quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je mag op de 23e over mijn haar aaien.
ja ik ben net terug van school, en ga eerst even een uurtje hersenloos draadjes draaien, dan slaap ik beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
Wat een werk Zwabber!![]()
Maar is dat niet een karweitje voor morgen en zou je nu niet iets anders kunnen gaan doen. Zeg.. slapen?![]()
Ga ik iig wel doen. Trusten!
ik verwacht foto's van een klimmende napoleon in het parkietentopicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben die clipjes voor de flexibele klimtakken van napoleon aanhet vastmaken aan de parkietenboom
en ze zijn eigenlijk gemaakt voor tralies, dus ik ben ze aan het inwikkelen met garen, omdat ze anders niet vast kunnen, ala zo:
[ afbeelding ]
7 clipjes, net 4 klaar, paar honderd windingen met de hand per clipje
als hij morgen af is ga ik plaatjes makenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik verwacht foto's van een klimmende napoleon in het parkietentopic
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij morgen af is ga ik plaatjes maken
netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als hij morgen af is ga ik plaatjes maken
prima, engels en nederlands, alletwee wel op een andere lokatie, waarom wist niemand, zelfs de leraren niet, want voor hun was het ook niet handiger, en alletwee de gebouwen waren op ons na bijna leegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
Trusten alle slaperdsen Zwabber.... hoe is het gegaan op school?
Slaap lekker!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok, met 2 pilletjes ben je zo van je inwendige fauna af![]()
En nu slapen, zou ik net al doen, maar toen bedacht Tom dat het leuk was om vrouwtjes wijnglas van het aanrecht te gooien![]()
oh spaar mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe was het op school?
Kon je het vinden?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh spaar me![]()
omdat ik midden op de middag pas de email kreeg dat ik om half zes daar meost zijn, moest ik haasten, alles inpakken, snel eten naar binnen scheppen, en wegwezen, om tijd te winnen bracht mijn moeder me in de auto, dan nam ik de trein wel terug
dus, gebouw naast de hro is dus het erasmus mc, wij daar geparkeerd
verdwaalden we in het mc, op zoek naar de uitgang aan de kant van de school
uiteindelijk drie kwartier gedaan over iets van 20 minuten zou moeten duren, maar ik was nog op tijd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, engels en nederlands, alletwee wel op een andere lokatie, waarom wist niemand, zelfs de leraren niet, want voor hun was het ook niet handiger, en alletwee de gebouwen waren op ons na bijna leeg
maar ja, buiten dat, lessen waren eitje, ik zou nu eigenlijk al examen durven doen
ben benieuwd hoe dat straks voor wiskunde gaat, natuurkunde lukt ook wel
Hé Nachtoele, wat denk je van slapen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
Hee...niet weggaan...dit SC is net deaudgegaan...iedereen is weg....ik zit hier helemaal in mijn eentje
Nachtoele is klaarwakkerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Nachtoele, wat denk je van slapen?
nou nog honden uitlaten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:47 schreef trovey het volgende:
Nou ga hier maar eens pillen poppen in katten, een kattenbakje doen en honden uitlaten en dan eens naar bedje toe...lezen of zo en zien of de slaap wil komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |