Ik rij ermee tot ie nagenoeg op is... Wel een tijdje dus, daarom wil ook een goeiequote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef MdMa98 het volgende:
Zeg Bart? Die accord 2.3 niks? T is inderdaad wel iets hoger in prijs, maar hij staat nu toch echt al lang te koop, Valt mischien iets mee te bedingen? Het zijn dijken van auto`s (Hoe lang ben je eigk van plan te gaan rijden in je auto? Dan kan je weten dat de kilometerprijs straks wel hoog ligt (3,5ct /km ex opcenten zoiets) Mijn mazda 323 is al 2,2ct ex opcenten.
Dat ze duur zijn, of je moet wel een hele oude nemen...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
Een 80 kun je beter laten staan,quote:Op zondag 17 januari 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar wat is er mis met een oud Auditje?
En voor 4000 euro een A4 dan is ie waarschijnlijk ook al een van voor '96 ofzo, mij dus al te oud...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef MdMa98 het volgende:
heb even gekeken, staan er maar een paar a4 20 km in omgeving alkmaar, allemaal 2 ton op de teller en bij nou niet de beste garages.
Alleen die automaten van Nissan schakelen echt zoooo traag, da's dan weer het nadeel...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:20 schreef MdMa98 het volgende:
Alewijn ott heeft een primera 2.0 met 155000km staan. Het is wel een automaat 2 liter 140pk. Voordeel is dat het een hatch is, is toch wel een beter aangezicht. vraagpriijs 5250,- Dat is wel reël.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Is dit ook niks?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een 80 kun je beter laten staan,
Eerste generatie A4 begint nu ook wel af te takelen inderdaad. Vaak veel kilometers en in mijn ogen is een audi in onderhoud best prijzig.
Een 20 jaar oude auto, reken maar dat daar veel in gaat zitten qua onderhoudskostenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is dit ook niks?
Te oud voor de TS maar die auto op zich is toch best ok, of gaat daar veel onderhoud in zitten?
Helaas welquote:
En een Audi kon toendertijd niet tippen aan Mercedes en BMW.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een 80 kun je beter laten staan,
Eerste generatie A4 begint nu ook wel af te takelen inderdaad. Vaak veel kilometers en in mijn ogen is een audi in onderhoud best prijzig.
Wat vind je veel? mijn auto is 9 jaar oud en daar heb ik de afgelopen jaar 1600 in gestoken.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Een 20 jaar oude auto, reken maar dat daar veel in gaat zitten qua onderhoudskosten
1600 euro een keer, en dat ie er weer een paar jaar tegenaan kan is niet veel. Elk jaar 1600 euro is wel veel, als het enkel voor onderhoud is. Wat voor auto heb je? Weet ik dat ik die niet moet hebbenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:07 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Wat vind je veel? mijn auto is 9 jaar oud en daar heb ik de afgelopen jaar 1600 in gestoken.
De prijs is zo hoog geworden omdat ik veel dure dingen moest hebben.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
1600 euro een keer, en dat ie er weer een paar jaar tegenaan kan is niet veel. Elk jaar 1600 euro is wel veel, als het enkel voor onderhoud is. Wat voor auto heb je? Weet ik dat ik die niet moet hebben
Als je elk jaar twee kleine en een grote beurt hebt, dan gaat het ook wel hard ja... Natuurlijk niet te vergelijken met mijn situatie, ik zal jaarlijks zeker niet meer dan 15.000 rijden, eerder 10.000.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef Pas259 het volgende:
[..]
De prijs is zo hoog geworden omdat ik veel dure dingen moest hebben.
3 banden bijvoorbeeld en 2 lenzen (285 euro!) alle onderdelen koop ik origineel maar er zijn prima goedkopere imitaties.
Ik rij wel 60.000 zakelijk en bijna 22.000 privé per jaar dus daar zit het hem ook in. (elke 15.000 kleine beurt, elke 45.000 grote beurt.
Het is een C200 CDI Mercedes.
Dan zal het goedkoper voor jou zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je elk jaar twee kleine en een grote beurt hebt, dan gaat het ook wel hard ja... Natuurlijk niet te vergelijken met mijn situatie, ik zal jaarlijks zeker niet meer dan 15.000 rijden, eerder 10.000.
Ik vroeg een auto met een goede wegligging, niet eentje waarvan de linker voorbumper over de grond schraapt als je een matige bocht naar rechts maaktquote:
quote:
Ik wil eigenlijk bij een merkdealer kopen, dan weet je tenminste een beetje wat je in huis haalt, en heb je soms ook nog wat garantie enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
[TK] Mitsubishi Carisma (perfecte staat!)
Is diit niks Bart?
Ik denk dat iemand die al bijna 10 jaar op Fok zit betrouwbaarder is dan een merkdealer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bij een merkdealer kopen, dan weet je tenminste een beetje wat je in huis haalt, en heb je soms ook nog wat garantie enzo...
Aankomend weekend ga ik eens wat dealers af
Saai, maar goedquote:Hoe denken de mensen met verstand hier trouwens over de Toyota Camry?
Sorry hoor, maar wat is het idee daar achterquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die al bijna 10 jaar op Fok zit betrouwbaarder is dan een merkdealer.
Wat een ongefundeerde (en over het algemeen foute) mening.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Een 20 jaar oude auto, reken maar dat daar veel in gaat zitten qua onderhoudskosten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |