Ik overleef dat wel, maar ik vind het gewoon vermoeiend om het in dit weer te doen.quote:
Jah, lijkt me nu drama ja, als je niet normaal over de stoep kan lopen/fietsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik overleef dat wel, maar ik vind het gewoon vermoeiend om het in dit weer te doen.Veel, veel energie ben ik kwijt.
Lekker op tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Bravebart het volgende:
Kut huisgenoot, nu smsen dat hij niet thuis eet![]()
Haal een zwerver van de straat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Bravebart het volgende:
Kut huisgenoot, nu smsen dat hij niet thuis eet![]()
Ja kut zegquote:
Voel je mijn pijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, lijkt me nu drama ja, als je niet normaal over de stoep kan lopen/fietsen![]()
goed jongen!!! Niet meer kotsen he!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Hou al 3 sneedjes brood [waaronder 1 met kaas] binnen
1 glas bier = 1 bruine boterham toch? Misschien dat dat anders beter gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Hou al 3 sneedjes brood [waaronder 1 met kaas] binnen
Doe mijn bestquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed jongen!!! Niet meer kotsen he!!!
Alles goed?quote:
Ziekquote:
Het is nu toch geen weer om naar buiten te gaan.quote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nu toch geen weer om naar buiten te gaan.
Dat dusquote:
Goeie muziekquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?
Ja man, topzenderquote:
al hard aan het leren voor je tentamens?quote:
Hoi Mil... ohquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. heb hele erge hoofdpijn![]()
Ziekenboeg hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga trouwens naar bed. heb hele erge hoofdpijn![]()
Stenders is dé radioheld jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh.. Ja, dat zegt al genoeg.
Die moet je downloaden en zelf draaien.quote:
Ik denk dat ik hier maar weg ga, voordat ik ook besmet wordt. En ik heb het echt veel te druk om ziek te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |