Ze vermoorden dan wellicht kinderen, of verkrachten in series, maar ze naaien ander Fokkers geen oor aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat is het idee daar achter
Op fok kunnen kindermoordenaars, serieverkrachters, terroristen en potloodventers zich voordoen als Truus van 16 die wil weten of het wel gezond is als ze een banaan in haar doos stopt
Lekker betrouwbaar als je anoniem kan doen en laten wat je wil
Jazeker!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:22 schreef ScarFace- het volgende:
Krijgen we het te horen als je wat hebt gekocht, Bart, foto erbij?
Peugeot heeft klote stoelen, maar dat is mijn mening. Legacy is wel leuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik ben gisteren een paar dealers langsgeweest. Nog geen proefritjes gemaakt, enkel gekeken wat er op de markt is. Zo valt de V40 al af, toch te weinig auto voor het geld dat je er voor neer moet leggen. Vrouwlief heeft interesse gekregen in de 307, die op zich ook niet verkeerd is. Alleen zijn de 2.0's nogal zeldzaam. Mazda 626 valt ook af. Opties zijn nu: Nissan Primera en Almera, Honda Accord en Civic, Peuget 307, Subaru Impreza en Legacy. Over een tijdje maar eens wat proefritjes maken
Ik heb trouwens ook eens even in de nieuwe Accord gezeten, wat een auto is dat zeg
Ja alleen is de nieuwe accord wel prijzig, maar lekker groot is ie zeker:)quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik ben gisteren een paar dealers langsgeweest. Nog geen proefritjes gemaakt, enkel gekeken wat er op de markt is. Zo valt de V40 al af, toch te weinig auto voor het geld dat je er voor neer moet leggen. Vrouwlief heeft interesse gekregen in de 307, die op zich ook niet verkeerd is. Alleen zijn de 2.0's nogal zeldzaam. Mazda 626 valt ook af. Opties zijn nu: Nissan Primera en Almera, Honda Accord en Civic, Peuget 307, Subaru Impreza en Legacy. Over een tijdje maar eens wat proefritjes maken
Ik heb trouwens ook eens even in de nieuwe Accord gezeten, wat een auto is dat zeg
geweldig? 1 keer niezen en je zit op de linkerrijbaan zo strak is de stuurbekrachtiging nog met 120 km/u, vreselijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een Alfa stuurt inderdaad geweldig!! Totdat de draagarmen weer eens verrot zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:55 schreef Providentia het volgende:
[..]
geweldig? 1 keer niezen en je zit op de linkerrijbaan zo strak is de stuurbekrachtiging nog met 120 km/u, vreselijk.
Ben bang dat ik 'm toch een beetje gelijk moet gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ook een keer de autoweek gelezen ?
Mwah, neem bijv. een Alfa 159, deze heeft een betere wegligging dan een Mercedes C klasse en BMW 3 serie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ben bang dat ik 'm toch een beetje gelijk moet geven.
Ik vind persoonlijk van niet. Nog afgezien van het feit dat de eerste FWD is en de laatste 2 RWD liggen de laatste 2 een stuk stabieler op de weg dan de eerste. Ook kon ik echt vertrouwd een stuk harder door de bocht in de nieuwe 3 serie dan in zo'n alfa 159, zonder last te krijgen van zwetende handjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:46 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Mwah, neem bijv. een Alfa 159, deze heeft een betere wegligging dan een Mercedes C klasse en BMW 3 serie.
Ik ken verschillende mensen die heel erg tevreden waren/zijn over deze auto. Mooie look en japanse topkwaliteit voor een zacht prijsje. Wisselstukken zijn helemaal geen probleem. Heel intressant model imhoquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
Overigens is de Rover bovenstaande gewoon een Honda met Rover design.
Ja vind ik ook, daarom zei ik het ook hierboven. Je hebt alleen een verschil tussen lekker direct sturen en te direct sturen. Niezen is natuurlijk een overdrijving, maar je wilt natuurlijk niet een erg zenuwachtige auto die constant heen en weer deint bij kleine correcties (door oneffenheden in de weg of whatever. Je kent het wel, je bent heel vaak een heel klein beetje aan het corrigeren).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef KhaZ het volgende:
Ben ik ook wel met je eens
Alleen dat wanneer je niest je op de rijbaan ernaast zit is natuurlijk een slap argument. Je wilt toch dat een auto lekker direct stuurt en niet als een slappe dweil eindelijk eens na 3x rondgaan op je armbewegingen reageert?
Ik vond 'm zelf op snelwegen redelijk nerveus / te direct.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef KhaZ het volgende:
Heb dus nog niet in een 159 gereden, maar het lijkt me dat net zoals bij elk ander merk de stuurbekrachtiging aangepast wordt aan de snelheid..
Dit kan ik niet meer dan beamenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef fathank het volgende:
Ik zou in ieder geval geen Ford Focus nemen. Ligt wel aardig op de weg maar het comfort van een postkoets. Na een ritje van anderhalf á 2 uur stap ik gebroken uit door die klotestoel.
nee erin geredenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ook een keer de autoweek gelezen ?
dat is ook een overdrijving, en een auto waarvan je je stuur maar aan hoeft te raken en hij gaat met 120 km/u naar de andere rijbaan is absoluut niet prettig, hoe harder, hoe zwaarder hij moet gaan sturen, niet zo licht alsof je met 120 km/u aan het inparkeren bent. En ik heb het ervaren in een 156, daarom post ik het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef KhaZ het volgende:
Ben ik ook wel met je eens
Alleen dat wanneer je niest je op de rijbaan ernaast zit is natuurlijk een slap argument. Je wilt toch dat een auto lekker direct stuurt en niet als een slappe dweil eindelijk eens na 3x rondgaan op je armbewegingen reageert?
Er komen nog meer dingen bij dan BPM, dat hij voor 5000 klaar is is dan niet zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:47 schreef 63amg het volgende:
ik zou deze nemen: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=brcrqq4ueqqz
¤500 euro bpm komen nog paar kosten bij heb je voor 5000 euro een mooie bimmer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |