quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap kondigt aan dat zijn programma 4,5 uur duurt.
Hij weet nog niet wat er gaat gebeuren, dáárom heet het programma 'ongeschreven blad'.
Het kan van alles worden, hij is heel erg tegen over-geregisseerde dingen omdat zijn
'roots' in de reality liggen.
Jaap: "het mooie van SV is dat er qua techniek veel staat. Het moet alleen nog invulling
krijgen en ik begin daar nu mee. Voor de kijkers is het gratis! Er moet vooral veel plezier
aan beleefd worden."
Interviewer: "Je hebt je bekendheid te danken aan DGK en interviews als bij Jensen.
Wat ga je nu doen?"
Jaap: "Het is vrijblijvend, laagdrempelig. Als je om 10 uur zin hebt om te kijken, nou, dan kijk je effe.
En anders niet. Ik heb geen grote campagne gevoerd om kijkers te trekken. Ik wil eerst iets goeds neerzetten."
"Kwalitatief is de apparatuur hier gelijk aan dat van BB en DGK. Het mooie is alleen dat er geen
directeur oid is die beslist wat er gaat gebeuren. Dat is mooi."
Heb je verder nog ambities behalve dit?
"Ik ben bezig met een afval project en word gevolgd door de camera. Dat kan ik later gebruiken voor een programma. Ik probeer heel waarheidsgetrouw weer te geven hoe dat gaat."
"Ik ben wel serieus aan het afvallen, maar ik ben God niet! Ik ben niet perfect. Laten we eerlijk zijn."
"Als ik terugkijk naar foto's, zie ik dat ik vanaf een jaar of 12 dik geworden ben. Toen kreeg ik een krantenwijk en ben van het loon allemaal lekkere dingen gaan kopen."
"Mijn moeder was erg gefixeerd op 'je moet goed eten', maar m'n pa deed er niet moeilijk over. Dus ik kreeg het vanuit mijn ouders ook niet duidelijk mee. Hoewel de verantwoordelijkheid natuurlijk bij jezelf ligt uiteindelijk."
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Koken met Jaap en Johan. Wat een spetterende start van een talkshow.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
De camara staat nu op de bar, Hein zit lekker te smikkelen, en Palma rookt peuk,
op de achtergrond zit Peter wat te staan achter de pc.
Hoor weer dat kutnummer van Uschi Duschi weet ik veel.
Johan staat achter de bar ook lekker te eten, Jaap in een hoekje te kletsen.
Leuke sfeer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef Maanvis het volgende:
1 van de witte wieven uit Huissen is gearriveerd
Hij heeft wat geld overquote:
Ik ben er nog hoor Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Tja iedereen van hier zit in de chat, ik hou er maar mee op.
Nee bepaald niet, en het gaat ook te vaak over zijn gewicht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaap kan niet echt loskomen van DGK he?
Ik vind het wel jammer dat vrijwel iedereen van Fok daar zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Mij te druk daar, zit ook een btje heen en weer te kijken
Hij heeft ook niks anders denk ik weleens.quote:
Ik maak me sterk dat het nog spannender gaat worden dan nu. En ik dacht dat ze gingen koken maar nu zitten ze weer op de bank.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks anders denk ik weleens.
Hier ontleent hij alles aan, en hierom zit hij nu in SV.
Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat het nog spannender gaat worden dan nu. En ik dacht dat ze gingen koken maar nu zitten ze weer op de bank.
Johan is in de USA en in China op tv geweest. Hij noemt zichzelf de grootste mediahoer van Nederland.
Hij heeft ook nog steeds niets nieuws verteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie nog steeds diezelfde arrogante kwal...
Ach gossiequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Hein komt erachter dat er allemaal camera's hangen.... "Is dit een interview?"
[ afbeelding ]
Heintje is oké. God niet maar Heintje wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Leandra het volgende:
Heintje: "God weet alles, God is wijsheid"
Hoi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat leuk weer echte RLS op het web !![]()
Ik vind Jaap erg meelevend en zacht...
Heerlijk, alsof ik in de dorpskroeg in Schubbekutteveen met de schaapherder zit te bierenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Heintje is oké. God niet maar Heintje wel.
Oh gelukkig, je hebt nu dus in elk geval iets.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer 2 beeldjes per minuut.
Kijk, dat hebben de kindertjes in Afrika nog niet eens, die zijn al blij met een handje rijstquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer 2 beeldjes per minuut.
Hoi !quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, vind ik ook. Valt me echt weer mee.
Heintje vindt het nu al een vruchtbaar begin.
Het is imho échte TV... eerlijk en geen scripts.... aandoenlijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk, alsof ik in de dorpskroeg in Schubbekutteveen met de schaapherder zit te bieren
Dan ga je maar een keer mee naar de kroeg in Schubbekutteveen, kun je ook met de schaapherder bieren, alleen dan zonder camera'squote:Op woensdag 13 januari 2010 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is échte TV... eerlijk en geen scripts.... aandoenlijk...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk, alsof ik in de dorpskroeg in Schubbekutteveen met de schaapherder zit te bieren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi !![]()
Jaap voelt dat Hein kwetsbaar is, en gaat daar imho begrijpend in mee... Vind het de Jaap die dicht bij zichzelf is ...
Wat zei die daar nu eigenlijk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje Johan.... hoe flauw kun je zijn.....
Ik kan er gewoon niet naar kijken, zo'n Heintje tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, vind ik ook. Valt me echt weer mee.
Heintje vindt het nu al een vruchtbaar begin.
"Zou Hoessein een broer van Johnny Hoes zijn... "quote:
??quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Noek het volgende:
Heintje wil er niet omheen praten, soms is die wel eenzaam. Tijdens de feestdagen bijvoorbeeld.
Beter geen vriend dan Maassen.
Misschien krijgt Eric ook wel zin nu hij dit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Estherdv het volgende:
ergens hoop ik dat ze ook nog dgk mensen uitnodigen
Oehhh, mooi! Ik heb even pauze voor het nieuws.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
zit nu al die tijd te luisteren, ik vind het helemaal geweldig![]()
Heintje!!
![]()
Ooh wat wil ik COSsen maar zometeen bespreking![]()
Daarna ga ik los hoor, kom je gezelschap houden Disana
http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asxquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Kinga het volgende:
Waar gáát dit over.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hey
Enige voordeel hiervan... COS reunie!
Wat is die vet hč?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:00 schreef Kinga het volgende:
Hoe staat het met het dieet van Jaap? Komt ie nog elke week bij Jensen? Ik volg dat allemaal niet...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef Leandra het volgende:
Palma gedraagt zich echt gelijk als een doorgewinterde verpleegster op een alzheimerafdeling![]()
Ik zocht een ander woord maar ik ben het vergeten
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzooi.quote:
Heintje heet eik ook Huub.quote:
Maar je deed toch heul niets?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzoot.
Moet je je kop maar houden en gewoon klappen als ze het bordje omhoog houden, recalcitrante gedoe altijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzoot.
De moderatie klopt van geen kanten maar dat weet iedereen. AMATEURS.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar je deed toch heul niets?
Iedereen spreekt er schande van, mocht dat je sterken.
Ah, dat zei hij in het begin ook al, ja....quote:
Nou niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Noek het volgende:
Ah, DJ Maarten. Ik dacht al: Waar ken ik die niet van?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
Moet je je kop maar houden en gewoon klappen als ze het bordje omhoog houden, recalcitrante gedoe altijd![]()
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Noek het volgende:
Ah, DJ Maarten. Ik dacht al: Waar ken ik die niet van?
Jij hebt deze COS uitgekozen om ons te vertellen dat je ieder weekend helemaal los staat te gaan op de muziek van DJ Maarten??quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........
Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De moderatie klopt van geen kanten maar dat weet iedereen. AMATEURS.
Loopt bij mij als een trein, maar ik heb dan ook zo'n kut Windows-systeemquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.
Hakken in de kroeg in Schubbekutterveen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt deze COS uitgekozen om ons te vertellen dat je ieder weekend helemaal los staat te gaan op de muziek van DJ Maarten??
Je kunt van die total n00bs toch ook niet verwachten dat ze weten hoe jij met je Mac naar een stream moet kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.
Oeh, dat is een mooie uitspraak..... Van Maarten of van Jaap; ik miste het even...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Noek het volgende:
'Muziek is net een schilderij.'
*stil
Mooi!
Ik schaam me sowieso nu eventjes. Jullie moeten je ook schamen. Allemaal!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........
Van die onbekende DJ. De uitleg is me ontgaan. Jammer!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh, dat is een mooie uitspraak..... Van Maarten of van Jaap; ik miste het even...
Nou, eerlijk gezegd ben ik er vrij zeker van dat de muziek in de kroeg niet zo slecht is als die van DJ Maarten, maar goed, ik ben al even niet meer geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hakken in de kroeg in Schubbekutterveen....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik schaam me sowieso nu eventjes. Jullie moeten je ook schamen. Allemaal!![]()
Waar is Heintje? Ik wil Heintje terug.
Oh, dat klinkt interessant....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ben ik er vrij zeker van dat de muziek in de kroeg niet zo slecht is als die van DJ Maarten, maar goed, ik ben al even niet meer geweest![]()
En het zal vast niet veel schelen![]()
Ja... waar de stapelbedden stonden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Waar zitten ze nu trouwens? Is dat de voormalig slaapkamer ?
Ah, dan kan ik het plaatsen.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... waar de stapelbedden stonden.
QFT ?quote:
Ik heb de url gewoon in mediaplayer geplakt.... maar als jij ook een mac hebt dan schiet dat vast niet opquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook nog, mede omdat de stream het niet doet
Oh leuk, een typo van jou....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qutoted For Truth.... kan ik tegen je gebruiken als dat nodig is
Een Mac is the Bomb, hartstikke top met DTP enzo, ........ maakt het dan nog uit dat je met die RLS ongein geen bal zietquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de url gewoon in mediaplayer geplakt.... maar als jij ook een mac hebt dan schiet dat vast niet op
via www.tweedekamer.nl ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Op
http://nos.nl/nieuws/politiek/
of heb je een andere link. Ik ben er volgens mij een kwijt.
Machtsmisbruik.... sommigen mensen kunnen simpelweg niet omgaan met de macht van zo'n hamertje en dan krijg je dat soort geneuzel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:
waarom hebben de mods op die chat zulke voorkeuren????? ( behalve dotje) maar vind dat de andere, en nu begint die Hansie ook steeds bepaalde mensen eruit pikt en gewoon openlijk voor kakke zet op die chat, maar als JIJ wat wilt moet je ze p.m.en.
Ik geloof dat ik naar de chat moetquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:
waarom hebben de mods op die chat zulke voorkeuren????? ( behalve dotje) maar vind dat de andere, en nu begint die Hansie ook steeds bepaalde mensen eruit pikt en gewoon openlijk voor kakke zet op die chat, maar als JIJ wat wilt moet je ze p.m.en.
"Studio Vlemmix veroorzaakt premenstruele klachten"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef Noek het volgende:
Dit gaat echt allejezus gezellig worden.
Ik voel me opgelaten en krijg er buikpijn van, zo pijnlijk is het.
Nee heb geen Mac, ik kan dat weleens proberen met die mediaplayer. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de url gewoon in mediaplayer geplakt.... maar als jij ook een mac hebt dan schiet dat vast niet op
Studio Vlemmix, het prestigieuze multimediale internetkanaal van Johan Vlemmix, vormt opquote:
Deze man was van de week met protestzanger Harry Loco in studio Vlemmix.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Jaap en een zwerver in het Engels
Jaap: what do you think of the melody
Zwerver: What do I think of humanity?
echt he, valt me gewoon op ze pikken steeds dezelfde eruit en maar een sneer geven, wat een sukkels en Hansie kan wat mij betreft ook aan het gas, die viel wel mee maar begint nu ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Machtsmisbruik.... sommigen mensen kunnen simpelweg niet omgaan met de macht van zo'n hamertje en dan krijg je dat soort geneuzel.
Bingo! Feest!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is de Harry die al die programma's gaat doen, toch?
Ach weet je, ze komen elkaar allemaal tegen op nolife, en ze verdienen elkaar.... komt vanzelf goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, valt me gewoon op ze pikken steeds dezelfde eruit en maar een sneer geven, wat een sukkels en Hansie kan wat mij betreft ook aan het gas, die viel wel mee maar begint nu ook.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit is de Harry die al die programma's gaat doen, toch?
Nou, godferdegodfer, beginnen de mods hier ook alquote:
Als je nou nog even wacht dan vreten de Maja's vanzelf je ingewanden op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, godferdegodfer, beginnen de mods hier ook alOkee ik wacht wel tot je het klapbordje omhoog houdt
ik hoop het, want vind het gewoon kut, nu weer BQ en waarvoor?? ze deed niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach weet je, ze komen elkaar allemaal tegen op nolife, en ze verdienen elkaar.... komt vanzelf goed
Ze is van het verkeerde kamp de verkeerde site, daarom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hoop het, want vind het gewoon kut, nu weer BQ en waarvoor?? ze deed niks.
Prima toch. Ik vind 'm vooral op een heul vreemde manier pratenquote:
Ze was gewoon tegendraadsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben de COS nog als uitwijkmogelijkheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, nu duurt het te lang.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Noek het volgende:Holy crap! Sleur hem aan z'n haren mee naar de sociale werkplaats.
Kan die fijn fout hout gaan bewerken.
Kweenie. Die ene heet Harry en is een peace-singer, not a protest-singer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef Gert het volgende:
't Is in het Engels, dan lijkt het nog wát.
Wie zijn die pipo's?
Is 't ibuutje ingekickt mop?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:52 schreef Noek het volgende:
Laten we elkaars hand even vasthouden en kracht putten uit elkaar.
Of die dode mensen ziet..?
Man: Sorry? Do you?
Jaap: No!
Dawast.
Die liggen dan ook een meter of 10 verderopquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
He feels the presence of dead people.
Jaap kijk quasi-geďnteresseerd.
Hehe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die liggen dan ook een meter of 10 verderop![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die liggen dan ook een meter of 10 verderop![]()
COS gaat snel is zo weer volquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Disana het volgende:
Waarom is die nepsjamaan zo slecht te verstaan? Die andere pipo praat wel duidelijk.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Alledrie!![]()
Hij komt uut Drenthe. Morgen een bord in de tuun.
Jij doet dat prima, dus ga je gangquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
COS gaat snel is zo weer vol
jij of iemand anders die de laatste post heeft openen?
Alsof die imaginaire tieten voelt. *toet toet*quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
Oew hij doet Bob Dylan na, meep, meep![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er niet zo met mijn gedachten bij dus ik hoop dat jij erop let wanneer hij vol isquote:
Duidelijk. Terwijl dat dus niet mag van Johan, geen enkele drug mag en drank ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
Palma: My inglis is not so very well maar dat komt nog wel... .[.] Is knap hč, gitaarspelen met zo'n mondding in eh je mond. "
Die heeft gezopen ja, en niet weinig.
Ja, jij moest weer makkelijk doen hč: jezelf daar laten kicken zodat je je helemaal op de COS kunt richtenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Verdikke zeg, jullie zitten hier ook allemaal. Das toch helegaar niet bij te houden, met zulke enerverende streams.
Nee, die chat is bij te houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Verdikke zeg, jullie zitten hier ook allemaal. Das toch helegaar niet bij te houden, met zulke enerverende streams.
Was helemaal niet slecht nee, al hou ik er niet zo van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt best lekker hoor, beetje Bob
Hoop dan wel dat ze terug gereden wordt naar Diemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:02 schreef Gert het volgende:
Palma: My inglis is not so very well maar dat komt nog wel... .[.] Is knap hč, gitaarspelen met zo'n mondding in eh je mond. "
Die heeft gezopen ja, en niet weinig.
De marsmuziek komt hiernaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Was helemaal niet slecht nee, al hou ik er niet zo van.
Voor de tegenliggers wel ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop dan wel dat ze terug gereden wordt naar Diemen
Ik vind alles best zolang die PeterN zijn liedje niet komt promotenquote:
Hele foute beelden bij ja, sletje Johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:06 schreef Noek het volgende:
Johan noemde zichzelf een mediasletje. Oh yuk, I think.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Dan moet ie z'n mond maar opendoen. Die sjamaan heeft het hele gesprek overgenomen en lult maar door over the summer of love en Michael Bowen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Kinga het volgende:
Je ziet Jaap denken, "Get me out of here!"
Hopelijk niet want ik heb wel een emmer nodig. Wat een gezemel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Noek het volgende:
'Let me finish! '
Oh ffs! Bloemenkind Jian helemaal in de wolken nu?
En dan ben jij verbaasd dat sommige mensen liever hier zittenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Ja, ik was gekicked. Omdat ik zei dat Hans2010 een sfeerverziekende man was, die maar nodig zijn eigen kinderen moest gaan opvoeden ipv dat op de chat met ons te doen.
Nare oude vent, die kwam tijdens een vd laatste dagen nog even 'helpen'. Kon ie mooi Eline in de ponnetje zien huppelen. Bah!
Nu wordt heel zijn aura in de war geschopt door die rollators.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk niet want ik heb wel een emmer nodig. Wat een gezemel.
Wacht maar we spreken elkaar wel op 21 december 2012, ....... stelletje kettersquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Noek het volgende:
'Let me finish! '
Oh ffs! Bloemenkind Jian helemaal in de wolken nu?
Welnee joh, das maar gekheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ben jij verbaasd dat sommige mensen liever hier zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |