Bronquote:als we niet ingrijpen blijven deze rampen op Haiti gebeuren. we moeten klimaatsverandering aanpaken en de kust van de eilanden verbeteren.
quote:aanpaken
Vergeet minder vaak uitademen niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, allemaal de auto laten staan, minder CO2 is minder aardbevingen.. en dat zit in het kabinet
Tja, dat probleem heb ik sowieso met een heleboel politici. Bij de meesten heb ik sowieso erg veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat die mensen capabel zijn, en ze doen er vaak ook alles aan om dat beeld in stand te houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
En dit soort mensen bestuurd ons land, het is toch om te janken.
Dat het onderwijs in NL al vele jaren weinig meer voorstelt, was al een tijdje bekend. Gewoon veel aanwezig zijn en je huiswerk doen, en je kunt bij de meeste opleidingen een mooie lijst diploma's enzo pakken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
CV van mevrouw.
Onderwijs
Melanchton havo
Biologie/biotechnologie (ing.) Hogeschool Rotterdam te Delft
Master in Biotechnological Law & Ethics (Mable), SheffieldUniversity (VK)
Loopbaan
wetenschappelijk onderzoeker (sic!)afdeling Medische Ethiek en filosofie (promotieonderzoek) Erasmus Universiteit Rotterdam
projectontwikkelaar bij Mira Media
interventiemedewerker GGD (Gemeentelijke Gezondheidsdienst) Rotterdam en omstreken
staffunctionaris Stichting Disck
emancipatiewerker Stichting Welzijn Hoogvliet
opbouwwerker Stichting Welzijn Feijenoord
mentor bij Centrum voor Dienstverlening (AMA-project)
Die handschoenen ook...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tussen haar tanden zitten ook een flinke breuklijn.
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf... dat zou er toch veel beter uitzien in een burka?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Tussen haar tanden zitten ook een flinke breuklijn.
[ afbeelding ]
Tja, alle bewondering voor Balkenende. Je gooit je kont tegen het krib, de hele media en kamer valt daarover, je geeft een beetje terrein en de rel is over. Maar, euh, dat rapport, en onze jongens die daar zitten, daar heeft niemand het meer over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, dat probleem heb ik sowieso met een heleboel politici. Bij de meesten heb ik sowieso erg veel moeite om mezelf ervan te overtuigen dat die mensen capabel zijn, en ze doen er vaak ook alles aan om dat beeld in stand te houden.
Donderdagnacht dat 'debat' gevolgd: wat een partijtje 'begrijpend luisteren' was dat...
Nee dat is een mannenbaan, doe maar weer verkeerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, die chick zal over 10 jaar wel op het ministerie van justitie zitten ofzo.
Huh? Betaalt Danny jou niet!?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:57 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat is het toch fijn dat je in de politiek totaal niet gehinderd door enige kennis van zaken gewoon overal wat over kan roepen! 't Is net Fok, maar dan tegen 2 ton euro per jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |