Ergens denk ik dat het op valt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Atoombom. Het complete lichaam verdampt, is nooit meer een spoor van terug te vinden.
Een overdosis insuline is maar zelden dodelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Insuline? (wel te traceren, maar erg lastig...)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Een overdosis insuline is maar zelden dodelijk.
Over het algemeen zorgt het voor een insuline coma.
De meest voorkomende gevolgen van een insuline coma zijn onder andere stuiptrekkingen en geheugenverlies. In een heel enkel geval kan zo’n coma uiteindelijk overlijden tot gevolg hebben.
Dit neemt dus een te groot risico met zich mee... en natuurlijk een hoop symptomen, zoals die stuiptrekkingen, voordat de persoon sterft, ALS dat al gebeurt!
quote:Als insuline bij iemand met een normaal glucosegehalte wordt ingespoten, is de dood die daarop volgt vaak bedrieglijk natuurlijk. Het middel is bovendien moeilijk te traceren in het lichaam. Martha U. gebruikte het middel. En ook de tot levenslang veroordeelde Haagse verpleger André du M. doodde vier bejaarde vrouwen met behulp van insuline.
De perfcte moord is toch niet een moord waarbij niet te achterhalen valt dát het slachtoffer vermoordt is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:48 schreef Deetch het volgende:
een verhoogd natriumgehalte valt op bij lijkschouwing.
Knappe jongen die dat, ongeoefend en wel, voor elkaar krijgt. Dat is voor een sniper zelf al een lastige klus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Fatty het volgende:
Met een sniperrifle van één kilometer iemand door ze kop schieten, gewoon willekeurige mensen, en daarna netjes de boel opruimen van je snipernest en verder gaan met je leven.
Dit is vooral bij ouderen of hele jonge mensen het gevolg voor zover ik weet.quote:
Ik zie de perfecte moord juist als een moord waar geen argwaan aan te pas komt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
De perfcte moord is toch niet een moord waarbij niet te achterhalen valt dát het slachtoffer vermoordt is?
De perfecte moord is een moord plegen die nooit kan worden terug herleid tot de dader voor zovr ik weet.
Die is ook wel nasty.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:52 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Waterpistooltje met cyaankali. Beetje in het rond spuiten tijdens spitsuur.
Niemand weet wat hem overkwam.
Ah, maar ik wil helemaal geen gezonde jongen van 25 om het leven brengen....quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit is vooral bij ouderen of hele jonge mensen het gevolg voor zover ik weet.
Wanneer je een gezonde jongen van een jaar of 25 om het leven wilt brengen heb je zo een hoge insulinestoot nodig dat het op zal vallen.
Mwah, als het windstil is, en je kaliber is groot genoeg, moet je vanaf een goede afstand toch een redelijk eind kunnen komen, oke, 't zal geen kilometer zijn, maar 't feit blijft het zelfde dunkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Knappe jongen die dat, ongeoefend en wel, voor elkaar krijgt. Dat is voor een sniper zelf al een lastige klus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |