abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:59:07 #101
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_77704769
Ik denk persoonlijk dat als het heel erg naar een zelfmoord hangt, dat je er dan geen zin meer in hebt om te gaan onderzoeken of dit of dat...lijkt mij ook idd iets meer voor CSI ofzoo...
pi_77705184
Iemand zelfmoord aanpraten is vrij effectief volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_77781368
Iemand zelfmoord aanpraten
pi_77781376
hey!
pi_77839456
Gewoon een glaasie helemaal vol met GHB op de bar zetten!
pi_77875919
Hulp bij zelfmoord is ook strafbaar. En iemand aanzetten tot zelfmoord is moord.

Als er een normale zelfmoord is is er een lichaam te onderzoeken. Het zal niet de eerste keer zijn at iemand zelfmoord pleegt maar dat er toch iemand wordt veroordeeld voor moord. Net als die SF schrijver die met z'n eigen zelfmoord een moord in scene gezet heeft. Of was het anders om?
pi_78068351
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:44 schreef horned_reaper het volgende:
Is er zoiets als een perfecte moord? Veel onderzoekers en vooral de politie benadrukken
dat dit onmogelijk is en iedere onnatuurlijke dood te achterhalen is.

Maar wat als ik iemand nu achter zijn oogbal injecteer met natrium?
Het hart zal binnen 5 minuten stoppen met kloppen....

Dan kun je natuurlijk zeggen dat zo iemand tegen zou stribbelen en dat er dan sporen te
zien zijn.... Ok, in dat geval zorgt ik ervoor dat iemand eerst out gaat van wat chloorgas
waarna ik hem achter zijn oogbal injecteer met een stoot natrium.....

Ik noem hier maar een voorbeeld natuurlijk en ik heb ook zeker geen intenties!

Maar is de perfecte moord mogelijk ?
En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2010 @ 20:49:54 #108
21636 Feestkabouter
pi_78073310
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef rubje het volgende:

[..]

En dat ga je op een openbaar forum vragen waar iedereen kan meelezen?
hoe kom je erbij dat TS zoiets doms zou doen?
pi_78109037
Spuitje zuurstof in de slagader injecteren .. snap niet waarom mensen hun slachtoffers altijd met vergif injecteren als zuurstof ook de truc klaart.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:36:00 #110
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78109106
Je kan ook een poppetje maken van die persoon en lekker een paar naalden erin steken. Is denk niet zo makkelijk traceerbaar dat poppetje als je het verbrand.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zondag 21 februari 2010 @ 03:41:18 #111
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_78254725
Ijspegel? Geen moordwapen meer terug te vinden.
En geen moordwapen = no case? (Dna resten en crap achterwege gelaten)
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 09:04:15 #112
21636 Feestkabouter
pi_78256086
quote:
Op zondag 21 februari 2010 03:41 schreef Stekelbees het volgende:
(Dna resten en crap achterwege gelaten)
schijt jij in je broek dan als je met ijspegels werkt?
pi_78267496
Ik weet de perfecte moord!

Je hebt handschoenen aan en zoekt een kamerlid die je graag dood wil, je gaat naar zijn huis, schakelt de beveiliging uit, zorgt dat zijn vrouw niet thuis is en kruipt in de badkamer. Als het gehaatte kamerlid wil douchen of een bad wil nemen wacht je totdat de deur op slot zit al hij binnen is. Dit kan niet fout gaan want toevallig moet het dienstmeisje die middag schoon komen maken en die heeft de sleutel van de voordeur dus het kamerlid moet de deur van de badkamer wel op slot doen. Wanneer de deur op slot is zorg je dat je hem meteen bij zijn mond kan grijpen. Je zorgt dat hij geen weerstand kan bieden en niet kan gillen. Dan leg je hem in het bad en laat een laagje water tot net ongeveer zijn borst stromen. Je snijdt de buik open, waar ook wat water in komt en dus verschrikkelijk veel pijn zal doen. Je snijdt de darmen open en stopt er een waterdicht briefje in met alle dingen die hij fout heeft gedaan en naait dan de darmen weer dicht (desnoods met zijn eigen schaamhaar om het nog een extra tintje te geven ) . Waarschijnlijk ligt je slachtoffer in een coma of is al dood maar voor de zekerheid laat je zijn longen nog even vol water lopen.

Dit zou ik nooit echt doen hoor, ik zit gewoon al een tijdje aan de perfecte moord te denken. Ik zou het echt eng vinden als zoiets zou gebeuren.
pi_78267966
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:26 schreef Valkyrie94 het volgende:
Ik weet de perfecte moord!

Je hebt handschoenen aan en zoekt een kamerlid die je graag dood wil, je gaat naar zijn huis, schakelt de beveiliging uit, zorgt dat zijn vrouw niet thuis is en kruipt in de badkamer. Als het gehaatte kamerlid wil douchen of een bad wil nemen wacht je totdat de deur op slot zit al hij binnen is. Dit kan niet fout gaan want toevallig moet het dienstmeisje die middag schoon komen maken en die heeft de sleutel van de voordeur dus het kamerlid moet de deur van de badkamer wel op slot doen. Wanneer de deur op slot is zorg je dat je hem meteen bij zijn mond kan grijpen. Je zorgt dat hij geen weerstand kan bieden en niet kan gillen. Dan leg je hem in het bad en laat een laagje water tot net ongeveer zijn borst stromen. Je snijdt de buik open, waar ook wat water in komt en dus verschrikkelijk veel pijn zal doen. Je snijdt de darmen open en stopt er een waterdicht briefje in met alle dingen die hij fout heeft gedaan en naait dan de darmen weer dicht (desnoods met zijn eigen schaamhaar om het nog een extra tintje te geven ) . Waarschijnlijk ligt je slachtoffer in een coma of is al dood maar voor de zekerheid laat je zijn longen nog even vol water lopen.

Dit zou ik nooit echt doen hoor, ik zit gewoon al een tijdje aan de perfecte moord te denken. Ik zou het echt eng vinden als zoiets zou gebeuren.

En wat nou als jouw haar uitvalt ? Of je handschoenen zijn niet fijn genoeg om goed mee te snijden ?
Hoe komt je uberhaupt in die badkamer ? En hoe schakel je zomaar een alarm uit ?
pi_78271396
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:39 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

En wat nou als jouw haar uitvalt ? Of je handschoenen zijn niet fijn genoeg om goed mee te snijden ?
Hoe komt je uberhaupt in die badkamer ? En hoe schakel je zomaar een alarm uit ?
Voor dat haar heb je een haarnetje,of je scheert je kop en al het harige wat je hebt kaal. Voor die handschoenen... latex handschoenen geven toch geen vingerafdrukken of wel? Dat alarm heb ik geen verstand van, daar zou de moordenaar zich verder in moeten verdiepen.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:29:53 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78271503
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78271715
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Is zoiets te achterhalen als je in Bolivia op de markt een tweedehands mes koopt, in een ander land zo'n onderzoekers pak die geen sporen en haren/stof achterlaat? En dan gewoon random iemand 's nachts in Duitsland in een verlaten plantsoen pakt?
Maar hoe neem je dat mes mee uit Bolivia dan ?
Koffers gaan tegenwoordig ook door de scan uit die landen !
pi_78271765
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Knappe jongen die dat, ongeoefend en wel, voor elkaar krijgt. Dat is voor een sniper zelf al een lastige klus.
In Amerika hebben die 2 idioten het toch vrij lang volgehouden.

Als ze gewoon genokt waren na 1 moord waren die naar mijn mening nooit gevonden.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:46:50 #119
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_78271959
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef Cristal het volgende:
Je kan ook een poppetje maken van die persoon en lekker een paar naalden erin steken. Is denk niet zo makkelijk traceerbaar dat poppetje als je het verbrand.
En dan hopen dat het slachtoffer ook wegfikt natuurlijk.
pi_78275237
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
-Hoe ga je naar dat plantsoen
-Hoe ga je daar weg
-Hoe haal je dat mes uit Bolivia naar Duitsland
-Hoe kom je van dat mes af
-Hoe zorg je dat er naast haar/stof geen sporen achterblijven
Etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78294444
Volgens mij moet je ook niet op internet gaan vertellen waar je het lichaam begraven hebt.

http://img444.imageshack.(...)363673286eb92lh4.jpg
pi_78297339
De perfecte moord is als je iemand vermoord, zonder gepakt te worden. Dat zonder twijfel, het is alleen heel moeilijk om niet gepakt te worden met de huidige technologie, maar als je het goed voorbereid is niets onmogelijk.

Heel veel van die sukkels die moorden gewoon impulsief en denken niet na, maar je schiet absoluut niks met een moord op als je gepakt wordt, je hebt alleen jezelf ermee. Mócht je al niet levenslang zitten, dan kom je, als je vrij bent, toch niet in aanmerking voor een baan of iets gezien een strafblad voor moord nou niet echt positief op je sollicitatiegesprek is.

Plannen, plannen, plannen en nog is plannen.
Penrue,
FOK! Forum lid!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 14:57:41 #123
21636 Feestkabouter
pi_78304825
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Penrue het volgende:

maar je schiet absoluut niks met een moord op als je gepakt wordt, je hebt alleen jezelf ermee.
nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.
die heb je er ook mee (naar mijn mening dan).
pi_78315771
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nou nou, iets meer medeleven met het slachtoffer en de nabestaanden aub.
die heb je er ook mee (naar mijn mening dan).
Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.
Penrue,
FOK! Forum lid!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 20:35:42 #125
21636 Feestkabouter
pi_78318199
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Penrue het volgende:

[..]

Ja maar niet het slachtoffer zelf en als je een moord pleegt is dat degene die je het het meest toewenst. Als jij zelf niet gepakt wordt heb je dus én het slachtoffer én zijn/haar familie te pakken.
misschien heeft je target wel een heel leuke zus, toch sneu als je haar verdriet doet.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')