abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 12:05:46 #201
137949 Disana
pi_77285086
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat jongeren vooral meer gepolariseerd zijn. Dus óf halve communisten óf libertaristisch.
Inderdaad. Ik vraag me af in hoeverre internet daarin een rol speelt, waar alles bondiger en minder genuanceerd wordt geplaatst.

Koos met zijn linkse gedachtengoed en sociale input en hang naar redelijkheid komt op mij dus een beetje archaïsch over, en dat bedoel ik positief.
pi_77285359
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat jongeren vooral meer gepolariseerd zijn. Dus óf halve communisten óf libertaristisch.
Ook mjjn indruk. Ze hebben weinig tot niets nog in het leven opgebouwd maar willen wel graag van dezelfde luxe profiteren van anderen die hun hele leven moeizaam opgeklommen zijn op de welvaartsladder.

Churchill had daar een mooie uitspraak over maar die kan ik niet vinden.
pi_77285678
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook mjjn indruk. Ze hebben weinig tot niets nog in het leven opgebouwd maar willen wel graag van dezelfde luxe profiteren van anderen die hun hele leven moeizaam opgeklommen zijn op de welvaartsladder.

Churchill had daar een mooie uitspraak over maar die kan ik niet vinden.
Klopt. Ze realiseren zich niet dat ze nu al meer luxe hebben, over het algemeen, dan wat hun/onze ouders hadden op die leeftijd. Geduld is een schone zaak.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 12:33:43 #204
137949 Disana
pi_77286015
Mij verbaast het egocentrisme me vaak. Zoals in het 'Balkenende wil dat we ons stoepje vegen' topic. Het merendeel schreeuwde dat ze wel link uitkeken zoiets te doen.
  Moderator dinsdag 26 januari 2010 @ 12:42:10 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_77286372
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook mjjn indruk. Ze hebben weinig tot niets nog in het leven opgebouwd maar willen wel graag van dezelfde luxe profiteren van anderen die hun hele leven moeizaam opgeklommen zijn op de welvaartsladder.

Churchill had daar een mooie uitspraak over maar die kan ik niet vinden.
Churchill weet ik niet, maar ken er wel één van Mahatma Gandhi:

Genieten zonder geweten
welvaart zonder ervoor te werken
kennis zonder karakter
zakendoen zonder moreel besef
wetenschap beoefenen zonder menselijkheid
en
verering zonder offers te brengen.
pi_77286824
Een ander mooi voorbeeld was een topic waar nationalisme ter sprake kwam. Een grote groep zei niet nationalistisch te zijn omdat ze het onzin vonden om trots te zijn op iets waar ze zelf geen moeite voor hadden gedaan. Individualisme in het extreme.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2010 @ 13:00:23 #207
137949 Disana
pi_77287089
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Een ander mooi voorbeeld was een topic waar nationalisme ter sprake kwam. Een grote groep zei niet nationalistisch te zijn omdat ze het onzin vonden om trots te zijn op iets waar ze zelf geen moeite voor hadden gedaan. Individualisme in het extreme.
Dat hangt een beetje af van hoe je nationalisme en trots definieert.

Ik prijs mezelf gelukkig in een vrij en welvarend land als Nederland te wonen (ook al wordt dat eerste minder). Dat zoiets als het homohuwelijk hier kan vind ik fantastisch en het is een groot goed je uit te mogen spreken (ook al wordt ook dat moeilijker).

Maar als je me vraagt of ik trots ben, zeg ik nee. Ik ervaar niet dat heel Nederland actief streeft naar die verworvenheden, ik ervaar dat het grotendeels 'nu eenmaal zo is' in Nederland. In het algemeen ervaar ik toch vooral dat onze vrijheid een kwestie van aanpassen is en niet iets dat we hoog in het vaandel hebben.
pi_77287366
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook mjjn indruk. Ze hebben weinig tot niets nog in het leven opgebouwd maar willen wel graag van dezelfde luxe profiteren van anderen die hun hele leven moeizaam opgeklommen zijn op de welvaartsladder.

Churchill had daar een mooie uitspraak over maar die kan ik niet vinden.
Daar zal je mij overigens niet over horen. Ik klim nu langzaam de salarisladder op. Over een half jaartje ga ik weer een schaal omhoog. Mij hoor je niet klagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2010 @ 10:00:02 #209
137949 Disana
pi_77366938
quote:
Zwangere man kijkt uit naar bevalling (FOTO)

Scott Moore is ’s werelds tweede man die een kind op de wereld gaat zetten. In februari verwachten hij en zijn echtgenoot Thomas een zoontje. Beide mannen uit het Amerikaanse Californië zijn geboren als vrouw maar lieten zich ombouwen tot man. Scott (30) had tot nu toe geen geld voor een geslachtsveranderende operatie. Maar daardoor is hij wel in verwachting geraakt. Scott is geïnsemineerd met het sperma van een vriend.

Hij verheugt zich erg op de komst van hun zoon, die ze ‘Miles’ gaan noemen. “We weten dat sommige mensen kritisch op ons zijn maar zelf zijn we heel gelukkig en we schamen ons niet”, zo liet hij de Daily Mail weten.

De twee konden legaal als man en vrouw trouwen in Amerika omdat Scott volgens zijn geboorteakte nog van het vrouwelijke geslacht is. Het stel heeft al twee kinderen, Gregg (12) en Logan (10), uit een eerdere relatie van Thomas met zijn ex-vrouw.

De zaak heeft gelijkenis met die van Thomas Beatie, die de internationale krantenkoppen haalde toen hij in 2008 als eerste man het leven schonk aan een dochter.

Scott heette bij zijn geboorte Jessica. Toen hij elf jaar was realiseerde hij zich dat hij in het verkeerde lichaam was geboren. “Toen ik het mijn familie vertelde dachten ze dat ik gek was geworden. Op een gegeven moment hadden ze door dat ik heel serieus was. Toen ik zestien werd begon ik, met de steun van mijn familie, met mannelijke hormoonpreparaten.”

Zijn ouders betaalden de operatie om Scott zijn 36DDD-borsten te laten verwijderen. Maar geld voor een operatie om het mannelijke geslacht te verkrijgen was er nog niet.

Thomas heette bij zijn geboorte Laura. Hij heeft vorig jaar een complete geslachtveranderende operatie ondergaan. Scott en Thomas zijn sinds 2007 samen.


http://www.knurps.nl/2010(...)-bevalling-foto.html
pi_77380856
Hola.

Weer terug in die Heimat. Tering, wat is het KOUD!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77381422
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Hola.

Weer terug in die Heimat. Tering, wat is het KOUD!
Mazzelaar. Bij ons was het vannacht -25 en de hele dag is het -15 geweest en weer veel sneeuw gevallen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:57:41 #212
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77398024
Morgenavond naar Frank Boeijen hier in de stadsgehoorzaal, en ondanks dat hij tegenwoordig een beetje ouwelullenmuziek maakt, kan ik het niet laten om toch even te gaan kijken. Ervoor eerst een gezellig etentje gepland, en erna nog even de kroeg in. ToppieJoppie.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77398137
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mazzelaar. Bij ons was het vannacht -25 en de hele dag is het -15 geweest en weer veel sneeuw gevallen.
Heftig! Maar wel mooi toch? Liever Hongarije dan Soedan, lijkt me. Alhoewel het me alleszins meeviel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 11:56:01 #214
137949 Disana
pi_77444503
quote:
'Roken marihuana religieus recht'

Een 25-jarige man uit de Amerikaanse staat Colorado claimt te worden vervolgd vanwege zijn geloofsovertuiging. Hij werd tijdens een verkeerscontrole gesnapt met drie gram wiet en is aangeklaagd voor drugsbezit.

Trevor Douglas is lid van de THC-priesterschap in Hawaï. Marihuana wordt door die christelijke kerk gezien als sacrament. De gemeenschap gelooft dat cannabis door God is geplant voor het gebruik van de mens. De betrokken agent wilde daar echter niets van weten. ''Colorado is geen Hawaï''.
http://www.spitsnieuws.nl(...)gieus_rech.html#more

Hè wat flauw nou van die agent. Godsdienst dien je te respecteren
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 12:03:05 #215
137949 Disana
pi_77444670
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat was Den Briel ook in 1572....
Staphorst is altijd al dwars en achterlijk* geweest en iedereen weet dat dus echt niemand zal die gemeenteraad serieus nemen.

*Weigering polio-inenting, met consequenties
pi_77445050
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Staphorst is altijd al dwars en achterlijk* geweest en iedereen weet dat dus echt niemand zal die gemeenteraad serieus nemen.

*Weigering polio-inenting, met consequenties
Die weigering van die inentingen vond ik altijd onbegrijpelijk. Maar na bv die Mexicaanse griep (met de kennis van nu ) heb ik er toch meer begrip voor gekregen.

Zijn plaatsen als Staphorst door die weigeringen toentertijd eigenlijk meer getroffen door bv polio of andere ziekten dan mensen in de rest van Nederland?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 12:20:42 #217
137949 Disana
pi_77445090
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:18 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Die weigering van die inentingen vond ik altijd onbegrijpelijk. Maar na bv die Mexicaanse griep (met de kennis van nu ) heb ik er toch meer begrip voor gekregen.

Zijn plaatsen als Staphorst door die weigeringen toentertijd eigenlijk meer getroffen door bv polio of andere ziekten dan mensen in de rest van Nederland?
Ja, begin jaren zeventig hebben tientallen kinderen polio gekregen.

Ik denk niet dat jij problemen met de griepprik uit religieuze overwegingen had?
pi_77445211
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, begin jaren zeventig hebben tientallen kinderen polio gekregen.
Ok, ik was er benieuwd naar. Treurig.
quote:
Ik denk niet dat jij problemen met de griepprik uit religieuze overwegingen had?
Nee, inderdaad niet uit religieuze overwegingen. Maar ik kan er iets meer begrip voor opbrengen tegenwoordig als men zaken die vanuit de overheid gestimuleerd worden, niet meteen klakkeloos aanneemt.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 12:30:31 #219
137949 Disana
pi_77445300
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Ok, ik was er benieuwd naar. Treurig.
[..]

Nee, inderdaad niet uit religieuze overwegingen. Maar ik kan er iets meer begrip voor opbrengen tegenwoordig als men zaken die vanuit de overheid gestimuleerd worden, niet meteen klakkeloos aanneemt.
Ik heb net even gezocht, het staat zelfs op Wikipedia:
quote:
"In 1971 was Staphorst wereldnieuws vanwege een uitbraak van polio (kinderverlamming). Diverse inwoners wilden om godsdienstige redenen niet dat hun kinderen tegen deze virusziekte werd ingeënt. Zij vonden inenten in strijd met de Voorzienigheid Gods. Hierdoor (en wellicht ook doordat de inwoners nalatig waren geweest met inenten) werden 39 personen (de meesten van hen waren kinderen) met deze ziekte besmet. Vijf van hen overleden, een aantal anderen raakten invalide. Heden ten dage ligt de situatie anders en zijn de meeste Staphorsters ingeënt. Omdat echter zo'n twintig procent nog altijd niet is ingeënt en vanwege het feit dat het gaat om een in één gemeente samenlevende groep, geldt deze plaats alsook vergelijkbare andere plaatsen in Nederland als - de enige Europese - risicogebieden voor de Wereldgezondheidsorganisatie.[1]
Het is zelfs een risicogebied.

Nee okee die griepprik heeft de geloofwaardigheid van het entingsbeleid geen goed gedaan. Maar dat kun je niet extrapoleren naar entingen die hun effectiviteit al decennia bewijzen.
pi_77445493
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb net even gezocht, het staat zelfs op Wikipedia:
[..]

Het is zelfs een risicogebied.

Nee okee die griepprik heeft de geloofwaardigheid van het entingsbeleid geen goed gedaan. Maar dat kun je niet extrapoleren naar entingen die hun effectiviteit al decennia bewijzen.
Wow, wel ernstig dus en wat triest om te lezen...

Ik wil alle inentingen ook niet over 1 kam scheren, ik snap tegenwoordig de terughoudendheid gewoon wat beter.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 12:38:48 #221
137949 Disana
pi_77445535
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Wow, wel ernstig dus en wat triest om te lezen...

Ik wil alle inentingen ook niet over 1 kam scheren, ik snap tegenwoordig de terughoudendheid gewoon wat beter.
Ja ik ook. Maanden ongerustheid en de zorg of de entingen wel op tijd komen, en dan blijkt alles om niets.
pi_77445666
Zometeen ga ik wandelen in het Staphorster Bos. Gelukkig ben ik wèl ingeënt vroeger
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 12:44:32 #223
137949 Disana
pi_77445708
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef Kentoet het volgende:
Zometeen ga ik wandelen in het Staphorster Bos. Gelukkig ben ik wèl ingeënt vroeger
Hahahaha.

Ga je ook foto's maken? Zal wel mooi zijn nu.
pi_77445830
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Hahahaha.

Ga je ook foto's maken? Zal wel mooi zijn nu.
Ga ik doen. Het is nu nog mooi ja, vanmiddag is er weer neerslag.

Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77452068
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:44 schreef Disana het volgende:

[..]


Ga je ook foto's maken?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 16:46:24 #226
137949 Disana
pi_77452644
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:27 schreef Kentoet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hee, waar is de sneeuw? Ik zie maar een heel klein beetje op de grond, ik dacht dat heel Nederland ondergesneeuwd was.

Hoop dat de wandeling mooi was.
pi_77453163
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Hee, waar is de sneeuw? Ik zie maar een heel klein beetje op de grond, ik dacht dat heel Nederland ondergesneeuwd was.

Hoop dat de wandeling mooi was.
Valt hier reuze mee (woon hemelsbreed 10 km van het Staphorster Bos). Er ligt nog wel sneeuw maar het stelt niet veel voor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 17:21:29 #228
137949 Disana
pi_77453769
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Valt hier reuze mee (woon hemelsbreed 10 km van het Staphorster Bos). Er ligt nog wel sneeuw maar het stelt niet veel voor.
Apart hoor. Hier in Groningen ligt weer een aardige laag, ook op de bomen, en dat laatste ontbreekt inderdaad in de foto.
pi_77454319
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Hee, waar is de sneeuw? Ik zie maar een heel klein beetje op de grond, ik dacht dat heel Nederland ondergesneeuwd was.

Hoop dat de wandeling mooi was.
De wandeling was mooi, maar vooral erg glad. De paden waren helemaal bedekt met een ijslaag, maar met de sneeuw viel het reuze mee. Bijna niets eigenlijk.



En dan te bedenken dat die vrouw in klederdracht op de vorige foto op klompen liep... Of zou dat juist beter lopen op ijs?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77454478
Wanneer ik veel geld had zou ik er wel eens een tijdje willen gaan wonen om te kijken of het nu allemaal echt zo erg is als de kranten beweren.

Ik moet op die plek één keer per twee maanden op zondag zijn bij dat restaurant. Is dus ook gewoon open. Zie wel veel jeugd gezellig bij elkaar bij die rotonde.

Ik merk dus totaal niets van zwaar christelijke invloeden daar.

Mooi foto's

En er al helemaal geen mens met klompen zien lopen daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77455073
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef Kentoet het volgende:

[..]

De wandeling was mooi, maar vooral erg glad. De paden waren helemaal bedekt met een ijslaag, maar met de sneeuw viel het reuze mee. Bijna niets eigenlijk.

[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat die vrouw in klederdracht op de vorige foto op klompen liep... Of zou dat juist beter lopen op ijs?
Ach als je gewend bent aan klompen dan schijn je er overal mee te kunnen lopen . En ze zijn vrij ruw aan de onderkant
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 19:14:05 #232
137949 Disana
pi_77457154
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef Kentoet het volgende:

[..]

De wandeling was mooi, maar vooral erg glad. De paden waren helemaal bedekt met een ijslaag, maar met de sneeuw viel het reuze mee. Bijna niets eigenlijk.

[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat die vrouw in klederdracht op de vorige foto op klompen liep... Of zou dat juist beter lopen op ijs?
Ziet er mooi uit en lekker zonnig ook. Wij hadden hier ook zon hoor, dat wel. Je moet nog maar eens gaan als er morgen echt zoveel sneeuw overal gaat vallen
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 19:19:46 #233
137949 Disana
pi_77457354
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik veel geld had zou ik er wel eens een tijdje willen gaan wonen om te kijken of het nu allemaal echt zo erg is als de kranten beweren.

Ik moet op die plek één keer per twee maanden op zondag zijn bij dat restaurant. Is dus ook gewoon open. Zie wel veel jeugd gezellig bij elkaar bij die rotonde.

Ik merk dus totaal niets van zwaar christelijke invloeden daar.
Waarom zou je zoiets willen doen? Om te bewijzen dat de mensen die het een achterlijk dorp vinden ongelijk hebben?

Ik weet wel betere manieren om mijn geld uit te geven als ik rijk zou zijn
pi_77459329
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach als je gewend bent aan klompen dan schijn je er overal mee te kunnen lopen . En ze zijn vrij ruw aan de onderkant
En lekker warm, mits opgevuld met wat stro.

of was het nou hooi?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77459492
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit en lekker zonnig ook. Wij hadden hier ook zon hoor, dat wel. Je moet nog maar eens gaan als er morgen echt zoveel sneeuw overal gaat vallen
Volgens buienradar moet je voor sneeuw morgen weer in Groningen zijn.

@Paddy: Of het echt zo erg is in Staphorst weet ik niet, ik woon er te ver vanaf. Het is er in ieder geval wel mooi in de omgeving.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77460837
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef Kentoet het volgende:

[..]

En lekker warm, mits opgevuld met wat stro.

of was het nou hooi?
Goede vraag, ik denk stro maar 2 paar sokken waarvan 1 van het type geitenwollensok zou het ook wel goed moeten gaan
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2010 @ 21:46:45 #237
137949 Disana
pi_77462177
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:23 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Volgens buienradar moet je voor sneeuw morgen weer in Groningen zijn.

@Paddy: Of het echt zo erg is in Staphorst weet ik niet, ik woon er te ver vanaf. Het is er in ieder geval wel mooi in de omgeving.
Nou ja, ik vind dit wel bewijs genoeg: Gelovigen laten archeologisch rapport aanpassen

Dus die sneeuw komt allemaal weer hierheen? Alweer? Dat is niet eerlijk, we zijn net een maand sneeuw helemaal kwijt
pi_77462575
Het is hier nu weer mooi wit
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77469695
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets willen doen? Om te bewijzen dat de mensen die het een achterlijk dorp vinden ongelijk hebben?

Ik weet wel betere manieren om mijn geld uit te geven als ik rijk zou zijn
Ik kan mij er niets bij voorstellen. Ik merk niet veel van wat ik hier lees daar. Maar ik woon er niet...ja, ik zou het gewoon willen zien. Niet specifiek om te bewijzen dat het niet zo is, maar ik vind de verhalen nogal zorgwekkend voor Nederland. en dan doel ik niet op het feit dat op zondag de winkels daar wel of niet dicht zijn.
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind dit wel bewijs genoeg: Gelovigen laten archeologisch rapport aanpassen
Doet me een beetje aan Trappes in Frankrijk denken dit
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77471313
Goeiemorgen

Hier in de straat zie ik mensen voor de zoveelste keer sneeuwruimen dit jaar . Schade: 3 à 4 cm
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 10:49:45 #241
137949 Disana
pi_77471496
quote:
Op zondag 31 januari 2010 02:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik kan mij er niets bij voorstellen. Ik merk niet veel van wat ik hier lees daar. Maar ik woon er niet...ja, ik zou het gewoon willen zien. Niet specifiek om te bewijzen dat het niet zo is, maar ik vind de verhalen nogal zorgwekkend voor Nederland. en dan doel ik niet op het feit dat op zondag de winkels daar wel of niet dicht zijn.
[..]

Doet me een beetje aan Trappes in Frankrijk denken dit
Je zag de jeugd rondhangen, maar dat doet jeugd nou eenmaal overal (ook op Urk), dus dat zegt niet zoveel. Ik denk dat het echt strenge zich meer achter de ramen en in de kerk afspeelt... en dus ook in de gemeenteraad naar nu blijkt.

Wat is er met Trappes? Kon er niets over vinden.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 10:50:44 #242
137949 Disana
pi_77471508
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:38 schreef Kentoet het volgende:
Goeiemorgen

Hier in de straat zie ik mensen voor de zoveelste keer sneeuwruimen dit jaar . Schade: 3 à 4 cm
Ja hier ook, en er komt nog meer sneeuw. De zon is nu ook weg, dat maakte het nog een beetje mooi.
pi_77473408
dag
pi_77481885
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:21 schreef Peter het volgende:
Heey broer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77481981
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Je zag de jeugd rondhangen, maar dat doet jeugd nou eenmaal overal (ook op Urk), dus dat zegt niet zoveel. Ik denk dat het echt strenge zich meer achter de ramen en in de kerk afspeelt... en dus ook in de gemeenteraad naar nu blijkt.

Wat is er met Trappes? Kon er niets over vinden.
Trappes is zo streng gelovig dat vrouwen worden aangesproken wanneer ze niet de juiste kledij dragen.

en die jongeren zagen er ook niet uit alsof ze rotzooi zouden gaan trappen hoor. Ik zie hier niet zoveel jeugd buiten. Dat ze daar buiten zijn, zou misschien aan het geen tv of internet mogen op zondag kunnen liggen. Het viel me gewoon op. Het was geen vervelende jeugd ofzo. Zo bedoelde ik dat niet.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 19:24:55 #246
137949 Disana
pi_77485514
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Trappes is zo streng gelovig dat vrouwen worden aangesproken wanneer ze niet de juiste kledij dragen.

en die jongeren zagen er ook niet uit alsof ze rotzooi zouden gaan trappen hoor. Ik zie hier niet zoveel jeugd buiten. Dat ze daar buiten zijn, zou misschien aan het geen tv of internet mogen op zondag kunnen liggen. Het viel me gewoon op. Het was geen vervelende jeugd ofzo. Zo bedoelde ik dat niet.
Nee zo begreep ik het ook niet hoor. Ik dacht dat je het opmerkelijk vond dat ze toch zo samen konden komen. Misschien is het om de redenen die jij noemt, ik zou dat wel kwalijk vinden want dat beperkt tegenwoordig toch enorm in je beroepskeuze.

Je zult maar in Trappes wonen als vrouw dan zeg.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:25:01 #247
8781 crew  Frutsel
pi_77548420
quote:
Sneeuwballengooier in tranen

Surveillerende agenten hebben maandag in Den Haag een jongetje betrapt toen hij vanaf een brug sneeuwballen naar auto's gooide. De 14-jarige begon direct te huilen toen hij de agenten zag.

De agenten hebben de naam van de jongen genoteerd en hem een flinke waarschuwing gegeven. Ze vermoedden dat hij zó erg geschrokken is dat hij voorlopig geen sneeuwballen meer durft te gooien.
Helden
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:30:04 #248
249559 crew  Lavenderr
pi_77548635
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Helden
Ach gossie, hij al begon te huilen toen hij de agenten zag, dat zegt mij dat het met dit kind nog wel goed komt.
Tja en waarschuwen moeten ze natuurlijk wel he?

Overigens, wat een snertweer is het, storm en regen
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:32:18 #249
8781 crew  Frutsel
pi_77548729
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach gossie, hij al begon te huilen toen hij de agenten zag, dat zegt mij dat het met dit kind nog wel goed komt.
Tja en waarschuwen moeten ze natuurlijk wel he?

Overigens, wat een snertweer is het, storm en regen
ghehhe... deed ik vroeger ook
alleen gooide ik toen nog een sneeuwbal naar de politie en begon daarna pas te janken

en ja kutweer... tis erg glad en nat
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:34:32 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_77548823
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ghehhe... deed ik vroeger ook
alleen gooide ik toen nog een sneeuwbal naar de politie en begon daarna pas te janken

en ja kutweer... tis erg glad en nat
Nadat je die draai om je oren te pakken had zeker

Hier is het alleen nog glad op de binnenweggetjes, verder is de sneeuw en het ijs voor het grootste deel verdwenen.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 13:36:43 #251
8781 crew  Frutsel
pi_77548893
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nadat je die draai om je oren te pakken had zeker
Zoiets
quote:
Hier is het alleen nog glad op de binnenweggetjes, verder is de sneeuw en het ijs voor het grootste deel verdwenen.
Vanochtend was het nog knap link op de weg Nu alleen natte sneeuw, flinke vlokken, maar blijft niet liggen
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 21:37:52 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77569706
ik zie al de hele dag nix anders dan regen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:18:16 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77574903
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef sp3c het volgende:
ik zie al de hele dag nix anders dan regen
Doe je gordijnen dan dicht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:41:32 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77575865
ik zeg toch niet dat ik bothered ben van al die regen?

ik ga er gewoon mee in positive discours ipv mijn kop in het zand te steken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77576017
Hier sneeuwt het als een gek
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:49:47 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77576213
waar is hier?

in mijn discours met de regen krijg ik gewoon negatieve antwoorden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77576249
De altijd prachtige Veluwe.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:51:31 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77576285
ik vind de veluwe veel leuker als de moederfok!king volgeregende duinen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77576339
De toevoeging 'altijd prachtige' was ook niet voor niets. Overigens houd ik ook wel van de kuststreek. Maar dat ben ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:53:22 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77576369
ja ik ook ... zolang er geen water uit de lucht komt vallen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77576460
Ja, dat is minder. En de kans op sneeuw is natuurlijk niet bijster groot aan de kust.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:57:52 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77576549
er lag nog sneeuw maar dat is drab nu

word ook niemand vrolijk van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 00:44:05 #263
137949 Disana
pi_77577937
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:57 schreef sp3c het volgende:
er lag nog sneeuw maar dat is drab nu

word ook niemand vrolijk van
Spekgladde drab en regen

Maar het gaat de goede kant uit. Vast wel.
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:47:12 #264
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77578017
Op het woon-werk traject waar ik gisterochtend nog een paar keer bijna in een slip ben geraakt, is de gladheid opgelost door de regen. Prima zaak.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 09:56:39 #265
137949 Disana
pi_77620923
Roken is gevaarlijk!
quote:
Fabrikant vergoedt roker voor ontplofte sigaret

Een Indonesische sigarettenfabrikant heeft zich verontschuldigd en wil de medische kosten vergoeden van een man die zes tanden verloren heeft toen hij aan het roken was. Om mysterieuze reden ontplofte de sigaret.
Andi Susanto, een 31-jarige veiligheidsbewaker, reed op zijn motor nabij Jakarta rond toen hij een sigaret van het merk Clas Mild opstak. Om ongekende reden ontplofte die sigaret plotseling. Daarbij raakte Susanto naar eigen zeggen gewond aan de mond en ook zijn motorhelm liep beschadigingen op.

In het ziekenhuis kreeg hij verschillende hechtingen en enkele tanden moesten getrokken worden. 'De fabrikant heeft aanvaard om alle medische kosten te betalen', zei hij dinsdag.

De politie startte een onderzoek en wil te weten komen wat er precies in de sigaret stak. Van zijn kant heeft Susanto al besloten om te stoppen met roken. In Indonesië rookt meer dan zestig procent van de mannen. Voor tabaksfabrikanten gaat het dus om een van de meest winstgevende markten.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF02022010_015
pi_77621108
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:56 schreef Disana het volgende:
Roken is gevaarlijk!
[..]

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF02022010_015
Vorige week nog een Indonesische sigaret gerookt, de zwaarste ooit.

39 mg teer en 2,3 mg nicotine.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:10:49 #267
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77621234
Ik heb net een zwarte kop koffie naar binnengewerkt. Of het laxerend werkt??? Zeker!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 10:18:22 #268
137949 Disana
pi_77621420
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vorige week nog een Indonesische sigaret gerookt, de zwaarste ooit.

39 mg teer en 2,3 mg nicotine.
Niet raar staan te kijken als de volgende ontploft dan hè

Serieus, vraag me wel af wat erin heeft gezeten. Kunnen schoonmaakmiddelen ontploffen met vuur?
pi_77621563
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet raar staan te kijken als de volgende ontploft dan hè
Het was eenmalig van een collega in Soedan.
quote:
Serieus, vraag me wel af wat erin heeft gezeten. Kunnen schoonmaakmiddelen ontploffen met vuur?
Natuurlijk. Er kan ook wat benzine uit een aansteker erbij gekomen zijn. Zijn zoveel mogelijkheden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 10:25:21 #270
137949 Disana
pi_77621615
Wat mij eigenlijk geregeld verbaast is dat aanstekers nooit ontploffen.
pi_77622082
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vorige week nog een Indonesische sigaret gerookt, de zwaarste ooit.

39 mg teer en 2,3 mg nicotine.
Held
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77622904
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net een zwarte kop koffie naar binnengewerkt. Of het laxerend werkt??? Zeker!

²
Dus nu heb je last van je laxatiepoint?
pi_77622922
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:25 schreef Disana het volgende:
Wat mij eigenlijk geregeld verbaast is dat aanstekers nooit ontploffen.
Mij ook.
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 11:48:23 #274
137949 Disana
pi_77624007
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mij ook.
Het gebeurt wel eens dat ze 'woesh!' zeggen en dan komt er zo'n brede vage vlam uit.
pi_77637448
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb net een zwarte kop koffie naar binnengewerkt. Of het laxerend werkt??? Zeker!

²
Als je er maar genoeg van drinkt verdwijnt dat effect wel
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77723506
@#$^ @#$

Zijn we vannacht weer ingesneeuwd.
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 09:19:12 #277
137949 Disana
pi_77723765
quote:
Op zondag 7 februari 2010 07:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
@#$^ @#$

Zijn we vannacht weer ingesneeuwd.
Foto?

Het zit je ook niet mee. Ik hoop dat je voldoende voorraad aan eten hebt en dat je huis warm is.
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 09:56:14 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77724055
het regent hier nog steeds anders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77724226
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Foto?
Genomen door het keukenraam




Achterkant

quote:
Het zit je ook niet mee. Ik hoop dat je voldoende voorraad aan eten hebt en dat je huis warm is.
Zit zeker niet mee. Opwarming aarde? Ga er steeds minder van geloven, afgelopen maand gemiddeld 10 graden onder normaal.

Wij hebben altijd eten en drinken genoeg en onze woning is gewoon aangesloten op aardgas en het hele huis is voorzien van vloerverwarming tenzij het gas gaat bevriezen zitten we gewoon warm en anders hebben we de open haard nog.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:30:25 #280
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77724385
'Opwarming van de aarde'? Onzin! Het bewijs ligt in de tuin!
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 10:35:43 #281
137949 Disana
pi_77724443
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Genomen door het keukenraam

[ afbeelding ]


Achterkant

[ afbeelding ]
[..]

Zit zeker niet mee. Opwarming aarde? Ga er steeds minder van geloven, afgelopen maand gemiddeld 10 graden onder normaal.

Wij hebben altijd eten en drinken genoeg en onze woning is gewoon aangesloten op aardgas en het hele huis is voorzien van vloerverwarming tenzij het gas gaat bevriezen zitten we gewoon warm en anders hebben we de open haard nog.
Zo hee, dat is een flinke laag. Worden jullie wegen ook sneeuwvrij gemaakt?

Ik dacht niet dat neerslag iets te maken had met opwarming, maar dat is een onderwerp waarbij niemand de bomen door het bos ziet volgens mij dus verder geen commentaar

Gelukkig kun je er even tegen. Nu maar hopen op een fikse dooi (ben zelf blij dat de sneeuw hier in de stad weer weg is).
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 10:36:29 #282
137949 Disana
pi_77724454
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:30 schreef Sjaakz het volgende:
'Opwarming van de aarde'? Onzin! Het bewijs ligt in de tuin!
Deze avatar is ook leuk maar ik vond die met de meneer in de blauwe trui toch het best bij je passen
pi_77724581
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo hee, dat is een flinke laag. Worden jullie wegen ook sneeuwvrij gemaakt?
De sneeuwschuiver is een uurtje geleden bezig geweest. Naar de grote weg zal het nu wel gaan en daar wordt goed gestrooid.
quote:
Ik dacht niet dat neerslag iets te maken had met opwarming, maar dat is een onderwerp waarbij niemand de bomen door het bos ziet volgens mij dus verder geen commentaar

Gelukkig kun je er even tegen. Nu maar hopen op een fikse dooi (ben zelf blij dat de sneeuw hier in de stad weer weg is).
Hier een plaatje met de lange termijnverwachting. De dikke blauwe lijn is het gemiddelde en de dikke rode de verwachting.

  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 11:08:32 #284
137949 Disana
pi_77724847
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De sneeuwschuiver is een uurtje geleden bezig geweest. Naar de grote weg zal het nu wel gaan en daar wordt goed gestrooid.
[..]

Hier een plaatje met de lange termijnverwachting. De dikke blauwe lijn is het gemiddelde en de dikke rode de verwachting.

[ afbeelding ]
Dat ziet er niet al te erg uit, zo ver beneden nul is de verwachting niet. Maar als ik het goed begrijp liggen jullie temperaturen onder het gemiddelde; dat was/is hier ook zo dacht ik.

Sneeuwschuiver, prima. In Groningen is het strooizout op dus het mag niet meer sneeuwen.
pi_77725905
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat ziet er niet al te erg uit, zo ver beneden nul is de verwachting niet. Maar als ik het goed begrijp liggen jullie temperaturen onder het gemiddelde; dat was/is hier ook zo dacht ik.

Sneeuwschuiver, prima. In Groningen is het strooizout op dus het mag niet meer sneeuwen.
De temperaruren zijn het landelijk daggemiddelde en kunnen enorm verschillen daar Hongarije zo'n 2.5 maal groter is dan NL. De nachtemperaturen zijn regelmatig nog steeds tussen de -15 en -20 in mijn regio, dat is gevoelsmatig bitter koud als er een NO windje waait. Zeg maar rustig dat je snotdruppels dan aan je neus vastvriezen.

Nu sneeuwt het weer een hele tijd matig en het is 0 graden.
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 12:27:47 #286
137949 Disana
pi_77726385
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De temperaruren zijn het landelijk daggemiddelde en kunnen enorm verschillen daar Hongarije zo'n 2.5 maal groter is dan NL. De nachtemperaturen zijn regelmatig nog steeds tussen de -15 en -20 in mijn regio, dat is gevoelsmatig bitter koud als er een NO windje waait. Zeg maar rustig dat je snotdruppels dan aan je neus vastvriezen.

Nu sneeuwt het weer een hele tijd matig en het is 0 graden.
Gaarne ook een foto van een snotpegel

Ja dat is echt koud, zover zijn we hier nog niet gekomen en hopelijk gaat dat ook niet meer gebeuren. Dus als het gaat dooien kun jij nog heel wat gladheid verwachten als het 's nachts wel blijft vriezen.
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 20:33:19 #287
137949 Disana
pi_77783395
Volgens het nieuws is de gemiddelde temperatuur op de aarde deze winter hoger dan normaal.

Dit even voor Nikita in de sneeuw
  maandag 8 februari 2010 @ 20:50:45 #288
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77784224
Het is hier ook -4 hoor.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 22:51:08 #289
137949 Disana
pi_77790438
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Hukkie het volgende:
Het is hier ook -4 hoor.
Maar als ik het goed heb onthouden is de gemiddelde temperatuur van de aarde momenteel 7 en dat schijnt veel te zijn. Misschien kan Frutsel opheldering geven?
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:55:50 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77790679
nou ik heb het gewoon koud als ik naar buiten ga

Al Gore is een lul
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_77791745
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:55 schreef sp3c het volgende:
nou ik heb het gewoon koud als ik naar buiten ga

Al Gore is een lul
Dat zal niemand tegenspreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77791935
De wodka in mijn vriesvak is nog vloeibaar dus met de kou valt het mee
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 10:34:34 #293
137949 Disana
pi_77799434
quote:
Amerikaan heeft 285 nakomelingen

De 88-jarige Amerikaan Joe Jessop heeft een familiefeest gegeven voor zijn vijf vrouwen en niet minder dan 285 nakomelingen.

Jessop is een aanhanger van de Fundamentalistische Kerk van Jezus Christus, een afsplitsing van de Mormonen in de VS. Hij is met vijf vrouwen tegelijk getrouwd waarmee hij 46 kinderen en 239 kleinkinderen kreeg.

Sekte

Er is veel kritiek op de religie, die in Amerika als sekte wordt aangeduid. Oudere mannen nemen tienermeisjes als hun zoveelste bruid. Wanneer zij overlijden worden hun bruiden verdeeld over de andere oude mannen uit het kerkgenootschap. Zo kunnen er vreemde familiebanden ontstaan: tienermeisjes worden stiefmoeder van hun natuurlijke moeder of moeders en dochters huwen dezelfde man.
Wat een onsmakelijke bedoening. Die vrouwen moeten hoognodig emanciperen.
pi_77799495
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een onsmakelijke bedoening. Die vrouwen moeten hoognodig emanciperen.
Toch opmerkelijk. De bijbel verbied relaties met zowel moeder als dochter expliciet.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 10:40:05 #295
137949 Disana
pi_77799574
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Toch opmerkelijk. De bijbel verbied relaties met zowel moeder als dochter expliciet.
Oh?

Ik ken deze hele sekte niet, men zal ergens een gaatje in de voorschriften hebben gevonden of zichzelf een noodzaak hebben aangepraat. Ik neem aan dat het om een heel kleine groep gaat waarin je geen grote partnerkeuze hebt.
pi_77799808
Aldus de statenbijbel:

http://www.statenvertaling.net/bijbel/levi/18.html

"Gij zult de schaamte ener vrouw en harer dochter niet ontdekken; de dochter haars zoons, noch de dochter van haar dochter zult gij nemen, om haar schaamte te ontdekken; zij zijn nabestaanden; het is een schandelijke daad."

De Mormonen zijn in het Westen van de VS, vooral in Utah een grote groep, dus daar hoeven ze het echt niet voor te laten.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 10:54:33 #297
137949 Disana
pi_77800001
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Aldus de statenbijbel:

http://www.statenvertaling.net/bijbel/levi/18.html

"Gij zult de schaamte ener vrouw en harer dochter niet ontdekken; de dochter haars zoons, noch de dochter van haar dochter zult gij nemen, om haar schaamte te ontdekken; zij zijn nabestaanden; het is een schandelijke daad."

De Mormonen zijn in het Westen van de VS, vooral in Utah een grote groep, dus daar hoeven ze het echt niet voor te laten.
Dankjewel voor het citaat.

Maar dit is een afsplitsing van de Mormonen. Als ik ernaar google krijg ik de zevendedagsadventisten maar die zijn het niet.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 11:05:13 #298
137949 Disana
pi_77800606
Enge club, je zou je afvragen waarom dat getolereerd wordt.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 11:16:03 #300
8781 crew  Frutsel
pi_77800642
http://forum.fok.nl/user/history/290838

*PROEST*
Bomhond
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:10 schreef Bomhond het volgende:
Wat een klapmongolen werken hier ook. Ik ruik zo'n bom al vanaf honderd meter afstand en dan nog dwingen ze me om met mijn snufferd in iedere prullenbak te duiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')