abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64339326
Nee, dit is niet Nico van Eigen Huis & Tuin...

Als bevestiging en om af te schrikken.. een foto van mezelf in actie

Zo, na een stormachtig korte periode (minder dan 2 maanden) heb ik afgelopen ochtend (woensdag 24 december) de sleutel van mijn eigen huisje gekregen.

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=capelle+aan+den+ijssel+slotlaan&sll=51.926219,4.580848&sspn=0.004605,0.008433&ie=UTF8&ll=51.923599,4.584088&spn=0.018421,0.033731&t=h&z=15

In het mooie Capelle aan den IJssel, onder de rook van Rotterdam, heb ik een hoekappartementje op de kop weten te tikken. Na de bouw waren de appartementen eerst bestemd voor de huur. Rond 1965 werden de appartementen verkocht en waren de verkopers van nu, de kopers van toen. Dus sinds het koopappartementen zijn, heeft er niemand anders meer in gewoond.

Een foto van de buitenkant ben ik vergeten te maken. Die komt er later nog aan

De 'mooie' keuken:

na een spaaractie moet hier een nieuwe keuken komen. Dit geld is op dit moment nog even niet voorradig, maar zal snel komen. Ik twijfel nog wat ik er nu mee moet doen. Moet ik het geheel gewoon een lik verf geven voor een frisse uitstraling of ga ik dit wel een paar maandjes volhouden?

De kleine slaapkamer:

Hier gaat eigenlijk niets aan gebeuren. Hier komt een drogertje en eventueel een vriezer te staan, samen met een grote kledingkast en misschien nog de computer. Ik heb een laptopje, dus dan hoef ik geen grote lelijke computer in de huiskamer te zetten.

De master bedroom:

De vloerbedekking gaat eruit en er komt donker laminaat voor in de plaats. Ik denk met speciale inbouwspotjes in het laminaat. Moet wel een mooie uitstraling geven denk ik. Drie muren worden lichtgrijs en 1 muur krijg een hele donkere grijze kleur, terwijl de plinten hoogglans wit worden.

De huiskamer

Toen het appartement nog in de huur zat, was het een 4 kamer-appartement. Toen de boel werd verkocht, is 1 kamer bij de huiskamer getrokken. Daardoor is de huiskamer nu zo'n 9 meter lang van de voorkant van het complex tot de achterkant van het complex. Het grote raam zit aan de straatkant en het gedeelte met het kleine raam was vroeger de aparte kamer.
Hier ligt al laminaat dat ik laat liggen, de muren en het plafond worden compleet gewit en de houten delen (plinten, kozijnen, deuren, enz) krijgen een lichtgrijze tint.

De bar:

Er werd eerst vreemd bij gekeken door een vriend, maar ik ben zelf echt wel enthousiast. De boel wordt helemaal geschuurd en krijgt een zelfde kleur als de houten delen in de woonkamer. Lichtgrijs dus.
Wel wordt de plank die er nu ligt vervangen door een kleinere variant.

[ Bericht 3% gewijzigd door Psychonikeo op 25-12-2008 21:47:44 ]
pi_64339447
Ben benieuwd wat je er van maakt dude, ziet er wel erg gezellig uit
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_64339529
Ik kreeg de sleutel al om 09:30 dus vandaag meteen met een paar vrienden begonnen met het grote klussen.

De bar is bijna helemaal geschuurd:

In de gang werd ook druk geschuurd:

De gang krijgt overigens dezelfde kleuren als de woonkamer. De voordeur blijft zo rood, dat detail lijkt me mooi om zo te houden, vanwege ook de knalrode lederen bank die in de woonkamer komt.

Safety first!!

Volgende keer een trapje mee, dat scheelt circusacts

Als je sterretjes ziet liggen in een bouwmarkt waar ook pvc buizen verkocht worden... Dan moet je toch een rookbom maken?

Voorlopig was dit de update. Ik zal nog een foto maken van buiten en van de douche. Die miste ik nog. Douche gaat voorlopig ook nog niets aan gebeuren. Die gaat verbouwd worden samen met de keuken. In de keuken wil ik namelijk ook de wasmachine gaan plaatsen, die nu nog bijna onder de douche staat. Hoe ik dat bedoel zien jullie later wel
pi_64339568
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat je er van maakt dude, ziet er wel erg gezellig uit
Het wordt allemaal wel ietsje anders, maar ik zal dit topic blijven updaten. Ontdekte ook een onbeveiligde WiFi, dus ook vanaf locatie zou het kunnen
pi_64339998
Top man! ik ben benieuwd van de vervolg foto's!

Het ziet er iig naar uit dat t een leuk huisje is en als ik je zo belees (nieuw Nederlands) zalt erg gezellie worden.

mbt je keuken. Voor weinig geld kan je ook nieuwe deurtjes kopen he. Dat veranderd ook de look heel erg. Alles wat dan niet bij passend is kan je of een ander paneel voor plaatsen, plastic over heen plakken of idd verven. Keukens zijn over t algemeen wel heel erg een eigen smaak maar dat betekend niet det meteen heel de keuken er uit ge sloopt hoeft te worden.

Voor tips weet je me te vinden. Ik heb net mn eigen appartement betrokken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 21:48:02 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64340031
Hee... waar in capelle?
pi_64340215
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Top man! ik ben benieuwd van de vervolg foto's!

Het ziet er iig naar uit dat t een leuk huisje is en als ik je zo belees (nieuw Nederlands) zalt erg gezellie worden.

mbt je keuken. Voor weinig geld kan je ook nieuwe deurtjes kopen he. Dat veranderd ook de look heel erg. Alles wat dan niet bij passend is kan je of een ander paneel voor plaatsen, plastic over heen plakken of idd verven. Keukens zijn over t algemeen wel heel erg een eigen smaak maar dat betekend niet det meteen heel de keuken er uit ge sloopt hoeft te worden.

Voor tips weet je me te vinden. Ik heb net mn eigen appartement betrokken.
Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.
Dus nog even volhouden met de looks.. ga er nu niet teveel geld in stoppen.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee... waar in capelle?
Aan de Slotlaan, op zo'n 2 minuten lopen van de metrohalte Slotlaan
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 december 2008 @ 21:59:15 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64340326
Ah die
pi_64340470
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:

Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.
Dus nog even volhouden met de looks.. ga er nu niet teveel geld in stoppen.
Ook al wil je een vaatwasser hoef je niet meteen heel je keuken te slopen. Met weinig geld kan je je huidige keuken om bouwen tot de keuken die je wil. Je hoeft niet meteen een nieuwe keuken. Maar goed het is jou huis en jou keuken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 24 december 2008 @ 22:07:45 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64340544
Succes ermee jongen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 24 december 2008 @ 23:14:14 #11
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_64342874
Leuke appartementje! wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
reach out and touch faith
pi_64343131
Ziet er puik uit! Ik pak dit er even uit:
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef nicomart het volgende:

Als je sterretjes ziet liggen in een bouwmarkt waar ook pvc buizen verkocht worden... Dan moet je toch een rookbom maken?
[ afbeelding ]
pi_64344236
* Proud2beDiepfries gaat [Klussen met Nico] ook proberen te volgen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64345218
Veel klusplezier!
  donderdag 25 december 2008 @ 01:36:01 #15
67385 ROG
Go on, say it.
pi_64347644
Gefeliciteerd met de aankoop.

Qua keuken zou ik er even geen geld tegenaangooien, de eerste tijd ben je toch nog bezig met klussen en tegen de tijd dat het laatste klusje geklaard is heb je wellicht genoeg inzicht/wensen én budget voor je nieuwe keuken.
pi_64347747
Leuk nico!

Capelle!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 25 december 2008 @ 02:44:51 #17
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64349161
wtf is iedeeen opeens aan het op zichzelf wonen
Signature.
pi_64350454
Ben benieuwd wat je ervan bakt
Children of the night. What music they make.
pi_64350737
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef ozzyat105 het volgende:
Leuke appartementje! wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Geen probleem. Ik heb er 122.500 voor betaald.
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef ROG het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop.

Qua keuken zou ik er even geen geld tegenaangooien, de eerste tijd ben je toch nog bezig met klussen en tegen de tijd dat het laatste klusje geklaard is heb je wellicht genoeg inzicht/wensen én budget voor je nieuwe keuken.
Dat idee kreeg ik ook toen ik gister bezig was. Zat eerst te denken om dan met tegelverf de boel op te frissen enzo. Maar ik denk dat ik er gewoon nog ff mee wacht.
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Oblivion het volgende:
Leuk nico!

Capelle!
What's with Capelle?
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef eer-ik het volgende:
wtf is iedeeen opeens aan het op zichzelf wonen
Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd wat je ervan bakt
ik ook
pi_64351082
tof nico
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_64351235
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
tof nico
dankje
  donderdag 25 december 2008 @ 10:49:05 #22
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_64351289
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:

Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.
Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.
Maar tof man.
Heb je iets van een plattegrondje ofzo?
Signature.
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 10:50:46 #23
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_64351312
Ik zou het kapitaalvernietiging vinden als je nu nog in de keuken investeerd, terwijl je toch van plan bent om op termijn een andere te plaatsen. Ik had het gewoon een paar maandjes aangekeken

Leuk ruim appartementje
Zeker voor die prijs !

Veel suc6 met klussen
pi_64351383
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:

What's with Capelle?
Zoonlief is daar geboren.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_64351809
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:49 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.
Maar tof man.
Heb je iets van een plattegrondje ofzo?
Ik zal wel ff photoshoppen
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou het kapitaalvernietiging vinden als je nu nog in de keuken investeerd, terwijl je toch van plan bent om op termijn een andere te plaatsen. Ik had het gewoon een paar maandjes aangekeken

Leuk ruim appartementje
Zeker voor die prijs !

Veel suc6 met klussen
eensch en danku
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Zoonlief is daar geboren.
Ah.. pijnlijke herinneringen dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: