Nee, maar als jij binnen drie maanden ook maar één motorisch probleem hebt, spreek ik af dat ik ¤250,- mee betaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Diemux het volgende:
"Garantie bespreekbaar"? Bent gij dealer?
Goeie tip! Automaat stond er al bij, maar overige zaken inderdaad erbij gezet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:33 schreef temp.123 het volgende:
1.6l motor, 1115 kg, automaat.
Misschien handig om erbij te vermelden (ook al zie je op de laatste foto dat het een automaat is).
Stom, was ik helemaal vergeten...quote:Op zondag 24 januari 2010 19:25 schreef harley het volgende:
Wat is er aan opties aanwezig en waar staat hij ?
Niet heel ver, maar praten kan natuurlijk altijd... had ik trouwens al gezegd dat er een nieuwe MP3-compatible radio in zit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef SubSun het volgende:
Beetje prijzig. Hoever ben je bereid te zakken met de prijs?
Helaas, voor ons beidequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef SubSun het volgende:
Na overleg moet ik toch om 2 redenen afhaken
1. Jouw vraagprijs is ver buiten mij budget![]()
2. ANWB en Independer geven een geschatte dagwaarde van 1500-1750
Dit is natuurlijk een algemene schatting van de dagwaarde en ik moet toegeven dat de auto er nog erg netjes uit ziet en een lage km-stand. Succes met de verkoop.
Lol klopt toch nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:11 schreef SubSun het volgende:
Na overleg moet ik toch om 2 redenen afhaken
1. Jouw vraagprijs is ver buiten mij budget![]()
2. ANWB en Independer geven een geschatte dagwaarde van 1500-1750
Dit is natuurlijk een algemene schatting van de dagwaarde en ik moet toegeven dat de auto er nog erg netjes uit ziet en een lage km-stand. Succes met de verkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |