abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:59:07 #101
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77704769
Ik denk persoonlijk dat als het heel erg naar een zelfmoord hangt, dat je er dan geen zin meer in hebt om te gaan onderzoeken of dit of dat...lijkt mij ook idd iets meer voor CSI ofzoo...
pi_77705184
Iemand zelfmoord aanpraten is vrij effectief volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_77781368
Iemand zelfmoord aanpraten
pi_77781376
hey!
pi_77839456
Gewoon een glaasie helemaal vol met GHB op de bar zetten!
pi_77875919
Hulp bij zelfmoord is ook strafbaar. En iemand aanzetten tot zelfmoord is moord.

Als er een normale zelfmoord is is er een lichaam te onderzoeken. Het zal niet de eerste keer zijn at iemand zelfmoord pleegt maar dat er toch iemand wordt veroordeeld voor moord. Net als die SF schrijver die met z'n eigen zelfmoord een moord in scene gezet heeft. Of was het anders om?
pi_78068351
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Is er zoiets als een perfecte moord? Veel onderzoekers en vooral de politie benadrukken
dat dit onmogelijk is en iedere onnatuurlijke dood te achterhalen is.

Maar wat als ik iemand nu achter zijn oogbal injecteer met natrium?
Het hart zal binnen 5 minuten stoppen met kloppen....

Dan kun je natuurlijk zeggen dat zo iemand tegen zou stribbelen en dat er dan sporen te
zien zijn.... Ok, in dat geval zorgt ik ervoor dat iemand eerst out gaat van wat chloorgas
waarna ik hem achter zijn oogbal injecteer met een stoot natrium.....

Ik noem hier maar een voorbeeld natuurlijk en ik heb ook zeker geen intenties!

Maar is de perfecte moord mogelijk ?
En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 20:49:54 #108
21636 Feestkabouter
pi_78073310
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef rubje het volgende:

[..]

En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?
hoe kom je erbij dat TS zoiets doms zou doen?
pi_78109037
Spuitje zuurstof in de slagader injecteren .. snap niet waarom mensen hun slachtoffers altijd met vergif injecteren als zuurstof ook de truc klaart.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:36:00 #110
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78109106
Je kan ook een poppetje maken van die persoon en lekker een paar naalden erin steken. Is denk niet zo makkelijk traceerbaar dat poppetje als je het verbrand.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zondag 21 februari 2010 @ 03:41:18 #111
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_78254725
Ijspegel? Geen moordwapen meer terug te vinden.
En geen moordwapen = no case? (Dna resten en crap achterwege gelaten)
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 09:04:15 #112
21636 Feestkabouter
pi_78256086
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:41 schreef Stekelbees het volgende:
(Dna resten en crap achterwege gelaten)
schijt jij in je broek dan als je met ijspegels werkt?
pi_78267496
Ik weet de perfecte moord!

Je hebt handschoenen aan en zoekt een kamerlid die je graag dood wil, je gaat naar zijn huis, schakelt de beveiliging uit, zorgt dat zijn vrouw niet thuis is en kruipt in de badkamer. Als het gehaatte kamerlid wil douchen of een bad wil nemen wacht je totdat de deur op slot zit al hij binnen is. Dit kan niet fout gaan want toevallig moet het dienstmeisje die middag schoon komen maken en die heeft de sleutel van de voordeur dus het kamerlid moet de deur van de badkamer wel op slot doen. Wanneer de deur op slot is zorg je dat je hem meteen bij zijn mond kan grijpen. Je zorgt dat hij geen weerstand kan bieden en niet kan gillen. Dan leg je hem in het bad en laat een laagje water tot net ongeveer zijn borst stromen. Je snijdt de buik open, waar ook wat water in komt en dus verschrikkelijk veel pijn zal doen. Je snijdt de darmen open en stopt er een waterdicht briefje in met alle dingen die hij fout heeft gedaan en naait dan de darmen weer dicht (desnoods met zijn eigen schaamhaar om het nog een extra tintje te geven ) . Waarschijnlijk ligt je slachtoffer in een coma of is al dood maar voor de zekerheid laat je zijn longen nog even vol water lopen.

Dit zou ik nooit echt doen hoor, ik zit gewoon al een tijdje aan de perfecte moord te denken. Ik zou het echt eng vinden als zoiets zou gebeuren.
pi_78267966
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:26 schreef Valkyrie94 het volgende:
Ik weet de perfecte moord!

Je hebt handschoenen aan en zoekt een kamerlid die je graag dood wil, je gaat naar zijn huis, schakelt de beveiliging uit, zorgt dat zijn vrouw niet thuis is en kruipt in de badkamer. Als het gehaatte kamerlid wil douchen of een bad wil nemen wacht je totdat de deur op slot zit al hij binnen is. Dit kan niet fout gaan want toevallig moet het dienstmeisje die middag schoon komen maken en die heeft de sleutel van de voordeur dus het kamerlid moet de deur van de badkamer wel op slot doen. Wanneer de deur op slot is zorg je dat je hem meteen bij zijn mond kan grijpen. Je zorgt dat hij geen weerstand kan bieden en niet kan gillen. Dan leg je hem in het bad en laat een laagje water tot net ongeveer zijn borst stromen. Je snijdt de buik open, waar ook wat water in komt en dus verschrikkelijk veel pijn zal doen. Je snijdt de darmen open en stopt er een waterdicht briefje in met alle dingen die hij fout heeft gedaan en naait dan de darmen weer dicht (desnoods met zijn eigen schaamhaar om het nog een extra tintje te geven ) . Waarschijnlijk ligt je slachtoffer in een coma of is al dood maar voor de zekerheid laat je zijn longen nog even vol water lopen.

Dit zou ik nooit echt doen hoor, ik zit gewoon al een tijdje aan de perfecte moord te denken. Ik zou het echt eng vinden als zoiets zou gebeuren.

En wat nou als jouw haar uitvalt ? Of je handschoenen zijn niet fijn genoeg om goed mee te snijden ?
Hoe komt je uberhaupt in die badkamer ? En hoe schakel je zomaar een alarm uit ?
pi_78271396
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

En wat nou als jouw haar uitvalt ? Of je handschoenen zijn niet fijn genoeg om goed mee te snijden ?
Hoe komt je uberhaupt in die badkamer ? En hoe schakel je zomaar een alarm uit ?
Voor dat haar heb je een haarnetje,of je scheert je kop en al het harige wat je hebt kaal. Voor die handschoenen... latex handschoenen geven toch geen vingerafdrukken of wel? Dat alarm heb ik geen verstand van, daar zou de moordenaar zich verder in moeten verdiepen.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:29:53 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78271503
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78271715
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
Maar hoe neem je dat mes mee uit Bolivia dan ?
Koffers gaan tegenwoordig ook door de scan uit die landen !
pi_78271765
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Knappe jongen die dat, ongeoefend en wel, voor elkaar krijgt. Dat is voor een sniper zelf al een lastige klus.
In Amerika hebben die 2 idioten het toch vrij lang volgehouden.

Als ze gewoon genokt waren na 1 moord waren die naar mijn mening nooit gevonden.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:46:50 #119
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_78271959
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef Cristal het volgende:
Je kan ook een poppetje maken van die persoon en lekker een paar naalden erin steken. Is denk niet zo makkelijk traceerbaar dat poppetje als je het verbrand.
En dan hopen dat het slachtoffer ook wegfikt natuurlijk.
pi_78275237
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
-Hoe ga je naar dat plantsoen
-Hoe ga je daar weg
-Hoe haal je dat mes uit Bolivia naar Duitsland
-Hoe kom je van dat mes af
-Hoe zorg je dat er naast haar/stof geen sporen achterblijven
Etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78294444
Volgens mij moet je ook niet op internet gaan vertellen waar je het lichaam begraven hebt.

http://img444.imageshack.(...)363673286eb92lh4.jpg
pi_78297339
De perfecte moord is als je iemand vermoord, zonder gepakt te worden. Dat zonder twijfel, het is alleen heel moeilijk om niet gepakt te worden met de huidige technologie, maar als je het goed voorbereid is niets onmogelijk.

Heel veel van die sukkels die moorden gewoon impulsief en denken niet na, maar je schiet absoluut niks met een moord op als je gepakt wordt, je hebt alleen jezelf ermee. Mócht je al niet levenslang zitten, dan kom je, als je vrij bent, toch niet in aanmerking voor een baan of iets gezien een strafblad voor moord nou niet echt positief op je sollicitatiegesprek is.

Plannen, plannen, plannen en nog is plannen.
Penrue,
FOK! Forum lid!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 14:57:41 #123
21636 Feestkabouter
pi_78304825
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Penrue het volgende:

maar je schiet absoluut niks met een moord op als je gepakt wordt, je hebt alleen jezelf ermee.
nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.
die heb je er ook mee (naar mijn mening dan).
pi_78315771
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.
die heb je er ook mee (naar mijn mening dan).
Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.
Penrue,
FOK! Forum lid!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 20:35:42 #125
21636 Feestkabouter
pi_78318199
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Penrue het volgende:

[..]

Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.
misschien heeft je target wel een heel leuke zus, toch sneu als je haar verdriet doet.......
pi_78318848
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

misschien heeft je target wel een heel leuke zus, toch sneu als je haar verdriet doet.......
En DAT is je verweer tegen een (willekeurige) moord?

Dit topic gaat over hoe een perfecte moord te plegen, niet over of zoiets ook goed is of niet.
pi_78322128
zo vraag ik mij, naar aanleiding van die programma's op discovery/ngc, altijd af waarom iemand die iets van plan is, niet een iets grotere schoenmaat aandoet, handschoenen aandoet, een haarnetje opdoet, tesamen met goed afsluitende (nieuwe) kleren in een stijl die je zelf niet vaak aanhebt.
Je gebruikt een wapen wat weinig sporen geeft of een object dat zoveel mensen gebruiken dat het niet/heel moeilijk terug te leiden is naar jou. Je zorgt ervoor dat je het wapen en de kleding ergens ver van huis koopt en dat het na afloop op een discrete manier verdwijnt (wat niet al te gemakkelijk is). Je zou zelfs nog zo ver kunnen gaan dat je materiaal waarmee je kan worden opgespoord, van een willekeurige onbekende ergens vandaan haalt (een pluk haar gevonden in een openbare ruimte bijvoorbeeld) en dit bij het slachtoffer achterlaat..

Uiteindelijk komt het toch neer op geluk hebben, maar op het moment dat niemand je heeft gezien/herkend ben je al een heel eind lijkt mij. Als het goed gegaan is heeft de politie geen (goede) getuigenverklaringen, een verkeerde schoenmaat, áls die is achtergelaten. Er is geen dna van jezelf maar wel dat van een ander en er zijn sporen op het lichaam die veroorzaakt zijn door een wapen/medicijn die niet zomaar 1-2-3 naar één specifiek persoon zijn terug te leiden.

(en alhoewel het leuk is om over na te denken zou ik zelf niet eens in staat zijn tot zoiets )
pi_78322539
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef Bluurgh het volgende:
zo vraag ik mij, naar aanleiding van die programma's op discovery/ngc, altijd af waarom iemand die iets van plan is, niet een iets grotere schoenmaat aandoet, handschoenen aandoet, een haarnetje opdoet, tesamen met goed afsluitende (nieuwe) kleren in een stijl die je zelf niet vaak aanhebt.
Je gebruikt een wapen wat weinig sporen geeft of een object dat zoveel mensen gebruiken dat het niet/heel moeilijk terug te leiden is naar jou. Je zorgt ervoor dat je het wapen en de kleding ergens ver van huis koopt en dat het na afloop op een discrete manier verdwijnt (wat niet al te gemakkelijk is). Je zou zelfs nog zo ver kunnen gaan dat je materiaal waarmee je kan worden opgespoord, van een willekeurige onbekende ergens vandaan haalt (een pluk haar gevonden in een openbare ruimte bijvoorbeeld) en dit bij het slachtoffer achterlaat..

Uiteindelijk komt het toch neer op geluk hebben, maar op het moment dat niemand je heeft gezien/herkend ben je al een heel eind lijkt mij. Als het goed gegaan is heeft de politie geen (goede) getuigenverklaringen, een verkeerde schoenmaat, áls die is achtergelaten. Er is geen dna van jezelf maar wel dat van een ander en er zijn sporen op het lichaam die veroorzaakt zijn door een wapen/medicijn die niet zomaar 1-2-3 naar één specifiek persoon zijn terug te leiden.

(en alhoewel het leuk is om over na te denken zou ik zelf niet eens in staat zijn tot zoiets )
Gewoon zo'n latex pak aandoen. En van je schoenen inderdaad een maat of 2 groter en de zool gladschuren. Ik kom wel heel professioneel over volgens mij.
Penrue,
FOK! Forum lid!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:53:12 #129
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78364629
men neme een injectienaald... men neme een duikerspak..

vul de injectie naald met lucht... nodig je ''slachtoffer'' uit met een dagje duiken in de zee met een behoorlijke diepte.. eenmaal onder water op behoorlijke diepte injecteer je je slachoffer met lucht
en wacht geduldig af hoe je slachtoffer crepeert onder water.. daarna naai je er een mooi verhaal omheen je hem of haar na het duiken op grotere diepte kwijt bent geraakt en dat jij na een tijdje zoeken weer langzaam naar de oppervlakte bent gegaan om vervolgens hem of haar als vermist op te geven!

op deze manier fake je zegmaar caissonziekte, decompressieziekte of duikersziekte of hoe je het ook wil noemen
Russia will not soon become, if it ever becomes, a second copy of the United States or England - where liberal value have deep historic roots. - Vladimir Putin
pi_78365232
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Nevazhna het volgende:

vul de injectie naald met lucht... nodig je ''slachtoffer'' uit met een dagje duiken in de zee met een behoorlijke diepte.. eenmaal onder water op behoorlijke diepte injecteer je je slachoffer met lucht
en wacht geduldig af hoe je slachtoffer crepeert onder water.. daarna naai je er een mooi verhaal omheen je hem of haar na het duiken op grotere diepte kwijt bent geraakt en dat jij na een tijdje zoeken weer langzaam naar de oppervlakte bent gegaan om vervolgens hem of haar als vermist op te geven!

op deze manier fake je zegmaar caissonziekte, decompressieziekte of duikersziekte of hoe je het ook wil noemen

- Je slachtoffer moet goed kunnen duiken of jou vertrouwen als duikleraar
- Jij was het laatste bij het slachtoffer
- wond van de injectienaald
- Tekenen van verweer als je (in het water en als instructeur!) het slachtoffer niet kan besluipen.
- Slachtoffer zal meteen gaan drijven, dus is zo gevonden.
- Jij bent verantwoordelijk als er wat gebeurd, wanneer je slachtoffer niet goed kan duiken.
-Etc, Etc.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:26:23 #131
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78366929
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Nevazhna het volgende:

Caissonziekte/decompressieziekte krijg je pas als druk weer van hoog naar laag/normaal gaat. M.a.w. als jullie weer op het droge komen met vele getuigen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:38:27 #132
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78367992
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef Siddartha het volgende:

[..]

- Je slachtoffer moet goed kunnen duiken of jou vertrouwen als duikleraar
- Jij was het laatste bij het slachtoffer
- wond van de injectienaald
- Tekenen van verweer als je (in het water en als instructeur!) het slachtoffer niet kan besluipen.
- Slachtoffer zal meteen gaan drijven, dus is zo gevonden.
- Jij bent verantwoordelijk als er wat gebeurd, wanneer je slachtoffer niet goed kan duiken.
-Etc, Etc.
verweer? je zwemt achter hem of haar en jast een injectienaald in zijn of haar lichaam en zwemt weer weg dat laat geen grote wond achter zo'n gaatje is heel klein en niet meteen iets waar men naar opzoek gaat

een gewichtsriem zorgt er voor dat jouw massa ongeveer hetzelfde is als dat van het water dus je zult niet metteen gaan drijven! (je zou natuurlijk ook altijd gewoon als jullie je allebij op grote diepte bevinden je slachtoffer zijn of haar gewichtsriem kunnen loskoppelen zodat hij of zij gedwongen heel snel naar de oppervlakte stijgt)

ik was inderdaad het laatste bij het slachtoffer.. maar zolang het op een ongeluk lijkt is dat totaal niet relevant, zolang je verhaal maar waterdicht is

mocht je als instructeur functioneren kun je altijd van te voren zeggen dat je slachtoffer voor je uit moet zwemmen zodat je hem of haar kan controleren op zijn of haar techniek

natuurlijk ben je verantwoordelijk voor je slachtoffer, maar als zij of hij in paniek raakt en naar boven gaat of de gewichtsriem afvalt kun je daar achteraf vrij weinig aan doen
Russia will not soon become, if it ever becomes, a second copy of the United States or England - where liberal value have deep historic roots. - Vladimir Putin
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:39:41 #133
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78368121
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Caissonziekte/decompressieziekte krijg je pas als druk weer van hoog naar laag/normaal gaat. M.a.w. als jullie weer op het droge komen met vele getuigen.
Dat komt door de vorming van stikstofbelletjes in je aderen idd
maar dit kan ook al op grotere diepte of zelfs bij normale druk gesimmuleerd worden door een injectienaald met lucht te gebruiken!
je krijgt dan namelijk hetzelfde effect

[ Bericht 5% gewijzigd door Nevazhna op 24-02-2010 00:26:56 ]
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 00:44:06 #134
21636 Feestkabouter
pi_78378282
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Siddartha het volgende:

[..]

En DAT is je verweer tegen een (willekeurige) moord?

Dit topic gaat over hoe een perfecte moord te plegen, niet over of zoiets ook goed is of niet.
nee dat ging puur over de woorden dat je alleen het slachtoffer ermee hebt.
luchtigheidje tussendoor
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 00:47:54 #135
21636 Feestkabouter
pi_78378399
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef Nevazhna het volgende:

zolang je verhaal maar waterdicht is
dan moet je het plan dus in een droogpak uitvoeren
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:50:34 #136
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78378484
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dan moet je het plan dus in een droogpak uitvoeren
Ik wist gewoon dat er zo'n grap aan ging komen
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:56:13 #137
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78411724
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef Nevazhna het volgende:

[..]

Dat komt door de vorming van stikstofbelletjes in je aderen idd
maar dit kan ook al op grotere diepte of zelfs bij normale druk gesimmuleerd worden door een injectienaald met lucht te gebruiken!
je krijgt dan namelijk hetzelfde effect
Ja maar dan hoef je niet te gaan duiken. Of als je dan toch besluit te gaan duiken dan kun je je slachtoffer ook wel gewoon het mondstuk lostrekken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:14:40 #138
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78412889
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ja maar dan hoef je niet te gaan duiken. Of als je dan toch besluit te gaan duiken dan kun je je slachtoffer ook wel gewoon het mondstuk lostrekken.
je hoeft niet te gaan duiken idd, maar het is iets wat KAN gebeuren tijdens het duiken en past perfect in het plaatje van een ongeluk!

een mondstuk trek je niet zomaar los daar is toch wel wat geweld voor nodig hetzelfde geldt voor wat je wel eens ziet in films.. dat de zuurstofslangen los getrokken worden.. dit gebeurt niet zo snel in het echt xD
je zou natuurlijk een slang kunnen doorsnijden maar dat laat weer hele duidelijke sporen achter
pi_78413913
Iemand knock out slaan en naar de atlantische oceaan vliegen en boven een paar haaien, gelokt met wat druppels bloed, dumpen
pi_78451890
Lijkt mij dat je zelfs met verbranden nog botresten overhoud...

Misschien een tijdje in zoutzuur dompelen?
Moet je er natuurlijk wel veel van hebben maar als je het echt wilt moet het wel lukken lijkt me...
Of blijven daar ook nog botten van over...?

Misschien het lijkt ergens midden in zee dumpen...
Ergens heeeel ver in zee...?
Dat het, tegen de tijd dat het aangespoeld is allang vergaan is?

Hm... wel goede ideëen hier trouwens
Blablabla
pi_78456098
(Heel) ver in zee dumpen daar moet je een vliegtuig voor hebben of huren en vliegen zelf valt natuurlijk heel erg op, grote kans dat iemand je ziet vliegen (al dan niet 'echt' of op de radar), dat is niet de meest handige manier als je niet wilt opvallen in ieder geval.

Verbranden en uitstrooien over zee is dan nog beter, maar brand geeft dan weer brandlucht en rook... Zoutzuur zou goed kunnen maar het valt natuurlijk weer erg op als je ergens een aantal liters zoutzuur vandaan haalt.

Ik heb ooit ergens gehoord dat als een spuit onder een bepaalde hoek (met misschien een bepaalde druk ofzo) in de huid inbrengt, je geen sporen op de huid achterlaat, er is niet te zien dat er geinjecteerd is. Of dit waar is en dit echt kan weet ik niet zeker, maar mocht dit kunnen, wil je iemand ombrengen die rookt dan zou nicotine injecteren natuurlijk een goede optie zijn (mits de arts die het lichaam onderzoekt geen onderzoek doet naar de hoeveelheid nicotine in het lichaam omdat degene toch rookte)

Al met al zijn er gewoon heel weinig methoden om er voor te zorgen dat er voor 100% geen sporen worden achtergelaten
  zondag 28 februari 2010 @ 04:16:29 #142
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78543983
Wanneer je een teringhekel aan je buurman hebt...gewoon een wild en uitgehongerd bosvarken naar binnen gooien.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78544203
Een combinatie van enkelen hier zou best eens effectief kunnen zijn uiteindelijk...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 28 februari 2010 @ 05:18:02 #144
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78544358
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef horned_reaper het volgende:

Maar is de perfecte moord mogelijk ?
Joran schijnt ervaring hiermee te hebben vraag het hem
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 28 februari 2010 @ 05:23:12 #145
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78544374
quote:
Op zondag 28 februari 2010 05:18 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Joran schijnt ervaring hiermee te hebben vraag het hem
Joran heeft waarschijnlijk helemaal niemand vermoord...ook de perfecte moord ?
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  zondag 28 februari 2010 @ 05:25:37 #146
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78544382
quote:
Op zondag 28 februari 2010 05:23 schreef Buzios het volgende:

[..]

Joran heeft waarschijnlijk helemaal niemand vermoord...ook de perfecte moord ?
wel als ze het dan toch in je schoenen schuiven....

en true persoonlijk denk ik dat Joran in paniek raakte nadat Natalie
op een overdose coke en alcohol omgevallen is.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 28 februari 2010 @ 05:29:04 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78544394
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had iets gelezen over bevriezen , raspen en dan verbranden ofzo beetje vaag maar dan schijn je geen sporen achter te laten.
Wie heeft zin om een lijk te gaan raspen. Zn genitalien, zn darmen en schijt, hersens.. dude
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 februari 2010 @ 05:31:15 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78544407
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:54 schreef lauwkuh89 het volgende:
Lijkt mij dat je zelfs met verbranden nog botresten overhoud...

Misschien een tijdje in zoutzuur dompelen?
Moet je er natuurlijk wel veel van hebben maar als je het echt wilt moet het wel lukken lijkt me...
Of blijven daar ook nog botten van over...?

En hoe kom je aan zoutzuur, waar giet je het in, en waar gooi je dat hele bad (?) vol met zoutzuur en mensleijke troep in weg zonder dat er resten achterblijven?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 28 februari 2010 @ 05:33:10 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78544416
Ik zou een sterke industriele blender kopen, de lichaam in stukjes hakken, en stukje bij beetje blenden, en de restjes weggooien of begraven 6 meter in de grond.. lost het vanzelf op. Doe je ook aan rcycling! Moet je niet betrapt worden natuurlijk door patrouille. En je moet de schijt en darmen ook durven blenden. mja.. toch een slecht idee denk ik
  zondag 28 februari 2010 @ 11:28:10 #150
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78546567
quote:
Op zondag 28 februari 2010 05:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou een sterke industriele blender kopen, de lichaam in stukjes hakken, en stukje bij beetje blenden, en de restjes weggooien of begraven 6 meter in de grond.. lost het vanzelf op. Doe je ook aan rcycling! Moet je niet betrapt worden natuurlijk door patrouille. En je moet de schijt en darmen ook durven blenden. mja.. toch een slecht idee denk ik
Die 6 meter lukt je nooit
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')