En het vorige niet... en die daarvoor ook al nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is altijd een OP. Alleen haalde hij dit topic niet.
Dankjewel!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef trovey het volgende:
Maar nog steeds ben ik in de OP een wit vlak met kruisje
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Is denk ik het beste....mocht je wel iets teveel fauna in je hebben zullen een paar pilletjes wonderen doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]De Poes in mij komt hiertegen in opstand. I
fauna
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met henna in mijn haar, huishoudfolie om mijn hoofd en een muts op.Ik ben benieuwd of het vannacht allemaal blijft zitten. En hoe mijn haar er morgen uitziet.
Dit zou ik maar niet zeggen in OUD.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar niet als parasiet in je lijf
Geen ochtendjas!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook al met ochtendjas aan![]()
* Zie nu langzaam een beeld van je verschijnen
Parasiet in of buiten je lijf wordt daar niet gewaardeerd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit zou ik maar niet zeggen in OUD.
Ik ben meer benieuwd naar een foto!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met henna in mijn haar, huishoudfolie om mijn hoofd en een muts op.Ik ben benieuwd of het vannacht allemaal blijft zitten. En hoe mijn haar er morgen uitziet.
* veranderd beeld van ochtendjas in huisuniform.......quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ochtendjas!![]()
Wel huisuniform. Seksah.
Dan ga je vannacht slecht slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar een foto!
Strijk ik over haar keeltje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
Gewoon een kuurtje Nok, ben je er zo vanaf![]()
En als je tegenstribbelt wikkelen we je in een handdoek en gaan bovenop je zitten
PC uitzetten en naar bed gaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze lopen mij hier al de hele dag te pesten Elisa
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Parasiet in of buiten je lijf wordt daar niet gewaardeerd?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:52 schreef Barbaaf het volgende:
Gewoon een kuurtje Nok, ben je er zo vanaf![]()
En als je tegenstribbelt wikkelen we je in een handdoek en gaan bovenop je zitten
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...
Is een parasiet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kind in buik wordt ook wel parasiet genoemd he...
Welles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |