Dat formaat is idd not done, en 99% is afgeragd met spoilerwerk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, die vallen nog wel mee inderdaad. Zat met dit formaat in gedachte bij een Civic, en dat is wel te klein
Goede tipquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:45 schreef Revolution-NL het volgende:
Volvo V40?
Interieur interesseert me niet zoveel, hij moet goed rijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Heb er zelf ook voor gekeken, enkel moet je het interieur mooi vinden.
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?quote:
Ik ga zelf binnenkort van baanwisselen alleen heb ik dan waarschijnlijk geen auto vd zaak meer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Goede tip![]()
Heb er zelf ook voor gekeken, enkel moet je het interieur mooi vinden.
Naar het schijnt kan er e.a met ophanging stuk gaan, maar mocht dat verholpen zijn (denk het wel bij de meeste) dan heb je idd een prima wagen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?
Zie marktplaatsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn die nog een beetje betaalbaar? Ook qua onderhoud enzo?
Nee nog niet, eerst even kijken waarin ik allemaal wil gaan proefrijden, daar is dit topic voorquote:
De hoef.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:54 schreef MdMa98 het volgende:
Ik zie dat je ook uit alkmaar komt, geinig welke wijk?
Ik wil geen foute Alfaquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef KhaZ het volgende:
Deze nemen, krijg je geen spijt van:
http://link.marktplaats.nl/286557867
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef KhaZ het volgende:
Deze nemen, krijg je geen spijt van:
http://link.marktplaats.nl/286557867
quote:
Ik vind ze er echt niet uitzien. Verder zie ik ook altijd foute types in Alfa's rijdenquote:
Jammer, had ik nog niet naar gekeken. Maar misschien een 626 wel? Weet niet hoe zich die verhouden tot een 6...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef duidelijkheden het volgende:
De Mazda 6 die je in je OP noemt is een erg goede keus, maar helaas nog niet voor jouw budget beschikbaar.
Klinkt goedquote:Ze zijn betrouwbaar, ruim genoeg en de wegligging is top (door autoweek ooit eens benoemd tot beste onderstel in zn klasse), strak maar niet onconfortabel.
Oké, hier kan ik wat mee, bedankt!quote:De Avensis is ook een goede keus, maar die is wel vrij slapjes geveerd, maar je zou het kunnen proberen, het valt in je budget. De 2.0 heeft 140 pk dacht ik, rap genoeg dus
Verder is een Accord ook niet slecht, maar die staan inderdaad niet echt bekend om hun zuinigheid nee.
Carisma is ook wel een optie denk ik, 1,8 GDI, 125 pk, rap zat en zuinig. Wel wat slapjes geveerd.
Dus
Oké, heel persoonlijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind ze er echt niet uitzien. Verder zie ik ook altijd foute types in Alfa's rijden
Een paar merken zou ik gewoon nooit kopen, Alfa is er één van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |