En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Is er zoiets als een perfecte moord? Veel onderzoekers en vooral de politie benadrukken
dat dit onmogelijk is en iedere onnatuurlijke dood te achterhalen is.
Maar wat als ik iemand nu achter zijn oogbal injecteer met natrium?
Het hart zal binnen 5 minuten stoppen met kloppen....
Dan kun je natuurlijk zeggen dat zo iemand tegen zou stribbelen en dat er dan sporen te
zien zijn.... Ok, in dat geval zorgt ik ervoor dat iemand eerst out gaat van wat chloorgas
waarna ik hem achter zijn oogbal injecteer met een stoot natrium.....
Ik noem hier maar een voorbeeld natuurlijk en ik heb ook zeker geen intenties!![]()
Maar is de perfecte moord mogelijk ?
hoe kom je erbij dat TS zoiets doms zou doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef rubje het volgende:
[..]
En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?
schijt jij in je broek dan als je met ijspegels werkt?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:41 schreef Stekelbees het volgende:
(Dna resten en crap achterwege gelaten)
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:26 schreef Valkyrie94 het volgende:
Ik weet de perfecte moord!
Je hebt handschoenen aan en zoekt een kamerlid die je graag dood wil, je gaat naar zijn huis, schakelt de beveiliging uit, zorgt dat zijn vrouw niet thuis is en kruipt in de badkamer. Als het gehaatte kamerlid wil douchen of een bad wil nemen wacht je totdat de deur op slot zit al hij binnen is. Dit kan niet fout gaan want toevallig moet het dienstmeisje die middag schoon komen maken en die heeft de sleutel van de voordeur dus het kamerlid moet de deur van de badkamer wel op slot doen. Wanneer de deur op slot is zorg je dat je hem meteen bij zijn mond kan grijpen. Je zorgt dat hij geen weerstand kan bieden en niet kan gillen. Dan leg je hem in het bad en laat een laagje water tot net ongeveer zijn borst stromen. Je snijdt de buik open, waar ook wat water in komt en dus verschrikkelijk veel pijn zal doen. Je snijdt de darmen open en stopt er een waterdicht briefje in met alle dingen die hij fout heeft gedaan en naait dan de darmen weer dicht (desnoods met zijn eigen schaamhaar om het nog een extra tintje te geven) . Waarschijnlijk ligt je slachtoffer in een coma of is al dood maar voor de zekerheid laat je zijn longen nog even vol water lopen.
Dit zou ik nooit echt doen hoor, ik zit gewoon al een tijdje aan de perfecte moord te denken. Ik zou het echt eng vinden als zoiets zou gebeuren.
Voor dat haar heb je een haarnetje,of je scheert je kop en al het harige wat je hebt kaal. Voor die handschoenen... latex handschoenen geven toch geen vingerafdrukken of wel? Dat alarm heb ik geen verstand van, daar zou de moordenaar zich verder in moeten verdiepen.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]![]()
En wat nou als jouw haar uitvalt ? Of je handschoenen zijn niet fijn genoeg om goed mee te snijden ?
Hoe komt je uberhaupt in die badkamer ? En hoe schakel je zomaar een alarm uit ?
Maar hoe neem je dat mes mee uit Bolivia dan ?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
In Amerika hebben die 2 idioten het toch vrij lang volgehouden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Knappe jongen die dat, ongeoefend en wel, voor elkaar krijgt. Dat is voor een sniper zelf al een lastige klus.
En dan hopen dat het slachtoffer ook wegfikt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef Cristal het volgende:
Je kan ook een poppetje maken van die persoon en lekker een paar naalden erin steken. Is denk niet zo makkelijk traceerbaar dat poppetje als je het verbrand.
-Hoe ga je naar dat plantsoenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Penrue het volgende:
maar je schiet absoluut niks met een moord op als je gepakt wordt, je hebt alleen jezelf ermee.
Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.
die heb je er ook mee (naar mijn mening dan).
misschien heeft je target wel een heel leuke zus, toch sneu als je haar verdriet doet.......quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Penrue het volgende:
[..]
Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |