die foto ook:quote:
die bovenste lijkt wel een game characterquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(had geen zin om lang te zoeken voor een tvp)
(edit: ff meer van dit model)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef Luco het volgende:
Is dat een man of een vrouw?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(had geen zin om lang te zoeken voor een tvp)
(edit: ff meer van dit model)
aan de tieten te zien een vrouwquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw?![]()
wat een lelijk wijfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
aan de tieten te zien een vrouw
http://felina81.hyves.nl/
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
quote:
Door programma's als Hollands/America's/Australia's Next Top Model en Model in 1 dag, denken ze allemaal een model te kunnen worden als ze op de foto gezet worden door een vriend met een dure cameraquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een lelijkerds zeg. Wat bezielt ze?
Hee die zit ook in World of Warcraft volgens mij!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
aan de tieten te zien een vrouw
http://felina81.hyves.nl/
haar zakelijke hyves...
[ afbeelding ]
Hoewel...
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
Uit het vorige topic, maar ik kon het niet laten.
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Dat stopcontact ook trouwens.![]()
Vergeleken bij de rest ziet het er wel logisch uit hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die tieten er ook echt raar uitzien hoor. Of ligt dat aan mij?
Ik denk dat de belichting in dat stopcontact zit, dus het licht komt van de zijkant en niet van voren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja das wel zo. Maar die linker (vanuit ons gezien dan) daar zit geen schaduw onder en onder die rechter wel.![]()
Dat komt doordat de zon op dat tropische strand van rechtsboven komtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ja das wel zo. Maar die linker (vanuit ons gezien dan) daar zit geen schaduw onder en onder die rechter wel.![]()
Wat ben je toch een slimmerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk dat de belichting in dat stopcontact zit, dus het licht komt van de zijkant en niet van voren.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik speel die foto thuis altijd na als ik thee heb gezet.
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja het is gewoon een lelijke poster daar op de muur in hun huiskamer. Of slaapkamer.![]()
Dan hoeft ze niet op te staan om naar het toilet te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?
In de garage dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ze heeft een bak zand in haar slaapkamer liggen?
Komt als een schok ja, deze drama's lijken toch altijd ver-van-je-bed-shows.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:12 schreef moonmovies het volgende:
In mijn msn heeft zo'n hoer het volgende in haar naam staan: "Femke, Fotoshoot ws geweldig" Ze is godverdomme ook nog eens dik
Ik bedoel, je hoort het overal op Fok! en op internet, maar nu is het ineens zo dichtbij komt schrik je er toch wel even van hoor![]()
OMG ik dach ze staat echt op het strand tot dat stopcontactquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
Ja, dat dacht ik tot voor kort ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Komt als een schok ja, deze drama's lijken toch altijd ver-van-je-bed-shows.
My thoughts exactlyquote:
Je had nog niet gezien dat het behangetje rechts in de hoek ophoudt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG ik dach ze staat echt op het strand tot dat stopcontact
zij woont bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef apenkutkop het volgende:
geen idee of het een man/vrouw is maar zeker GEEN model!
[ afbeelding ]
Hoi, Mijn naam is Mandy, ben bijna 20 jaar en woon in Kerkrade. Ik ben 1.88 lang en weeg 73 Kg. Heb blauw/groene ogen, en heb elke maand wel weer een andere kleur haar. Of blond/zwart/rood. Ik ben een leuke en spontane meid die wel van een uitdaging houd. Sporten doe ik heel graag zoals: Wielrennen, mountainbike, fitness, klimmen, abseilen, zwemmen, bodybuilding etc etc.
o en ik zie nu staan ''meid'' dus een vrouw
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
die middelste heeft wel goede tietenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
Deze reeks is angstaanjagend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je houdt van tieten die bijna op navels hangen wel, jaquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die middelste heeft wel goede tieten
Hangboobsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Heeft zij nou een lachende draak met een blauwe baard als tattoo?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou maar zo eens kunnenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heeft zij nou een lachende draak met een blauwe baard als tattoo?
Die bovenste is deze chick: http://foxxyangel.hyves.n(...)os/767703723/0/gpgC/quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die middenste zou nog doenbaar zijn, als ze dat kortquote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap niet dat (lelijke) ouders het wagen om een kind op de wereld te zetten, al wetend dat er zulk lelijks geproduceerd wordt...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nymke.hyves.nl/
oeeeh
Die hele site is doodeng!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
er zit een spin op je tiet
Wat een vissenmuilquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef Ladidadida het volgende:
http://www.x-models.nl/profiel/302/priscilla.html
Mijn hemel.
holy fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh
omg waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dit is fucking hilarisch.
[ afbeelding ]
![]()
Dat is echt een prestatiequote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Snap niet dat (lelijke) ouders het wagen om een kind op de wereld te zetten, al wetend dat er zulk lelijks geproduceerd wordt...
Serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:45 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die tieten wtf?!
HAHAAAAquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef _Loki het volgende:
Dit is fucking hilarisch.
[ afbeelding ]
![]()
teh fuckquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef whoeswhoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]