SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier tieten in een enveloppequote:
goed zo! Vriend van mij is het er totaal niet mee eens... zegt dat het o,25 is...!quote:
Don't feed the trollquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed zo! Vriend van mij is het er totaal niet mee eens... zegt dat het o,25 is...!
k heb altijd goede TT's waar even over nagedacht moet worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest ook 2 keer kijken, maar kijk eens goed
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen overquote:
quote:
Wat is zn redenatie dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen over
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dronken, nuchter, het maakt hem niet uit, het is en blijft 0,25 heeft er zelfs theorieen over
quote:
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25quote:
Whehequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25ik kan er ook cijfers toevoegen om tot 100 te komen
Ik ontken elke betrokkenheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omg!
erg complot theorie actig haast
ik bedoel dit betkend vast dat op 12 april 8 mensen dood gaan of zo doordat de amerikanen helemaal niet op de maan waren toen
vaak hebben we de discussie in de kroeg. en dan is het heul makkelijk, 2 bierglazen en een vol biertje en dan over schenken. Dan heb je vanzelf 2 x 1/2quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wil ik wel wat geld met hem wisselen. Geeft hij mij twee keer vijftig cent, geeft ik hem één keer 25 cent.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25ik kan er ook cijfers toevoegen om tot 100 te komen
ja maar dat gaat nergens over...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
interpretatie... je kan haakjes toevoegen en dan word het 0,25![]()
qtf!!quote:
En word wordt met een t er achterquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat gaat nergens over...![]()
paar word ook paard als je er een d achter zet
je wil niet weten hoe lang ik zat te twijfelen netquote:
whehehe, mooi standpunt!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat gaat nergens over...![]()
paar word ook paard als je er een d achter zet
Gewoon "loop/loopt" van makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe lang ik zat te twijfelen net![]()
![]()
ik doe altijd spelenquote:
had ik net nou gevraagd of je al hard aan het leren bent voor de spannende HU tentamens?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
ik ben er nog even mobiel. Bed is koud*nee, ik hoef geen verwachte reacties*
Er zijn hier vast genoeg mannen die je bed wel even willen opwarmen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
ik wil je wel even op komen warmen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
nouhou, gun ons nou ook eens ietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef Milou__ het volgende:
Maar ik had er wel twee, hequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Regenbui het volgende:
0,25 natuurlijk.
Neem een taart, neem daar de helft van en dan nog een keer de helf. Tadaa 0,25.
Sommige mensen zijn zo dom.
Houd op. Kuttentamens.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had ik net nou gevraagd of je al hard aan het leren bent voor de spannende HU tentamens?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Piles het volgende:
Zo, anders duikt iedereen even bovenop Milou
ik begin toch niet over haar warm houden of wat? ik heb daar een veul te leuke Deutsche freundin voor!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Piles het volgende:
Zo, anders duikt iedereen even bovenop Milou
hoeveel heb je er?quote:
om milou warm te houden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik begin toch niet over haar warm houden of wat? ik heb daar een veul te leuke Deutsche freundin voor!
Bedoelde dat er gelijk 4x gereageerd wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik begin toch niet over haar warm houden of wat? ik heb daar een veul te leuke Deutsche freundin voor!
Ik denk het laatste, al heb ik daar nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil je wel even op komen warmen?
ik dacht ik mag het, als vrouw is het geen te verwachte reactie toch? of is het hier gewoon een en al sodom en gomorra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |