SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier tieten in een enveloppequote:
goed zo! Vriend van mij is het er totaal niet mee eens... zegt dat het o,25 is...!quote:
Don't feed the trollquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed zo! Vriend van mij is het er totaal niet mee eens... zegt dat het o,25 is...!
k heb altijd goede TT's waar even over nagedacht moet worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest ook 2 keer kijken, maar kijk eens goed
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen overquote:
quote:
Wat is zn redenatie dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen over
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen over
quote:
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25quote:
Whehequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25ik kan er ook cijfers toevoegen om tot 100 te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |