die foto ook:quote:
die bovenste lijkt wel een game characterquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(had geen zin om lang te zoeken voor een tvp)
(edit: ff meer van dit model)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Luco het volgende:
Is dat een man of een vrouw?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(had geen zin om lang te zoeken voor een tvp)
(edit: ff meer van dit model)
aan de tieten te zien een vrouwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw?![]()
wat een lelijk wijfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
aan de tieten te zien een vrouw
http://felina81.hyves.nl/
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
quote:
Door programma's als Hollands/America's/Australia's Next Top Model en Model in 1 dag, denken ze allemaal een model te kunnen worden als ze op de foto gezet worden door een vriend met een dure cameraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een lelijkerds zeg. Wat bezielt ze?
Hee die zit ook in World of Warcraft volgens mij!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
Uit het vorige topic, maar ik kon het niet laten.
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Dat stopcontact ook trouwens.![]()
Vergeleken bij de rest ziet het er wel logisch uit hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die tieten er ook echt raar uitzien hoor. Of ligt dat aan mij?
Ik denk dat de belichting in dat stopcontact zit, dus het licht komt van de zijkant en niet van voren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja das wel zo. Maar die linker (vanuit ons gezien dan) daar zit geen schaduw onder en onder die rechter wel.![]()
Dat komt doordat de zon op dat tropische strand van rechtsboven komtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja das wel zo. Maar die linker (vanuit ons gezien dan) daar zit geen schaduw onder en onder die rechter wel.![]()
Wat ben je toch een slimmerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat de belichting in dat stopcontact zit, dus het licht komt van de zijkant en niet van voren.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik speel die foto thuis altijd na als ik thee heb gezet.
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja het is gewoon een lelijke poster daar op de muur in hun huiskamer. Of slaapkamer.![]()
Dan hoeft ze niet op te staan om naar het toilet te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?
In de garage dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?
Komt als een schok ja, deze drama's lijken toch altijd ver-van-je-bed-shows.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef moonmovies het volgende:
In mijn msn heeft zo'n hoer het volgende in haar naam staan: "Femke, Fotoshoot ws geweldig" Ze is godverdomme ook nog eens dik
Ik bedoel, je hoort het overal op Fok! en op internet, maar nu is het ineens zo dichtbij komt schrik je er toch wel even van hoor![]()
OMG ik dach ze staat echt op het strand tot dat stopcontactquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Ja, dat dacht ik tot voor kort ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Komt als een schok ja, deze drama's lijken toch altijd ver-van-je-bed-shows.
My thoughts exactlyquote:
Je had nog niet gezien dat het behangetje rechts in de hoek ophoudt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG ik dach ze staat echt op het strand tot dat stopcontact
zij woont bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef apenkutkop het volgende:
geen idee of het een man/vrouw is maar zeker GEEN model!
[ afbeelding ]
Hoi, Mijn naam is Mandy, ben bijna 20 jaar en woon in Kerkrade. Ik ben 1.88 lang en weeg 73 Kg. Heb blauw/groene ogen, en heb elke maand wel weer een andere kleur haar. Of blond/zwart/rood. Ik ben een leuke en spontane meid die wel van een uitdaging houd. Sporten doe ik heel graag zoals: Wielrennen, mountainbike, fitness, klimmen, abseilen, zwemmen, bodybuilding etc etc.
o en ik zie nu staan ''meid'' dus een vrouw
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
die middelste heeft wel goede tietenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
Deze reeks is angstaanjagend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je houdt van tieten die bijna op navels hangen wel, jaquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die middelste heeft wel goede tieten
Hangboobsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Heeft zij nou een lachende draak met een blauwe baard als tattoo?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou maar zo eens kunnenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heeft zij nou een lachende draak met een blauwe baard als tattoo?
Die bovenste is deze chick: http://foxxyangel.hyves.n(...)os/767703723/0/gpgC/quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middenste zou nog doenbaar zijn, als ze dat kortquote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap niet dat (lelijke) ouders het wagen om een kind op de wereld te zetten, al wetend dat er zulk lelijks geproduceerd wordt...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nymke.hyves.nl/
oeeeh
Die hele site is doodeng!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
er zit een spin op je tiet
Wat een vissenmuilquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
http://www.x-models.nl/profiel/302/priscilla.html
Mijn hemel.
holy fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh
omg waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dit is fucking hilarisch.
[ afbeelding ]
![]()
Dat is echt een prestatiequote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Snap niet dat (lelijke) ouders het wagen om een kind op de wereld te zetten, al wetend dat er zulk lelijks geproduceerd wordt...
Serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
HAHAAAAquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dit is fucking hilarisch.
[ afbeelding ]
![]()
teh fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh
hoe kom je in godsnaam op zo'n site terechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 06:41 schreef Dwyrin het volgende:
vraag niet waarom ik het weet, maaruh OP foto = semi nsfw ?
zonder dat hoofd is er weinig mis met deze dame, dus als sm-model met masker op kan ze best aan de slag.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:53 schreef molleymijsje het volgende:
[..]
haha dit vind ik tot nu toe echt DE topper
Teringquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
milf loversquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef _Loki het volgende:
Zullen er echt mannen zijn die zich daarop aftrekken? ><
Nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef _Loki het volgende:
Zullen er echt mannen zijn die zich daarop aftrekken? ><
ze heeft wel n leuke marlies aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
Je zal er elke morgen tegenop moeten kijken, als je in de spiegel kijkt.quote:
afvallen, haar laten groeien, zonnebank.. klaar is Klara Sabinaquote:
Als dat alles isquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:27 schreef marcel-o het volgende:
[..]
afvallen, haar laten groeien, zonnebank.. klaar is Klara Sabina
zit er nou paardenstront aan zn broekspijp?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef JustDreamy het volgende:
AHHAHAHA IN EEN VAN DE VORIGE TOPICS KWAM EEN VRIEND VAN ME LANGS..
Ik zweer het !
[ afbeelding ]
Was deze foto in deel 3, pagina 4 bijna onderaan xD
Ik twijfelde nog even, maar toen ging ik op hyves zoeken en toen wist ik het zeker!![]()
http://h0wulikeit.hyves.n(...)os/110042734/0/KG1W/
ach wel lekker stevigquote:
die heeft gewoon 2 profielenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
er zit een spin op je tiet
Hehe dát of modderquote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
zit er nou paardenstront aan zn broekspijp?
gadverquote:Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
die heeft gewoon 2 profielen
http://www.x-models.nl/profiel/811/megan.html
en
http://www.x-models.nl/profiel/1077/megan86.html
ze kijkt een beetje scheelquote:
Wat een kuthoofd.quote:
heb je er weer één die "zichzelf", "bisexueel" en onzeker is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:12 schreef Coremass het volgende:
[ afbeelding ]
fotoshoot november 2009
Een Amerikaans junkfood-zwijn volgens mij, maar kan me vergissen....quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef igor-smirnoff het volgende:
[..]
Een nijlpaard loopt nog weg voor dat geval ....![]()
![]()
![]()
Wat is het eigenlijk voor dier soort?
zo zie je maar weer, tattoos liegen niet!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:28 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
die heeft gewoon 2 profielen
http://www.x-models.nl/profiel/811/megan.html
en
http://www.x-models.nl/profiel/1077/megan86.html
Met de beentjes wijd, boffen!quote:hoi
ik ben monica een spontane meid en vind het leuk om te poseren
Ik poseer van uitdagend gekleed
lingerie
topless
naakt(spread-legs)
Ik ben 155 lang en heb een grote tattoo op mijn rug.
Dus heb je intresse in een mooi uitdagende shoot dan hoor ik graag van je
groetjes monicax
Fijn, zo'n veelzijdige man!quote:hoi ik ben sikko en zoek modellen werk zoals onderwear shoot kleding ,potret,reclame ik vind het geen probleem om shoots met vrouwen te doen .
Bij deze:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
Als je goed zoekt kun je op modelmayhem.com ook rare foto's vinden
[ link | afbeelding ]
http://www.modelmayhem.com/301717
I'd hit thatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die armbanden
[ afbeelding ]
[..]
![]()
daar is toch niks mis mee naar mijn ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die armbanden
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Vast veel, want het is een tijger!quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en hoeveel vraagt het tippelende hoertje?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Die zou ik zo nemen in dat bos, en spanken hé!
Is wel fout, maar zij is iig niet afzichtelijk lelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef _Loki het volgende:
Dat is toch vreselijk fout.
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Ekfar het volgende:![]()
[ link |
Bron: http://www.fotoshootwinnen.nl/deelnemer.php?id=92575&cat=4
quote:Naam: Henny
Leeftijd: 27
Aantal stemmen: 937
Positie: 2e plaats in het klassement.
Zij lijkt op Natasia van De Gouden Kooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
wat een eng wijf. kan er niks aan doen, maar haar vind ik nu echt lelijk!
Daar doen we het voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:16 schreef choclat het volgende:
ik kwam klaar na het zien van die foto's.
lol lijkt er wel op iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
Volgens mij heb ik Anneke van der Stap gevonden:
Aangenaam gezicht, die vrouw. Ik zou het niet vervelend vinden als zij in de supermarktfolder zou verschijnen, ofzo.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:17 schreef Ladidadida het volgende:
Volgens mij heb ik Anneke van der Stap gevonden:
[ afbeelding ]
Mariandlquote:He ik ben Klazien en heb ervaring met figureren in reclamespotjes en meer. Ik zou graag eens in een modeblad willen staan.
wtf doet een stopcontact daar op het strandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Dat dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef sciter het volgende:
Heb op deze foto is niet ok gedrukt.
Want ik had het sterke gevoel dat dat moest
kijk nou eens wat je gequote hebtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wtf doet een stopcontact daar op het strand
Haarverf doet wonderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:38 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf dat is dezelfde.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:01 schreef Wesleyz het volgende:
Ik mis deze kwaliteits topics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
19quote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waat? Hoe oud is zij, ze lijkt echt 35..?
quote:
Het is een mooie meid, waarschijnlijk daar neergezet met afzichtelijke pruik door een kunstacademie-kutje dat dacht apart te zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 16:41 schreef RadioSlut het volgende:
Like WTF doet dat mens in een boom?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een draak, zeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:16 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die auto staat ook schuin op de helling. Wat een blamage.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Get off the car bitch.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat is gewoon een manquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het ergste is, ik heb ongeveer hetzelfde doorzichtige zwarte hempje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Gedachten tijdens de foto: 'buikinhoudenbuikinhoudenbuikinhouden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
[ Bericht 13% gewijzigd door Sodeju op 19-05-2010 19:28:59 ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Sodeju het volgende:
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!
Masturbatie is goed voor de prostaat.
Dat stopcontactquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Omy.. Ik kreeg net een doodschrik, zij zit bij mij op schoolquote:
Pics van jezelf?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:25 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Omy.. Ik kreeg net een doodschrik, zij zit bij mij op school
- Op een school van ca. 290 leerlingen is dat zeer opvallend.
WTF!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:28 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor speciaal onderwijs is dat? 290 leerlingen
Voor de Take Me Out fans: kent u deze nog?
[ afbeelding ]
Dat is onderwijs in een plaats in Groningen waar bijna niemand woont / nog een paar andere scholen in die regio staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:28 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel es betere fotos van der gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:28 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Waarom snappen mensen niet dat dit totaal geen elegante houding is.
Ik vond de eerste foto best sexy . tot ik de tweede zagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:19 schreef sanderman112 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nicole368.hyves.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
kroonkurken?quote:
jij bent gewoon jaloers dat je overschaduwd wordt door zo'n mooie voluptueuze chickquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef robuust89 het volgende:
Sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik heb die bh ook
alleen heeft die bij mij wél nut![]()
tevens verkapte tvp..
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, meid. Aluminiumfolie op je huid is zeer.. Artistiek.
Qua wat.. Figuur?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
die eerste lijkt wel een beetje op jou.
wtf photoshop overkillquote:Op maandag 14 juni 2010 23:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, meid. Aluminiumfolie op je huid is zeer.. Artistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |