http://www.onlinetvkijken.nl/media/sv.asxquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Kinga het volgende:
Waar gáát dit over.
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hey
Enige voordeel hiervan... COS reunie!
Wat is die vet hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:00 schreef Kinga het volgende:
Hoe staat het met het dieet van Jaap? Komt ie nog elke week bij Jensen? Ik volg dat allemaal niet...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef Leandra het volgende:
Palma gedraagt zich echt gelijk als een doorgewinterde verpleegster op een alzheimerafdeling![]()
Ik zocht een ander woord maar ik ben het vergeten
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzooi.quote:
Heintje heet eik ook Huub.quote:
Maar je deed toch heul niets?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzoot.
Moet je je kop maar houden en gewoon klappen als ze het bordje omhoog houden, recalcitrante gedoe altijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben uit de chat geflikkerd. Kutzoot.
De moderatie klopt van geen kanten maar dat weet iedereen. AMATEURS.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Maar je deed toch heul niets?
Iedereen spreekt er schande van, mocht dat je sterken.
Ah, dat zei hij in het begin ook al, ja....quote:
Nou niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Noek het volgende:
Ah, DJ Maarten. Ik dacht al: Waar ken ik die niet van?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Jian het volgende:
Moet je je kop maar houden en gewoon klappen als ze het bordje omhoog houden, recalcitrante gedoe altijd![]()
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Noek het volgende:
Ah, DJ Maarten. Ik dacht al: Waar ken ik die niet van?
Jij hebt deze COS uitgekozen om ons te vertellen dat je ieder weekend helemaal los staat te gaan op de muziek van DJ Maarten??quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........
Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De moderatie klopt van geen kanten maar dat weet iedereen. AMATEURS.
Loopt bij mij als een trein, maar ik heb dan ook zo'n kut Windows-systeemquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.
Hakken in de kroeg in Schubbekutterveen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij hebt deze COS uitgekozen om ons te vertellen dat je ieder weekend helemaal los staat te gaan op de muziek van DJ Maarten??
Je kunt van die total n00bs toch ook niet verwachten dat ze weten hoe jij met je Mac naar een stream moet kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Bij mij loopt het beeld na een minuut iedere keer vast. Dat is iets wat je daar ook beter niet kan zeggen.
Oeh, dat is een mooie uitspraak..... Van Maarten of van Jaap; ik miste het even...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Noek het volgende:
'Muziek is net een schilderij.'
*stil
Mooi!
Ik schaam me sowieso nu eventjes. Jullie moeten je ook schamen. Allemaal!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je die gast niet? Ga je schamen Noek.........
Van die onbekende DJ. De uitleg is me ontgaan. Jammer!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh, dat is een mooie uitspraak..... Van Maarten of van Jaap; ik miste het even...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |