft toch niets mee te maken met dit geval?
Volgens mij moesten wij de moderators niet als moderators zien, maar als personen die ook gewoon mee posten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
oh jee.. hoe kan je dat zo snel wetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha dan weet ik nu al wie het is
En wie was dame nummer 1 die je niet van singles kende?
Oh gaafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eum 24, druk bezig met stage (op een mbo als docent), meisje
Owja en vanaf vandaag woon ik offcieel samen
Mijn lief kwam net thuis met mn favo bloemen ook nog
Dan ga er niet vanuit en zie haar als een persoon.quote:
Dat maakt je reactie alleen maar raarderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij moesten wij de moderators niet als moderators zien, maar als personen die ook gewoon mee posten.
Cool! Gefeli.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eum 24, druk bezig met stage (op een mbo als docent), meisje
Owja en vanaf vandaag woon ik offcieel samen
Mijn lief kwam net thuis met mn favo bloemen ook nog
Ik snap ook niet wat moblo met die oorspronkelijke quote te maken heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat maakt je reactie alleen maar raarder
Ga ik doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh jee.. hoe kan je dat zo snel weten
Dame nummer 1 zat wel in singles, maar kende ik via een klustopic die ik hier had. Als je wil weten wie, dan ga je maar in mijn history neuzen
Wakker blijven jij!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, ik let ff niet op en we zitten op pagina 4
Maatschappijleer vond ik altijd tof, dus dat vast ook welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga ik doen hoor
En Puala: Ik geef daar burgerschap (een soort maatschappijleer) en ben iets langer dan 2 jaar met mn lief
Laat maar, ik trek dit tempo niet atmquote:
Ok, dan moet je uit de OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat maar, ik trek dit tempo niet atm
Gewoon volhouden, ja kan het!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat maar, ik trek dit tempo niet atm
Moet ik hier serieus op ingaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Gevolg gevolg gevolg..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
En foto's posten, dat elkaar PM-en en van plan zijn om al haar info te droppen in de topics (wat nét niet gebeurd is).. is dat een manier om iets te zeggen over haar gedrag?
Die tweet was niet serieus bedoeld, gewoon om te bashen. En volgens mij geef ik verder geen grote bek of wat dan ook. En jij bent de enige die hierop blijft doorgaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan?______________________________
[..]
Gevolg gevolg gevolg..
Ga geen aandacht zoeken op je twitter door zielig te doen dat je gebanned bent. Niemand gaat je hier afvallen als je gewoon normaal doet. Als je een grote bek gaat geven kan je wat terug verwachten.
Stage SC voor Haïtiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:36 schreef Renesite het volgende:
Laten we het gaan hebben over iets wat er wel toe doet, wel belangrijk is en veel meer impact heeft.
50.000 mensen die niet (meer) kunnen FOK!en door een aardbeving.!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:38 schreef Puala het volgende:
Die tweet was niet serieus bedoeld, gewoon om te bashen. En volgens mij geef ik verder geen grote bek of wat dan ook. En jij bent de enige die hierop blijft doorgaan.
Dat gevolg was niet terecht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op ingaan?______________________________
[..]
Gevolg gevolg gevolg..
Ga geen aandacht zoeken op je twitter door zielig te doen dat je gebanned bent. Niemand gaat je hier afvallen als je gewoon normaal doet. Als je een grote bek gaat geven kan je wat terug verwachten.
Ik wil niet beweren dat het terecht is, maar wel een redelijk logisch vervolg. Puala zit nu al even op FOK! en weet waar sommige users toe in staat zijn. Als je eigen website(s) hebt met daar foto's van jezelf op, moet je beseffen dat die tegen je gebruikt kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gevolg was niet terecht.![]()
Noem maar één persoon die gekwetst voelde na zo'n reactie van haar.![]()
Net alsof niemand anders commentaar over Fok! geeft als ie gebanned is.
Beetje een typische heksenjacht van Fok!
Newsflashquote:
Ik wil best accepteren dat de "rel" afgelopen is, alleen maak ik even duidelijk hoe de vork in de steel zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:43 schreef L.no het volgende:
Oke, ik ga er niet meer op in.
Hij kan het blijkbaar niet accepteren dat die 'rel' afgelopen is.
En dat weet L.no ook:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil niet beweren dat het terecht is, maar wel een redelijk logisch vervolg. Puala zit nu al even op FOK! en weet waar sommige users toe in staat zijn. Als je eigen website(s) hebt met daar foto's van jezelf op, moet je beseffen dat die tegen je gebruikt kunnen worden.
quote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat het terecht is,
quote:
* Bootje84 gooitquote:
Maar, zeg eens eerlijk.. Ging die PM richting MoBlo over mij?quote:
Nootje er bijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar, zeg eens eerlijk.. Ging die PM richting MoBlo over mij?
Ik spaar die shizzle..quote:
oke dat zoeken gaat veeel tijd kostenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan wie die andere was?
Vraag het gewoon in Singlesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke dat zoeken gaat veeel tijd kosten
omdat ik iedereen in singles al een hele tijd ken (op fok dan he)
welke stage?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Renesite het volgende:
Beetje interessant op stage zeker, vandaag?
Moet je hoesjes snijden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef AMDB het volgende:
Ze weten hier wel hoe ze me kutopdrachten moeten geven
mja.. ik heb veel topics gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moest een linksdraaiende steeksleutel zoekenquote:
ga ik zo doen maar ze zijn nogal van het gekonkel en niet van de straight antwoordenquote:
niet zo veel, en ik weet welke er voor in zou zijn en welke niet en wie al hoe lang iets heeft met wie etcquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik heb veel topics gehad
Maar je zat er niet in de tijd dat ik er was toch? En er zitten toch vast wel meer vrouwen daar met kinderen?
Amerikaanse praktijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
En nicht van mij is volgens mij 15 ofzo.
Ze heeft eindelijk een vriendje en ze wilt naar de bios gaan. Haar moeder brengt haar naar de bios, blijft de hele tijd wachten wanneer ze dat kijken en brengt hun terug.
Alleen om zeker van te zijn dat ze niet de bioscoop verlaten en stiekem iets anders doen.
Gaat dit te ver of niet?
dat ligt denk ik aan of het een braaf meisje is dat vertrouwen verdient of dat ze vaker stunts uit haaltquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
Ze heeft eindelijk een vriendje en ze wilt naar de bios gaan. Haar moeder brengt haar naar de bios, blijft de hele tijd wachten wanneer ze dat kijken en brengt hun terug.
Alleen om zeker van te zijn dat ze niet de bioscoop verlaten en stiekem iets anders doen.
Gaat dit te ver of niet?
Beetje overbezorgd, maar naar de bios is nog vrij onschuldigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
Gaat dit te ver of niet?
Hoeveel kwartetten heb je al?quote:
Nou, ze is echt braaf. Moet vaak studeren, nonstop studeren van haar moeder, neemt veel bijles, gaat nauwelijks uit, etc ,etc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt denk ik aan of het een braaf meisje is dat vertrouwen verdient of dat ze vaker stunts uit haalt
Idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje overbezorgd, maar naar de bios is nog vrij onschuldig
Het Capelse appartementje van Nicoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het overdrevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ze is echt braaf. Moet vaak studeren, nonstop studeren van haar moeder, neemt veel bijles, gaat nauwelijks uit, etc ,etc.
[..]
Idd.
Klopt ja.. ik zou gek worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan is het overdreven
en ook niet zo slim denk ik
dan krijg je straks een meisje dat niet goed weet hoe ze met vrijheid om moet gaan
I'm feeling itquote:
Ieuw, gadsie. Ja in mijn ogen wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:02 schreef L.no het volgende:
Gaat dit te ver of niet?
Dat moet dan maarquote:
ik weet niet of dat daarvoor ook al zo was?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Omg psychonikeo als je me had gevraagd een gok te doen had ik haar gezegd!
En dan is het geen wonder dat er drama kwam want de dames die je uit hebt gezocht mogen elkaar niet super of zo
7 en 3/4quote:
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ze is echt braaf. Moet vaak studeren, nonstop studeren van haar moeder, neemt veel bijles, gaat nauwelijks uit, etc ,etc.
[..]
Idd.
Jahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jij ook? Wat doe je nu en hier eigenlijk
Ze krijgt niet eens káns om iets slechts te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
7 en 3/4
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden
Onderdrukking FTW..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze krijgt niet eens káns om iets slechts te doen.
ja dat is al heel lang zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet niet of dat daarvoor ook al zo was?
En mijn god, hoe had je het kunnen gokken?
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onderdrukking FTW..
Dat soort kinderen worden later júist losbandig..
Klopt, er zijn trouwens veel kinderen die juist hun best gaan doen om te studeren zodat ze weg kunnen gaan en naar Nederland verder kunnen studeren en wonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onderdrukking FTW..
Dat soort kinderen worden later júist losbandig..
SOG SOG SOG!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah
Wat ik hier nu doe of wat ik nu doe en waarom ik hier ben? Ik ging even lezen, en het is weer vanouds gezellig![]()
Nu zou ik eigenlijk hard aan het leren moeten zijn maar leren is saai![]()
Jij? zit je tegenwoordig al in Utrecht?
ja ik zit in utrecht, maar het is wel heel moeilijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah
Wat ik hier nu doe of wat ik nu doe en waarom ik hier ben? Ik ging even lezen, en het is weer vanouds gezellig![]()
Nu zou ik eigenlijk hard aan het leren moeten zijn maar leren is saai![]()
Jij? zit je tegenwoordig al in Utrecht?
Laat ze maar lekker daar die boevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt, er zijn trouwens veel kinderen die juist hun best gaan doen om te studeren zodat ze weg kunnen gaan en naar Nederland verder kunnen studeren en wonen.
Boeven? Nah, juist goed dat ze juist gaan leren om weg te gaan daar. Met een diploma kan je iig iets mee doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker daar die boeven
Oh, SoaD tijdens typen is best fijn
Nondeju, dat was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja ik zit in utrecht, maar het is wel heel moeilijk![]()
Ja ook wat je nu voor school doet enzolang niet meer gezien/gesproken hier.
Ik vraag me wel eens af hoe vaak FOK!kers elkaar onbewust zijn tegengekomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, dat was ik helemaal vergetenHadden we wel kunnen mini-meeten gister
Als iedereen het land verlaat, wat blijft er nog van dat land over dan..?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeven? Nah, juist goed dat ze juist gaan leren om weg te gaan daar. Met een diploma kan je iig iets mee doen.
Gefrustreerde ouders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als iedereen het land verlaat, wat blijft er nog van dat land over dan..?
Gister was ik niet in utregquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, dat was ik helemaal vergetenHadden we wel kunnen mini-meeten gister
Moleculaire Levenswetenschappen in Nijmegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja ik zit in utrecht, maar het is wel heel moeilijk![]()
Ja ook wat je nu voor school doet enzolang niet meer gezien/gesproken hier.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe vaak FOK!kers elkaar onbewust zijn tegengekomen
Hmmm.. Nee hier verbaas ik me vaak genoeg nog over wat er gebeurdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is al heel lang zo
jij weet toch van de mensen hier ook wel wat voor types het zijn?
dus is het niet zo lastig
Pas op dat je niet perongelijk hetl and uit fietstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef L.no het volgende:
Nu ben ik weer weg. Flink gaan rondfietsen rond de hele stad.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pas op dat je niet perongelijk hetl and uit fietst![]()
...
aah oke, klinkt moeilijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Moleculaire Levenswetenschappen in NijmegenOok zwaar, maar komt ook gedeeltelijk omdat ik weinig motivatie kan vinden :$ en verder heb ik ook een lief vriendje die mijn aandacht nodig heeft
Hoewel hij pas volgende week weer langskomt
En ehm... Ik werk 12 uur in de week bij een verzekeringsmaatschappij om centjes te verdienen...Dat is ook best handig want we zijn van plan om misschien over een jaar iets samen te gaan zoeken
nee hoor.... Hij komt uit een klein gehucht bij zutphen in de buurt vandaag hebben we 4 maandenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aah oke, klinkt moeilijk![]()
Vriendje vertel? Geen didammer toch?
haha qftquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoor.... Hij komt uit een klein gehucht bij zutphen in de buurt vandaag hebben we 4 maanden.... Nee! van Didammers moet ik niets hebben... rare mensen daar
Heel vaak, met zoveel ledenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe vaak FOK!kers elkaar onbewust zijn tegengekomen
Ohquote:
4 maanden en nu al samenwoonplannen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoor.... Hij komt uit een klein gehucht bij zutphen in de buurt vandaag hebben we 4 maanden.... Nee! van Didammers moet ik niets hebben... rare mensen daar
misschien het verschil tussen een man en een vrouw danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmmm.. Nee hier verbaas ik me vaak genoeg nog over wat er gebeurd
Ja was leukquote:
In de praktijk woon ik al samen met mijn lief sinds we 2 maanden wat hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
4 maanden en nu al samenwoonplannen?
nou nou... Bij de woonstichting hier moet je minimaal een jaar samen ingeschreven staan wil je kansmaken op een appartement... En omdat ik hier nu al 4 jaar zit leek het me wel tijd voor iets anders en toen hebben we ons maar ingeschreven dus vandaar de plannen... maar over een jaar zijn we al op 1,5 jaar. Verder is hij toch al redelijk vaak hier bij mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
4 maanden en nu al samenwoonplannen?
Ja ok, maar wonen jullie ook in hetzelfde huis of zijn jullie alleen 's nachts en 's avonds bij elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In de praktijk woon ik al samen met mijn lief sinds we 2 maanden wat hebben
Niet officieel, maar de nachten dat we uit elkaar zijn geweest (op zijn stage dingen in het buitenland na) zijn op een hand te tellen geloof ik
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
nou nou... Bij de woonstichting hier moet je minimaal een jaar samen ingeschreven staan wil je kansmaken op een appartement... En omdat ik hier nu al 4 jaar zit leek het me wel tijd voor iets anders en toen hebben we ons maar ingeschreven dus vandaar de plannen... maar over een jaar zijn we al op 1,5 jaar. Verder is hij toch al redelijk vaak hier bij mij
dat zou kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien het verschil tussen een man en een vrouw dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |