Bronquote:als we niet ingrijpen blijven deze rampen op Haiti gebeuren. we moeten klimaatsverandering aanpaken en de kust van de eilanden verbeteren.
quote:aanpaken
Vergeet minder vaak uitademen niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, allemaal de auto laten staan, minder CO2 is minder aardbevingen.. en dat zit in het kabinet
Tja, dat probleem heb ik sowieso met een heleboel politici. Bij de meesten heb ik sowieso erg veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat die mensen capabel zijn, en ze doen er vaak ook alles aan om dat beeld in stand te houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
En dit soort mensen bestuurd ons land, het is toch om te janken.
Dat het onderwijs in NL al vele jaren weinig meer voorstelt, was al een tijdje bekend. Gewoon veel aanwezig zijn en je huiswerk doen, en je kunt bij de meeste opleidingen een mooie lijst diploma's enzo pakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
CV van mevrouw.
Onderwijs
Melanchton havo
Biologie/biotechnologie (ing.) Hogeschool Rotterdam te Delft
Master in Biotechnological Law & Ethics (Mable), SheffieldUniversity (VK)
Loopbaan
wetenschappelijk onderzoeker (sic!)afdeling Medische Ethiek en filosofie (promotieonderzoek) Erasmus Universiteit Rotterdam
projectontwikkelaar bij Mira Media
interventiemedewerker GGD (Gemeentelijke Gezondheidsdienst) Rotterdam en omstreken
staffunctionaris Stichting Disck
emancipatiewerker Stichting Welzijn Hoogvliet
opbouwwerker Stichting Welzijn Feijenoord
mentor bij Centrum voor Dienstverlening (AMA-project)
Die handschoenen ook...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tussen haar tanden zitten ook een flinke breuklijn.
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf... dat zou er toch veel beter uitzien in een burka?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tussen haar tanden zitten ook een flinke breuklijn.
[ afbeelding ]
Tja, alle bewondering voor Balkenende. Je gooit je kont tegen het krib, de hele media en kamer valt daarover, je geeft een beetje terrein en de rel is over. Maar, euh, dat rapport, en onze jongens die daar zitten, daar heeft niemand het meer over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik sowieso met een heleboel politici. Bij de meesten heb ik sowieso erg veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat die mensen capabel zijn, en ze doen er vaak ook alles aan om dat beeld in stand te houden.
Donderdagnacht dat 'debat' gevolgd: wat een partijtje 'begrijpend luisteren' was dat...
Nee dat is een mannenbaan, doe maar weer verkeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, die chick zal over 10 jaar wel op het ministerie van justitie zitten ofzo.
Huh? Betaalt Danny jou niet!?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is het toch fijn dat je in de politiek totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken gewoon overal wat over kan roepen! 't Is net Fok, maar dan tegen 2 ton euro per jaar...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef sander-3 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)evingen_keihard.html
quote:We stellen u even voor aan Chantal Gill'ard, inderdaad met poepchic apostrofje in de naam. Lid der Tweede Kamer voor de PvdA. Laat u niks wijsmaken door deze nogal serieus aandoende OfficieelPagina van de Tweede Kamer. Chantal is IRL namelijk knetter- en knettergek. Niet zomaar exceptioneel malloot & kierewiet, maar echt zwaartotaal van de krankzinnigenpot gerukt. U kent de uitdrukking, zij is niet gek, zij is een vliegtuig? Welnu. Chantal is de Antonov 225 onder de geschifte lijpmensen. Wacht, we hebben beeld van Chantal Ret'ard. Leuke gekke foto's van deze toettoet fractiejoker: Rits. Rats. Klik. Jaaha. Lachen. Nu horen we u denken. Tut tut tut GeenStijl. Wat zijn we weer ongefundeerd en tendentieus aan het schelden op een volksvertegenwoordiger die zoveel goed werk doet voor onze samenleving. Kom nu eens met argumenten waarom Chantal Gill'ard dan zo'n volledig krankjoreme mesjogge imbeciele pias is. Oké. ALSTUBLIEFT. Wiehoei. Bliep bliep.
Ik ben blij dat daar nu eindelijk een man zit, want dat doet hij (afgezien van dat fiasco wat betreft het rekeningrijden) vrij aardig, vergeleken met zijn debiele voorgangsters ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is een mannenbaan, doe maar weer verkeer
Inderdaad, tijd voor meer vrouwen en allochtonen in de politiekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:01 schreef MrX1982 het volgende:
Positieve discriminatie levert in ieder geval humor op![]()
.
die reacties ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef sander-3 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)evingen_keihard.html
Nu je het zegt!!!!! MAAR hoe kunnen we die Haïtianen duidelijk maken dat ze DAARMEE OP MOETEN HOUDEN?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hadden de auto's in Haiti trouwens al roetfilters!?
Niet???? Ow, dan is die hele aardbeving dus gewoon hun eigen schuld!!!!
Ze zit niet in het kabinet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, allemaal de auto laten staan, minder CO2 is minder aardbevingen.. en dat zit in het kabinet
Het is bestuurt, niet bestuurd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
En dit soort mensen bestuurd ons land, het is toch om te janken.
Op de dag getwittert dat de aardbeving daar plaatsvond?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:05 schreef speknek het volgende:
Kuch, anderhalf jaar terug is Haiti verwoest door drie grote orkanen, het zou kunnen dat ze met deze grote rampen daarop doelt.
Is maar een gedachte eh. Schuimbekkers.
Oh ik dacht dat de PVDA meedeed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef knnth het volgende:
[..]
Ze zit niet in het kabinet.
[..]
Het is bestuurt, niet bestuurd.
Gill'ard:
Dit topic:
HAHAHA op naar een nieuwe crisisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de PVDA meedeed.
Telegraaf heeft het ook opgepikt
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Ja het is een dom moment, maar het is niet helemaal een domme uitspraak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op de dag getwittert dat de aardbeving daar plaatsvond?
Mmmm?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het is een dom moment, maar het is niet helemaal een domme uitspraak.
quote:"Nee niet tussen aardbeving en klimaatverandering maar tussen klimaatverandering en rampen in Haïti en de regio", schrijft ze later.
Zitten ook weer mooie reacties tussenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de PVDA meedeed.
Telegraaf heeft het ook opgepikt
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_aanpakken__.html
Om over het gebrek aan hoofdletters en leestekens nog maar te zwijgen.quote:toont weer eens aan wat de inteligentie van de pvda is ,kent ze het gezegde niet "let me keep my big mouth shut until i now wat i`m talking abaut"(laat mij mijn grootte mond houden tot ik weet waar ik over praat)maar ja dit komt tegenwoordig vaker voor bij politiecie.
koos, den helder | 13:02 | 15.01.10
Twitterberichtjes zijn maar kort en daardoor gaan de context nog al eens verloren, maar hier haar nadere toelichting:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op de dag getwittert dat de aardbeving daar plaatsvond?
Mmmm?
http://twitter.com/ChantalGillard/statuses/7758832255quote:nee geen link tussen aardbeving en klimaatverandering maar tussen klimaatverandering en rampen in Haiti en landen in de regio.
Die diploma's heeft ze zeker in Haiti gekocht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
CV van mevrouw.
Onderwijs
Melanchton havo
Biologie/biotechnologie (ing.) Hogeschool Rotterdam te Delft
Master in Biotechnological Law & Ethics (Mable), SheffieldUniversity (VK)
Loopbaan
wetenschappelijk onderzoeker (sic!)afdeling Medische Ethiek en filosofie (promotieonderzoek) Erasmus Universiteit Rotterdam
projectontwikkelaar bij Mira Media
interventiemedewerker GGD (Gemeentelijke Gezondheidsdienst) Rotterdam en omstreken
staffunctionaris Stichting Disck
emancipatiewerker Stichting Welzijn Hoogvliet
opbouwwerker Stichting Welzijn Feijenoord
mentor bij Centrum voor Dienstverlening (AMA-project)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Twitterberichtjes zijn maar kort en daardoor gaan de context nog al eens verloren, maar hier haar nadere toelichting:
http://twitter.com/ChantalGillard/statuses/7758832255
Sjeezus, wat is dat voor aap daar rechts op die foto?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg niks, helemaal niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |