quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap kondigt aan dat zijn programma 4,5 uur duurt.
Hij weet nog niet wat er gaat gebeuren, dáárom heet het programma 'ongeschreven blad'.
Het kan van alles worden, hij is heel erg tegen over-geregisseerde dingen omdat zijn
'roots' in de reality liggen.
Jaap: "het mooie van SV is dat er qua techniek veel staat. Het moet alleen nog invulling
krijgen en ik begin daar nu mee. Voor de kijkers is het gratis! Er moet vooral veel plezier
aan beleefd worden."
Interviewer: "Je hebt je bekendheid te danken aan DGK en interviews als bij Jensen.
Wat ga je nu doen?"
Jaap: "Het is vrijblijvend, laagdrempelig. Als je om 10 uur zin hebt om te kijken, nou, dan kijk je effe.
En anders niet. Ik heb geen grote campagne gevoerd om kijkers te trekken. Ik wil eerst iets goeds neerzetten."
"Kwalitatief is de apparatuur hier gelijk aan dat van BB en DGK. Het mooie is alleen dat er geen
directeur oid is die beslist wat er gaat gebeuren. Dat is mooi."
Heb je verder nog ambities behalve dit?
"Ik ben bezig met een afval project en word gevolgd door de camera. Dat kan ik later gebruiken voor een programma. Ik probeer heel waarheidsgetrouw weer te geven hoe dat gaat."
"Ik ben wel serieus aan het afvallen, maar ik ben God niet! Ik ben niet perfect. Laten we eerlijk zijn."
"Als ik terugkijk naar foto's, zie ik dat ik vanaf een jaar of 12 dik geworden ben. Toen kreeg ik een krantenwijk en ben van het loon allemaal lekkere dingen gaan kopen."
"Mijn moeder was erg gefixeerd op 'je moet goed eten', maar m'n pa deed er niet moeilijk over. Dus ik kreeg het vanuit mijn ouders ook niet duidelijk mee. Hoewel de verantwoordelijkheid natuurlijk bij jezelf ligt uiteindelijk."
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
Koken met Jaap en Johan. Wat een spetterende start van een talkshow.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
De camara staat nu op de bar, Hein zit lekker te smikkelen, en Palma rookt peuk,
op de achtergrond zit Peter wat te staan achter de pc.
Hoor weer dat kutnummer van Uschi Duschi weet ik veel.
Johan staat achter de bar ook lekker te eten, Jaap in een hoekje te kletsen.
Leuke sfeer.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef Maanvis het volgende:
1 van de witte wieven uit Huissen is gearriveerd
Hij heeft wat geld overquote:
Ik ben er nog hoor Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Tja iedereen van hier zit in de chat, ik hou er maar mee op.
Nee bepaald niet, en het gaat ook te vaak over zijn gewicht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaap kan niet echt loskomen van DGK he?
Ik vind het wel jammer dat vrijwel iedereen van Fok daar zit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
Mij te druk daar, zit ook een btje heen en weer te kijken
Hij heeft ook niks anders denk ik weleens.quote:
Ik maak me sterk dat het nog spannender gaat worden dan nu. En ik dacht dat ze gingen koken maar nu zitten ze weer op de bank.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks anders denk ik weleens.
Hier ontleent hij alles aan, en hierom zit hij nu in SV.
Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat het nog spannender gaat worden dan nu. En ik dacht dat ze gingen koken maar nu zitten ze weer op de bank.
Johan is in de USA en in China op tv geweest. Hij noemt zichzelf de grootste mediahoer van Nederland.
Hij heeft ook nog steeds niets nieuws verteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie nog steeds diezelfde arrogante kwal...
Ach gossiequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef Maanvis het volgende:
Hein komt erachter dat er allemaal camera's hangen.... "Is dit een interview?"
[ afbeelding ]
Heintje is oké. God niet maar Heintje wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Leandra het volgende:
Heintje: "God weet alles, God is wijsheid"
Hoi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat leuk weer echte RLS op het web !![]()
Ik vind Jaap erg meelevend en zacht...
Heerlijk, alsof ik in de dorpskroeg in Schubbekutteveen met de schaapherder zit te bierenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Heintje is oké. God niet maar Heintje wel.
Oh gelukkig, je hebt nu dus in elk geval iets.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer 2 beeldjes per minuut.
Kijk, dat hebben de kindertjes in Afrika nog niet eens, die zijn al blij met een handje rijstquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer 2 beeldjes per minuut.
Hoi !quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, vind ik ook. Valt me echt weer mee.
Heintje vindt het nu al een vruchtbaar begin.
Het is imho échte TV... eerlijk en geen scripts.... aandoenlijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk, alsof ik in de dorpskroeg in Schubbekutteveen met de schaapherder zit te bieren
Dan ga je maar een keer mee naar de kroeg in Schubbekutteveen, kun je ook met de schaapherder bieren, alleen dan zonder camera'squote:Op woensdag 13 januari 2010 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het is échte TV... eerlijk en geen scripts.... aandoenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |