Genoeg, drie jaar geleden had ik daar een 9 jaar oude Primera 2.0 voor, die nog in uitstekende staat was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:59 schreef PushyGurl het volgende:
ja maar goed 3000 tot 4000 euro is niet zo gek veel
goed anders kijk een op marktplaats..en 9 jaar ja maar goed als jij het niet oud vindquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Genoeg, drie jaar geleden had ik daar een 9 jaar oude Primera 2.0 voor, die nog in uitstekende staat was.
Enige punctuatie mag ook wel...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:05 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed anders kijk een op marktplaats..en 9 jaar ja maar goed als jij het niet oud vindprima
Van een habbi-babbi Daewoo die nieuw 8000 euro is, verwacht ik niet dat het na 9 jaar nog veel is, maar een degelijke middenklasser rijdt na 9 jaar nog primaquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:05 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
goed anders kijk een op marktplaats..en 9 jaar ja maar goed als jij het niet oud vindprima
Ga ik ook nog wel doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Alicey het volgende:
Je zou eens bij wat occasion dealers bij je in de buurt kunnen langs gaan en kijken wat ze hebben. Je kunt je dan een beetje oriënteren op wat er mogelijk is en misschien zie je ook wel iets waar je zelf niet direct aan gedacht had.
Ook een optie, had ik nog niet aan gedacht!quote:
Rover, nog nooit gereden. Is het wat? Lijkt me een beetje te comfi rijden, waardoor ie weer belabberd bochtengedrag heeft enzo...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
3.995
Rover 2.0 clt V6 Prestige (Full option) automaat!
Ja, op zich ben ik wel fan van Subaru, maar het nadeel van die Impreza's is dat de vlotte versies vaak van die afgeragde patserbakken zijn... Als er eentje te koop is van de eerste eigenaar, die een mannetje van 78 is, dan zou ik hem zo kopenquote:
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
Rover, nog nooit gereden. Is het wat? Lijkt me een beetje te comfi rijden, waardoor ie weer belabberd bochtengedrag heeft enzo...
Bronquote:Het rijgedrag is bekend; de Rover 75 is een comfortabele reiswagen die in bochten best een beetje wil hangen. Hij stuurt mooi direct en laat de chauffeur aardig voelen wat er tussen weg en wiel gebeurt.
Ja joh!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
Overigens is de Rover bovenstaande gewoon een Honda met Rover design.
Een benzine met 3 ton op de teller is me iets te gortigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als je een beetje hendig bent! Kleine schade aan de voorkant.
Bron
Met autotelefoon!
[ afbeelding ]
Oh ja? Dat is interessantquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
Overigens is de Rover bovenstaande gewoon een Honda met Rover design.
Zover mijn autohistorie bekend, heeft rover enige tijd samengewerkt met honda.quote:
Accord trekt me ook wel erg aan, degelijke auto en nog mooi ook. Maar verbruik is dus wel hoog? Dat is dan wel weer een nadeel, alhoewel we er niet bijster veel mee zullen rijden (voor mijn werk heb ik een dienstauto en vrouwlief gaat met het OV), dus dat is op zich niet een hele grote ramp. Die VTEC's zijn op zich niet slecht, maar hebben pas bovenin echt lekker veel vermogen. Ik heb liever een gewone 2.0, die heeft onderin al wat meer kracht. Lekker schakellui rijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:32 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zover mijn autohistorie bekend, heeft rover enige tijd samengewerkt met honda.
Maarreh what about the accord? de 23 is wat prijzig, een 1.8vtec is goedkoper, maar heeft prima prestaties. (weegt wel 1300+kilo). Zelf reed ik een civic 1.5 vtec-e, vijfdeurs uit 2000. Deze zet de zelfde prestaties neer als de accord 1.8. Verschilletje: De 1.5 vtec rijdt 1 op 15 en de 1.8 accord rijdt 1 op 10![]()
Mijn Broer rijdt een Honda Accord uit 1999 Ik vind het een Heerlijke auto.
Enige grote nadeel welke we hebben ondervonden: Storing in het electronisch circuit van de Deurvergrendeling waardoor niet alle deuren tegelijk openden of sloten.
En een Civic 1.8 VTEC niks? kost wat, maar je rijdt met een rappe, kleine jap rond (170 PK)
Mja, die vallen nog wel mee inderdaad. Zat met dit formaat in gedachte bij een Civic, en dat is wel te kleinquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef MdMa98 het volgende:
Deze te klein? Met gezin pas je er prima in, geloof me ik heb er eentje gereden (3 jaar lang)
Dat formaat is idd not done, en 99% is afgeragd met spoilerwerk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, die vallen nog wel mee inderdaad. Zat met dit formaat in gedachte bij een Civic, en dat is wel te klein
Goede tipquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef Revolution-NL het volgende:
Volvo V40?
Interieur interesseert me niet zoveel, hij moet goed rijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Heb er zelf ook voor gekeken, enkel moet je het interieur mooi vinden.
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?quote:
Ik ga zelf binnenkort van baanwisselen alleen heb ik dan waarschijnlijk geen auto vd zaak meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Heb er zelf ook voor gekeken, enkel moet je het interieur mooi vinden.
Naar het schijnt kan er e.a met ophanging stuk gaan, maar mocht dat verholpen zijn (denk het wel bij de meeste) dan heb je idd een prima wagen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?
Zie marktplaatsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?
Nee nog niet, eerst even kijken waarin ik allemaal wil gaan proefrijden, daar is dit topic voorquote:
De hoef.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef MdMa98 het volgende:
Ik zie dat je ook uit alkmaar komt, geinig welke wijk?
Ik wil geen foute Alfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef KhaZ het volgende:
Deze nemen, krijg je geen spijt van:
http://link.marktplaats.nl/286557867
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef KhaZ het volgende:
Deze nemen, krijg je geen spijt van:
http://link.marktplaats.nl/286557867
quote:
Ik vind ze er echt niet uitzien. Verder zie ik ook altijd foute types in Alfa's rijdenquote:
Jammer, had ik nog niet naar gekeken. Maar misschien een 626 wel? Weet niet hoe zich die verhouden tot een 6...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef duidelijkheden het volgende:
De Mazda 6 die je in je OP noemt is een erg goede keus, maar helaas nog niet voor jouw budget beschikbaar.
Klinkt goedquote:Ze zijn betrouwbaar, ruim genoeg en de wegligging is top (door autoweek ooit eens benoemd tot beste onderstel in zn klasse), strak maar niet onconfortabel.
Oké, hier kan ik wat mee, bedankt!quote:De Avensis is ook een goede keus, maar die is wel vrij slapjes geveerd, maar je zou het kunnen proberen, het valt in je budget. De 2.0 heeft 140 pk dacht ik, rap genoeg dus
Verder is een Accord ook niet slecht, maar die staan inderdaad niet echt bekend om hun zuinigheid nee.
Carisma is ook wel een optie denk ik, 1,8 GDI, 125 pk, rap zat en zuinig. Wel wat slapjes geveerd.
Dus
Oké, heel persoonlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind ze er echt niet uitzien. Verder zie ik ook altijd foute types in Alfa's rijden
Een paar merken zou ik gewoon nooit kopen, Alfa is er één van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |