Ja de duurdere alfa's rijden niet van die tokkies in, maar die zijn, zoals gezegd, duurderquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Oké, heel persoonlijk
Ik denk je op de weg teveel naar de ¤800 kostende Alfa's kijkt.. vergelijkbaar met de stereotype golf 2-3 rijders.
Okéquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Catch22- het volgende:
Als je een octavia al slecht vindt rijden, zou ik al helemaal niet in een avensis gaan rijden. Zelden zo'n dweilbak meegemaakt
Er zit een alfa dealer in hhw, wel prijzig, ben er ook wezen kijken, maar toch naar drie rondjes om zo`n auto heb ik toch besloten om het niet te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Oké
Nou ja, ik ga nog wel een proefritje maken, maar mooi om al vooraf te weten, valt de teleurstelling tenminste weer mee
Ik hoef er niet eens een rondje omheen te lopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Er zit een alfa dealer in hhw, wel prijzig, ben er ook wezen kijken, maar toch naar drie rondjes om zo`n auto heb ik toch besloten om het niet te doen.
Puur omdat ik ze niet zo mooi vond.
Behalve Fiat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef vosss het volgende:
Een Alfa is tenminste een auto met karakter en uitstraling. Eik heeft elke Italiaan dat.
Gast, wat kan mij uitstraling en karakter boeien, daar betaal je wel voor, maar je merkt er geen kut van als je achter het stuur zitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef vosss het volgende:
De enige toffe auto in dit topic is de Alfa en die is niks
Juist ja. De rest zijn allemaal compleet niets zeggende auto's. Grijzer dan dat geeft het haast niet
Een Alfa is tenminste een auto met karakter en uitstraling. Eik heeft elke Italiaan dat.
Een Delta zal wel te klein zijn of niet?
In heerhugowaard zit ie op de zandhorst, entree heerhugowaard via de zandhorst (hotel rest) tegenover martin schilder en in alkmaar aan de overkant bij het kanaal ter hoogte van justitiequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoef er niet eens een rondje omheen te lopen
Binnenkort maar eens langs de Honda-dealer, maar geen idee waar die zit...
Karakter en rij-eigenschappen merk je juist wel als je achter het stuur van een fatsoenlijke Alfa zitquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, wat kan mij uitstraling en karakter boeien, daar betaal je wel voor, maar je merkt er geen kut van als je achter het stuur zit
Ik heb juist liever een 'grijze' auto zoals mijn Primera, dan heb je veel meer auto voor je geld. Lekker belangrijk dat ie nietszeggend is, zolang ie maar goed stuurt, snel is, en er drie IKEA-kasten in de kofferbak kunnen.
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Karakter en rij-eigenschappen merk je juist wel als je achter het stuur van een fatsoenlijke Alfa zit![]()
Niets stuurt zo lekker als een Alfa.
Inderdaad, en hij stuurt fantastischquote:Maar koop vooral een Primera, lekker goedkoop
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Karakter en rij-eigenschappen merk je juist wel als je achter het stuur van een fatsoenlijke Alfa zit![]()
Niets stuurt zo lekker als een Alfa.
Maar koop vooral een Primera, lekker goedkoop
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een Alfa stuurt inderdaad geweldig!! Totdat de draagarmen weer eens verrot zijn
quote:Enige nadeel bij deze auto is dat ze behoorlijk zeldzaam zijn, dus lastig te vinden, maar als je er één gevonden hebt, rij je exclusiever dan een Porsche 911.
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord, ook nog nooit gezien, ziet er niet echt geweldig uit maar zoals gezegd boeit dat niet als ie goed rijdt... Ik zet hem op het lijstje en ga eens kijken of ik er ergens eentje kan vinden voor een proefritjequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:00 schreef joko90 het volgende:
Al eens gedacht aan een Mazda Xedos?Goed te vinden voor 3000-4000 euro. Wel de 2.0 liter V6 140 pk nemen dan. Hij is tot 1999 gebouwd maar je hebt werkelijk alle opties voor zo'n prijs (climate control, cruise control etc.)
Enige nadeel bij deze auto is dat ze behoorlijk zeldzaam zijn, dus lastig te vinden, maar als je er één gevonden hebt, rij je exclusiever dan een Porsche 911.
[ afbeelding ]
Als ik exclusief wil rijden, koop ik wel een Lada of Zastava Yugo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:00 schreef joko90 het volgende:
...
Enige nadeel bij deze auto is dat ze behoorlijk zeldzaam zijn, dus lastig te vinden, maar als je er één gevonden hebt, rij je exclusiever dan een Porsche 911.
...
Párdon?? Zeldzaam? Als je nou gezegd had dat een Mazda 626 Xerxes zeldzaam was dan had ik je gelijk gegeven, maar een Xedos zijn er genoeg van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:00 schreef joko90 het volgende:
Al eens gedacht aan een Mazda Xedos?Goed te vinden voor 3000-4000 euro. Wel de 2.0 liter V6 140 pk nemen dan. Hij is tot 1999 gebouwd maar je hebt werkelijk alle opties voor zo'n prijs (climate control, cruise control etc.)
Enige nadeel bij deze auto is dat ze behoorlijk zeldzaam zijn, dus lastig te vinden, maar als je er één gevonden hebt, rij je exclusiever dan een Porsche 911.
[ afbeelding ]
De voorloper van de Rover 75, de Rover 600 was inderdaad een Honda Accord met Rover design. Wikipedia noemt het een reskin.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef MdMa98 het volgende:
Overigens is de Rover bovenstaande gewoon een Honda met Rover design.
17 voor heel Nederland op dit moment te koop vind ik zeldzaam ja, en het grootste gedeelte daarvan heeft boven de 2 ton gelopen en dat is niet interessant voor TS.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef vosss het volgende:
De enige Xedos die echt zeldzaam is, is de 2.3 Miller uitvoering die nieuw destijds zo een 11.000 euro duurder was dan de 2.5 V6 versie
En overigens zijn ze niet tot 99 gebouwd. De Xedos 6 is tot 98 gemaakt en de Xedos 9 tot 2002.
Ze waren vrij duur en het interieur is plastic fantastic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:44 schreef joko90 het volgende:
[..]
17 voor heel Nederland op dit moment te koop vind ik zeldzaam ja, en het grootste gedeelte daarvan heeft boven de 2 ton gelopen en dat is niet interessant voor TS.
En de Xedos 6 is 100% zeker weten tot 1999 gebouwd. Kijk maar is goed op marktplaats.
Oh ja, ik heb alle modellen die nu genoemd zijn even genoteerd, binnenkort maar eens even kijken of er in de buurt wat dealers zijn met die modellenquote:
Doe dan inderdaad, merkdealers, en bovag NAP garages. De modellen van bovenstaand vind je wel veel bij handelaren, maar hier ken ik er maar weinig in de regio die goed spul verkopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb alle modellen die nu genoemd zijn even genoteerd, binnenkort maar eens even kijken of er in de buurt wat dealers zijn met die modellen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe dan inderdaad, merkdealers, en bovag NAP garages. De modellen van bovenstaand vind je wel veel bij handelaren, maar hier ken ik er maar weinig in de regio die goed spul verkopen
eensch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zou met een hele groot boog om die vage handelaren heen lopen. Koop dan een auto met onderhoudsgeschiedenis bij een particulier dan loop je minder risico.
Betekent dit dan ook dat die Rovers de Honda-betrouwbaarheid hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De voorloper van de Rover 75, de Rover 600 was inderdaad een Honda Accord met Rover design. Wikipedia noemt het een reskin.
De ontwikkeling van de 75 vond plaats vlak na de overname door BMW, dus er zit geen Accord meer onder.
Jawel, volgens mij waren die modellen Puur honda met een andere kap.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Betekent dit dan ook dat die Rovers de Honda-betrouwbaarheid hebben?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe dan inderdaad, merkdealers, en bovag NAP garages. De modellen van bovenstaand vind je wel veel bij handelaren, maar hier ken ik er maar weinig in de regio die goed spul verkopen
Ja, dat was ik ook wel van planquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zou met een hele groot boog om die vage handelaren heen lopen. Koop dan een auto met onderhoudsgeschiedenis bij een particulier dan loop je minder risico.
Tja, het moet uit de lengte of de breedte komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volvo's zijn degelijk, maar onderhoud is prijzig, ze slurpen redelijk door hun gewicht en de wegenbelasting is tamelijk fors. Al eens aan een Seat Leon gedacht? Vorige model en dan een Sport? Of een 2.0VT?
Die uitstraling merk je ook als je achter het stuur zit hoor. Een mooi gestroomlijnd dashboard is ook leuk om naar te kijken als je aan het rijden bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, wat kan mij uitstraling en karakter boeien, daar betaal je wel voor, maar je merkt er geen kut van als je achter het stuur zit
Ik heb juist liever een 'grijze' auto zoals mijn Primera, dan heb je veel meer auto voor je geld. Lekker belangrijk dat ie nietszeggend is, zolang ie maar goed stuurt, snel is, en er drie IKEA-kasten in de kofferbak kunnen.
Als ik rij, dan kijk ik door mijn voorruit, niet naar mijn dashboardquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Die uitstraling merk je ook als je achter het stuur zit hoor. Een mooi gestroomlijnd dashboard is ook leuk om naar te kijken als je aan het rijden bent.
Dus je vraagt iedereen naar ideeën voor een toffe auto, maar stiekem wil je een Primeraquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik rij, dan kijk ik door mijn voorruit, niet naar mijn dashboard
Nee echt, dat kan me vrij weinig boeien
Nee hoor, liever een Accord. Maar een Impreza is ook best oké. En gister heb ik een beetje lopen zoeken naar een V40, was op zich ook wel interessant, alleen weinig 2-liters te vinden, meeste is 1.8.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Dus je vraagt iedereen naar ideeën voor een toffe auto, maar stiekem wil je een Primera
Wat de neuk![]()
![]()
Ik rij ermee tot ie nagenoeg op is... Wel een tijdje dus, daarom wil ook een goeiequote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef MdMa98 het volgende:
Zeg Bart? Die accord 2.3 niks? T is inderdaad wel iets hoger in prijs, maar hij staat nu toch echt al lang te koop, Valt mischien iets mee te bedingen? Het zijn dijken van auto`s (Hoe lang ben je eigk van plan te gaan rijden in je auto? Dan kan je weten dat de kilometerprijs straks wel hoog ligt (3,5ct /km ex opcenten zoiets) Mijn mazda 323 is al 2,2ct ex opcenten.
Dat ze duur zijn, of je moet wel een hele oude nemen...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
Een 80 kun je beter laten staan,quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
En voor 4000 euro een A4 dan is ie waarschijnlijk ook al een van voor '96 ofzo, mij dus al te oud...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef MdMa98 het volgende:
heb even gekeken, staan er maar een paar a4 20 km in omgeving alkmaar, allemaal 2 ton op de teller en bij nou niet de beste garages.
Alleen die automaten van Nissan schakelen echt zoooo traag, da's dan weer het nadeel...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef MdMa98 het volgende:
Alewijn ott heeft een primera 2.0 met 155000km staan. Het is wel een automaat 2 liter 140pk. Voordeel is dat het een hatch is, is toch wel een beter aangezicht. vraagpriijs 5250,- Dat is wel reël.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Is dit ook niks?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een 80 kun je beter laten staan,
Eerste generatie A4 begint nu ook wel af te takelen inderdaad. Vaak veel kilometers en in mijn ogen is een audi in onderhoud best prijzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |