SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Slowchat op?quote:
oh, ben jij van het snel snel snel???quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, nog erger, een note
alleen op FOK! hoor. in bed moet je zeker een week de tijd nemen voor het voorspel alleen al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ben jij van het snel snel snel???
*jaloers is*quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef nieslief het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n eerste note (zwijmelendezucht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen op FOK! hoor. in bed moet je zeker een week de tijd nemen voor het voorspel alleen al.
EN je hebt een notequote:
Nou.... welterusten dan maar.quote:
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...quote:
Doe ikquote:
Baaaaaaad Senes!quote:
ze lopen mij hier al de hele dag te pesten Elisaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Vinden jullie het erg als ik het niet meer snap??
vraag maar lieffie, ik leg wel uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
Verskrikkelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
JE WAS TE LANGZAAMquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
Daar is ie!*fab*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Massages geven
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
* wacht... *quote:
De volgende keer ga ik stakenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...
Okeequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee hoor.Grapje was leuk, maar kunnen we nu weer terug naar standje normaal please?
For a given value of normal, natuurlijk.
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO hadquote:
Ik ben heul niet blauwquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die blauwen steunen elkaar altijd he...
Slaap lekker!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Nu ga ik écht m'n bedje in.
Dikke trustekus!
Het begint met jouW. Met een Wuh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee
wat is jou definitie van normaal eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had niet zo snel in de gaten dat ik de LAPO had....moest hier woonkamerkattenportier spelen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben heul niet blauw![]()
Ik wilde hem terug pakken met de OP maar hij maakte uberhaubt geen OP
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Poit het volgende:
Nu ga ik écht m'n bedje in.
Dikke trustekus!
Maar doe je de OP dan nu terugzetten please?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
oh nee...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
De honden hier ook als de boel op een kier staat maar ja katten doen daar niet aan...die zetten gewoon een keel op....net zo lang dat je mopperend en foeterend maar weer in de benen komt en dan heb je net een LAPOquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
hier doet Chess, hond, zelf de deur open.
Er was geen OP nog hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar doe je de OP dan nu terugzetten please?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen OP nog hoorIk heb niets weggehaald
Maar ik zet hem wel terug
Er is altijd een OP. Alleen haalde hij dit topic niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen OP nog hoorIk heb niets weggehaald
Maar ik zet hem wel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |