Ga in ieder geval aan je verslagschrjiven competentie werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
oooh ik kan niet meer
ik ben al zo lang aan dat competentie verslag bezig, ik word er gek van
die zit er niet tussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ga in ieder geval aan je verslagschrjiven competentie werken![]()
Probeer eensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
Dus als ik 2 weken gebanned word krijg ik ook een adoratietopic?
ook? wie zijn nog meer een setje?quote:
Nee, ze verdient het gewoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
4 dagen bedoel je...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
Hoi L.no!quote:
Ik mis wat? Ik heb ook niet teruggelezenquote:
quote:
Die 2 weken die ze gebanned zou worden zijn effectief gezien een dag of 4 geweest...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mis wat? Ik heb ook niet teruggelezen
The_dean & L.no?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook? wie zijn nog meer een setje?
Er is maar 1 jnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het doe, dan wel jna-style
Correctie: 9.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die 2 weken die ze gebanned zou worden zijn effectief gezien een dag of 4 geweest...
Nooit !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het doe, dan wel jna-style
Ja duh! Wat denk je dan, dat ik me ga schminken voor ik 53 posts achter elkaar ga maken?quote:
Nee, geen ban en 3x24 uur uitbetaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Bij deze kunnen de SES-mensen dus -5 dagen ban krijgen.. Dus als je 48 uur aan je broek krijgt, krijg je gewoon geen ban. Dat kan je 2,5 keer doen...
Kap toch met zeuren man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
Bij deze kunnen de SES-mensen dus -5 dagen ban krijgen.. Dus als je 48 uur aan je broek krijgt, krijg je gewoon geen ban. Dat kan je 2,5 keer doen...
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
AMDB, enig idee welke dag het is?quote:
aaah good to knowquote:
Hoef je je niet voor te schminken. Jna is geen negerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja duh! Wat denk je dan, dat ik me ga schminken voor ik 53 posts achter elkaar ga maken?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schminken. Jna is geen neger
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vrijdag...en ik heb hier ALLES klaar...zo maar eens vragen of ik weg mag
En kunnen we dat ook nog ergens volgen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ze hebben een relletje getrapt en ik kreeg de kans om me te verdedigen. Simpel als dat.
Is wat wat?quote:
Is al afgelopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En kunnen we dat ook nog ergens volgen?
Wat?quote:
Teruglezen dan?quote:
Zeg het wel even goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ze hebben een relletje getrapt en ik kreeg de kans om me te verdedigen. Simpel als dat.
Rellertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie is deze relmeid op twitter?
Wie is deze relmeid op twitter? Deel 2
Bring it. Ik spaar ze allemaal!quote:
Er is niks boeiends aan. Het was vooral Bootje die heel hard riep dat ze naar dat topic moest komen (er was een twitterbericht waar paula zei dat fok faalt).quote:
Beste samenvatting tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er is niks boeiends aan. Het was vooral Bootje die heel hard riep dat ze naar dat topic moest komen (er was een twitterbericht waar paula zei dat fok faalt).
Er stond ook nergens dat ze verplicht was zich te verdedigen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg het wel even goed.
Puala ging door met bashen op twitter. Paul (onze kwaliteitsuser...) had dat door en maakte er een post van. Foto's werden erbij gehaald en nog net geen persoonsgegevens door interventie van Yvonne. Toen werd mevrouw unbanned om zich te kunnen verdedigen wat ze vervolgens niet deed..
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
stiekem vind ik SC stelletjes heel cute
LAat ze maar teruglezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zeg het wel even goed.
Puala ging door met bashen op twitter. Paul (onze kwaliteitsuser...) had dat door en maakte er een post van. Foto's werden erbij gehaald en nog net geen persoonsgegevens door interventie van Yvonne. Toen werd mevrouw unbanned om zich te kunnen verdedigen wat ze vervolgens niet deed..
Ik las relletjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
stiekem vind ik SC stelletjes heel cute
quote:
Voor zover ik weet maar 1quote:
bij een restaurantje hier wezen lunchen ter afscheid van onze stagaire. Standaard nemen we daar altijd het "12-uurtje". Dat zijn 3 sneetjes brood, met ham/kaas, een kroket en een uitsmijterquote:
Je kan ook best meeten voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Ik ben zelf veel te mietig om iemand te meeten(en nu ben ik ook al voorzien)
Maar ik heb het een keer gedaan en dat was euhm leuk
Als je geunbanned wordt om je te kunnen verdedigen moet je dat doen. Anders weer ban er op. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er stond ook nergens dat ze verplicht was zich te verdedigen..
Selectief geheugen FTWquote:
die zijn ook leukquote:
Bootje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven momentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Met Moody_H toevallig?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]wie is je ex?
Oh jij krijgt ook wel een adoratietopic hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm begin van dit topic deed anders vermoeden.
Say ah like i am your docter... Lekker nummer
Ga dan naar yvonne toe om hierover te praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je geunbanned wordt om je te kunnen verdedigen moet je dat doen. Anders weer ban er op. Maar dat is mijn mening.
[..]
Selectief geheugen FTW
het was heel gezelligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan ook best meeten voor de gezelligheid
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga dan naar yvonne toe om hierover te praten.Wat moeten wij hiermee?
Briljante hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven moment
Ik weet gewoon dat er een interessante verhaal hierachter zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het een paar keer gedaan, vandaar dat ik ook niet meer in Singles te vinden was op een gegeven moment
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was heel gezellig
Nee ik snap wat je bedoeld maar dat durf ik ook niet hoor
ik ben in het echt heel saai en zo, kan alleen maar tegen vallen
aaah tnxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje.
Ja, ik durfte het ook niet zo goed, ondertussen weer wel.
En ik reageer op die wat jij quotte op die van AMDB.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammen
Ontloop me maar. Het is al goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef L.no het volgende:
[..]
En ik reageer op die wat jij quotte op die van AMDB.
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Briljante hedaar is het een en al drama
als ik behoefte heb aan leedvermaak zijn ze er altijd voor me
Ja, gewoon een paar keer doen. Is best leuk.quote:
Nog nooit van gehoord?quote:
Ik zag je ava wel vaak voorbij komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik reageer op jou van "de beste samenvatting"... Alsof ik dat hele fucking topic zelf vol heb zitten spammen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat er een interessante verhaal hierachter zit.
valt meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwam
Het stelde dan ook geen reet voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
Heb de rel even doorgescrollt maar zoveel heb ik dus niet gemist
wie heb je gemeet dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. het is wel echt een chaos daar. Maar goed.. ik werd een beetje met wantrouwen behandeld toen ik met iemand daar ging meeten, terwijl ik eerder had met iemand had gemeet die daar ook kwam
Op deze manier hoeft het niet hoor:*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jij krijgt ook wel een adoratietopic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |