Kijk hier maar eens of je wat bekends voorkomtquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zag eruit als een afgebroken stuk pitriet dat gevouwen was. of als een platgedrukt bruinig rietje dat ook een paar keer dubbelgevouwen was. Maar het was slap.
Noten gaat wat ver, maar over de knie is hier wel op zijn plaats denk ik!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
Zeg ik heb hier Fiets op MSN en ik begreep dat hij wat uitgevreten heeft hier vandaag maar de bekentenissen komen niet verder dan dit:![]()
Heeft iemand een snelle samenvatting?
Ga ik een mod noten vanavond?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
Zeg ik heb hier Fiets op MSN en ik begreep dat hij wat uitgevreten heeft hier vandaag maar de bekentenissen komen niet verder dan dit:![]()
-Hele SC verplaatsen naar PUBquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens of je wat bekends voorkomt
http://www.medicinfo.nl/d_641
Lijkt me handig want ik kan er nog geen worm van bakkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die had ik ook al gevonden. Ik heb besloten om morgen mijn nieuwe HA te bellen en ernaar te laten kijken.
Ligt niet aan de leeftijd hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
Ik heb alles gelezen en nu ben ik een beetje in de war (leeftijd?) Ik ga slapen
Maes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
Is denk ik het beste....mocht je wel iets teveel fauna in je hebben zullen een paar pilletjes wonderen doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die had ik ook al gevonden. Ik heb besloten om morgen mijn nieuwe HA te bellen en ernaar te laten kijken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
quote:
nee, nog erger, een notequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb ik altijd al eens willen zijn....... Krijg ik nou slaag?
quote:
Nee, JIJ was subtiel!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, nog erger, een note
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
-Hele SC verplaatsen naar PUB
-OP verwijderen uit de openingspost
nogmaals OP verwijderen
Nogmaals OP verwijderen
Weer de OP verwijderen uit de posts van Tombolalalalala
Kortom hij zit Tombolalalala te klieren en vermaakt zich uitstekend. De rest ook trouwens.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wil gewoon Tombola op d'r speciale plekje kietelen
JA dek jezelf maar in!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]!
Beetje wel he?
Maar ik heb niet gezegd wat je gedaan hebt, alleen maar even billenkoek voor je geregeld van Senesta
neh, tis alleen het bier van inbev, er is nog zat ander bier uit belgiequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:09 schreef Poit het volgende:
Fuck Haïti!! Dit is pas crisis!!!
Tekort aan Belgisch bier dreigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |