quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe dan inderdaad, merkdealers, en bovag NAP garages. De modellen van bovenstaand vind je wel veel bij handelaren, maar hier ken ik er maar weinig in de regio die goed spul verkopen
eensch.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zou met een hele groot boog om die vage handelaren heen lopen. Koop dan een auto met onderhoudsgeschiedenis bij een particulier dan loop je minder risico.
Betekent dit dan ook dat die Rovers de Honda-betrouwbaarheid hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De voorloper van de Rover 75, de Rover 600 was inderdaad een Honda Accord met Rover design. Wikipedia noemt het een reskin.
De ontwikkeling van de 75 vond plaats vlak na de overname door BMW, dus er zit geen Accord meer onder.
Jawel, volgens mij waren die modellen Puur honda met een andere kap.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Betekent dit dan ook dat die Rovers de Honda-betrouwbaarheid hebben?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe dan inderdaad, merkdealers, en bovag NAP garages. De modellen van bovenstaand vind je wel veel bij handelaren, maar hier ken ik er maar weinig in de regio die goed spul verkopen
Ja, dat was ik ook wel van planquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zou met een hele groot boog om die vage handelaren heen lopen. Koop dan een auto met onderhoudsgeschiedenis bij een particulier dan loop je minder risico.
Tja, het moet uit de lengte of de breedte komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volvo's zijn degelijk, maar onderhoud is prijzig, ze slurpen redelijk door hun gewicht en de wegenbelasting is tamelijk fors. Al eens aan een Seat Leon gedacht? Vorige model en dan een Sport? Of een 2.0VT?
Die uitstraling merk je ook als je achter het stuur zit hoor. Een mooi gestroomlijnd dashboard is ook leuk om naar te kijken als je aan het rijden bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, wat kan mij uitstraling en karakter boeien, daar betaal je wel voor, maar je merkt er geen kut van als je achter het stuur zit
Ik heb juist liever een 'grijze' auto zoals mijn Primera, dan heb je veel meer auto voor je geld. Lekker belangrijk dat ie nietszeggend is, zolang ie maar goed stuurt, snel is, en er drie IKEA-kasten in de kofferbak kunnen.
Als ik rij, dan kijk ik door mijn voorruit, niet naar mijn dashboardquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:03 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Die uitstraling merk je ook als je achter het stuur zit hoor. Een mooi gestroomlijnd dashboard is ook leuk om naar te kijken als je aan het rijden bent.
Dus je vraagt iedereen naar ideeën voor een toffe auto, maar stiekem wil je een Primeraquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik rij, dan kijk ik door mijn voorruit, niet naar mijn dashboard
Nee echt, dat kan me vrij weinig boeien
Nee hoor, liever een Accord. Maar een Impreza is ook best oké. En gister heb ik een beetje lopen zoeken naar een V40, was op zich ook wel interessant, alleen weinig 2-liters te vinden, meeste is 1.8.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Dus je vraagt iedereen naar ideeën voor een toffe auto, maar stiekem wil je een Primera
Wat de neuk![]()
![]()
Ik rij ermee tot ie nagenoeg op is... Wel een tijdje dus, daarom wil ook een goeiequote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef MdMa98 het volgende:
Zeg Bart? Die accord 2.3 niks? T is inderdaad wel iets hoger in prijs, maar hij staat nu toch echt al lang te koop, Valt mischien iets mee te bedingen? Het zijn dijken van auto`s (Hoe lang ben je eigk van plan te gaan rijden in je auto? Dan kan je weten dat de kilometerprijs straks wel hoog ligt (3,5ct /km ex opcenten zoiets) Mijn mazda 323 is al 2,2ct ex opcenten.
Dat ze duur zijn, of je moet wel een hele oude nemen...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
Een 80 kun je beter laten staan,quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
En voor 4000 euro een A4 dan is ie waarschijnlijk ook al een van voor '96 ofzo, mij dus al te oud...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef MdMa98 het volgende:
heb even gekeken, staan er maar een paar a4 20 km in omgeving alkmaar, allemaal 2 ton op de teller en bij nou niet de beste garages.
Alleen die automaten van Nissan schakelen echt zoooo traag, da's dan weer het nadeel...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef MdMa98 het volgende:
Alewijn ott heeft een primera 2.0 met 155000km staan. Het is wel een automaat 2 liter 140pk. Voordeel is dat het een hatch is, is toch wel een beter aangezicht. vraagpriijs 5250,- Dat is wel reël.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Is dit ook niks?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een 80 kun je beter laten staan,
Eerste generatie A4 begint nu ook wel af te takelen inderdaad. Vaak veel kilometers en in mijn ogen is een audi in onderhoud best prijzig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |