Sterf!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders wens jij mij dood en ga ik daar over lopen rellen
Ik hoop dat je onder een vrachtwagen komt en een langzame - maar vooral erg pijnlijke - dood sterft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of we beginnen over een meet in FOTquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FOT is heerlijk rel-vrij en dat ga ik zo houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Of we beginnen over een meet in FOT
Ik spaar die shizzle. Teller staat op 31!quote:
Dat zie ik, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik spaar die shizzle. Teller staat op 31!
Ah plz, maak #32 aanquote:
Sterf!quote:
150 euro!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef Bootje84 het volgende:
[TK] HTC HD2 (nieuw in verzegelde verpakking)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik spaar die shizzle. Teller staat op 31!
hier is het alleen FUUUUUUUUCKING koud...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bootje, nog 1 x, ik bied 100 euro voor die telefoon, ik pm je strax wel even min adres gegevens, als jij dan even je bank gegevens stuurt dan schrijf ik het naar je over! Je mag ook kiezen voor 150 euro in vvv bonnen!Doe je je zus er ook bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Oh ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onder een vrachtwagen komt en een langzame - maar vooral erg pijnlijke - dood sterft.
Dat werkt toch niet in een relquote:
Of in ZUUquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet in een relJe moet een topic in FB openen, zodat al die verzuurde users weer mee kunnen posten
![]()
Oh ja, dat was ook zo'n succesquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of in ZUUOh wacht, die is dicht
in Leidschendamned had het nog even gesneeuwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Hier in het mooie Den Haag niet![]()
Zie je dat Den Haag beter is
Racisme!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
Het sneeuwt overal behalve bij ons jna
ik heb alleen een homofiele broer, wil je die hebben?quote:
Wat is die waard?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb alleen een homofiele broer, wil je die hebben?
ligt er een beetje aan wat je wil, kijk als je de full package wil, dus ook in je kont laten neuken dan kost het zo 2.500 €quote:
Per keer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat je wil, kijk als je de full package wil, dus ook in je kont laten neuken dan kost het zo 2.500 €
ga buiten vegen dan! anders moeten je ouders dat morgenvroeg doen! HUP HUP HUP!!! naar buiten!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Piles het volgende:
Hier sneeuwt het weer/nog steeds. Straten worden weer wit
als je hem verhuurt wel, anders is het natuurlijk een 1malige investeringquote:
Ja, ze hebben wat tegen de blankheid van sneeuw hierquote:
en dan ga je morgenochtend op je bek.. als je de deur uit gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga buiten vegen dan! anders moeten je ouders dat morgenvroeg doen! HUP HUP HUP!!! naar buiten!
ik vind het tof als mensen onderuit gaan!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan ga je morgenochtend op je bek.. als je de deur uit gaat
Ik ben nog geen 1 keer gevallen door sneeuw of ijs afgelopen jaren, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef PieterBas het volgende:
en dan ga je morgenochtend op je bek.. als je de deur uit gaat
Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #04 is dat ook wel wat voor je, al doet ie het nu nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik vind het tof als mensen onderuit gaan!!!
Ik ging vandaag bijnaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1 keer gevallen door sneeuw of ijs afgelopen jaren, dus zal wel meevallen![]()
[..]
Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #04 is dat ook wel wat voor je, al doet ie het nu niet
Ik moest gister en eergisteren mijn best doen om te overleven. Al die mensen die niet hun stoep vegen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het tof als mensen onderuit gaan!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |