SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Slowchat op?quote:
oh, ben jij van het snel snel snel???quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, nog erger, een note
alleen op FOK! hoor. in bed moet je zeker een week de tijd nemen voor het voorspel alleen al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ben jij van het snel snel snel???
*jaloers is*quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n eerste note (zwijmelendezucht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen op FOK! hoor. in bed moet je zeker een week de tijd nemen voor het voorspel alleen al.
EN je hebt een notequote:
Nou.... welterusten dan maar.quote:
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...quote:
Doe ikquote:
Baaaaaaad Senes!quote:
ze lopen mij hier al de hele dag te pesten Elisaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Vinden jullie het erg als ik het niet meer snap??
vraag maar lieffie, ik leg wel uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Verskrikkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
JE WAS TE LANGZAAMquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
Daar is ie!*fab*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Massages geven
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
* wacht... *quote:
De volgende keer ga ik stakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...
Okeequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee hoor.Grapje was leuk, maar kunnen we nu weer terug naar standje normaal please?
For a given value of normal, natuurlijk.
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO hadquote:
Ik ben heul niet blauwquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...
Slaap lekker!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Nu ga ik écht m'n bedje in.
Dikke trustekus!
Het begint met jouW. Met een Wuh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee
wat is jou definitie van normaal eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had....moest hier woonkamerkattenportier spelen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben heul niet blauw![]()
Ik wilde hem terug pakken met de OP maar hij maakte uberhaubt geen OP
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Nu ga ik écht m'n bedje in.
Dikke trustekus!
Maar doe je de OP dan nu terugzetten please?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
oh nee...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
De honden hier ook als de boel op een kier staat maar ja katten doen daar niet aan...die zetten gewoon een keel op....net zo lang dat je mopperend en foeterend maar weer in de benen komt en dan heb je net een LAPOquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
hier doet Chess, hond, zelf de deur open.
Er was geen OP nog hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar doe je de OP dan nu terugzetten please?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen OP nog hoorIk heb niets weggehaald
Maar ik zet hem wel terug
Er is altijd een OP. Alleen haalde hij dit topic niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen OP nog hoorIk heb niets weggehaald
Maar ik zet hem wel terug
En het vorige niet... en die daarvoor ook al nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is altijd een OP. Alleen haalde hij dit topic niet.
Dankjewel!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef trovey het volgende:
Maar nog steeds ben ik in de OP een wit vlak met kruisje
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Is denk ik het beste....mocht je wel iets teveel fauna in je hebben zullen een paar pilletjes wonderen doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]De Poes in mij komt hiertegen in opstand. I
fauna
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met henna in mijn haar, huishoudfolie om mijn hoofd en een muts op.Ik ben benieuwd of het vannacht allemaal blijft zitten. En hoe mijn haar er morgen uitziet.
Dit zou ik maar niet zeggen in OUD.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar niet als parasiet in je lijf
Geen ochtendjas!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook al met ochtendjas aan![]()
* Zie nu langzaam een beeld van je verschijnen
Parasiet in of buiten je lijf wordt daar niet gewaardeerd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit zou ik maar niet zeggen in OUD.
Ik ben meer benieuwd naar een foto!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met henna in mijn haar, huishoudfolie om mijn hoofd en een muts op.Ik ben benieuwd of het vannacht allemaal blijft zitten. En hoe mijn haar er morgen uitziet.
* veranderd beeld van ochtendjas in huisuniform.......quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ochtendjas!![]()
Wel huisuniform. Seksah.
Dan ga je vannacht slecht slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar een foto!
Strijk ik over haar keeltje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
Gewoon een kuurtje Nok, ben je er zo vanaf![]()
En als je tegenstribbelt wikkelen we je in een handdoek en gaan bovenop je zitten
PC uitzetten en naar bed gaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze lopen mij hier al de hele dag te pesten Elisa
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Parasiet in of buiten je lijf wordt daar niet gewaardeerd?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
Gewoon een kuurtje Nok, ben je er zo vanaf![]()
En als je tegenstribbelt wikkelen we je in een handdoek en gaan bovenop je zitten
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...
Is een parasiet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...
Welles.quote:
Maar je mag op de 23e over mijn haar aaien.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je mag op de 23e over mijn haar aaien.
ja ik ben net terug van school, en ga eerst even een uurtje hersenloos draadjes draaien, dan slaap ik beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat een werk Zwabber!![]()
Maar is dat niet een karweitje voor morgen en zou je nu niet iets anders kunnen gaan doen. Zeg.. slapen?![]()
Ga ik iig wel doen. Trusten!
ik verwacht foto's van een klimmende napoleon in het parkietentopicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben die clipjes voor de flexibele klimtakken van napoleon aanhet vastmaken aan de parkietenboom
en ze zijn eigenlijk gemaakt voor tralies, dus ik ben ze aan het inwikkelen met garen, omdat ze anders niet vast kunnen, ala zo:
[ afbeelding ]
7 clipjes, net 4 klaar, paar honderd windingen met de hand per clipje
als hij morgen af is ga ik plaatjes makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik verwacht foto's van een klimmende napoleon in het parkietentopic
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij morgen af is ga ik plaatjes maken
netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij morgen af is ga ik plaatjes maken
prima, engels en nederlands, alletwee wel op een andere lokatie, waarom wist niemand, zelfs de leraren niet, want voor hun was het ook niet handiger, en alletwee de gebouwen waren op ons na bijna leegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
Trusten alle slaperdsen Zwabber.... hoe is het gegaan op school?
Slaap lekker!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, met 2 pilletjes ben je zo van je inwendige fauna af![]()
En nu slapen, zou ik net al doen, maar toen bedacht Tom dat het leuk was om vrouwtjes wijnglas van het aanrecht te gooien![]()
oh spaar mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe was het op school?
Kon je het vinden?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh spaar me![]()
omdat ik midden op de middag pas de email kreeg dat ik om half zes daar meost zijn, moest ik haasten, alles inpakken, snel eten naar binnen scheppen, en wegwezen, om tijd te winnen bracht mijn moeder me in de auto, dan nam ik de trein wel terug
dus, gebouw naast de hro is dus het erasmus mc, wij daar geparkeerd
verdwaalden we in het mc, op zoek naar de uitgang aan de kant van de school
uiteindelijk drie kwartier gedaan over iets van 20 minuten zou moeten duren, maar ik was nog op tijd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, engels en nederlands, alletwee wel op een andere lokatie, waarom wist niemand, zelfs de leraren niet, want voor hun was het ook niet handiger, en alletwee de gebouwen waren op ons na bijna leeg
maar ja, buiten dat, lessen waren eitje, ik zou nu eigenlijk al examen durven doen
ben benieuwd hoe dat straks voor wiskunde gaat, natuurkunde lukt ook wel
Hé Nachtoele, wat denk je van slapen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
Hee...niet weggaan...dit SC is net deaudgegaan...iedereen is weg....ik zit hier helemaal in mijn eentje
Nachtoele is klaarwakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nachtoele, wat denk je van slapen?
nou nog honden uitlaten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:47 schreef trovey het volgende:
Nou ga hier maar eens pillen poppen in katten, een kattenbakje doen en honden uitlaten en dan eens naar bedje toe...lezen of zo en zien of de slaap wil komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |