Hij trekt het dus gewoon niet. Accuspanning te laag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef AMDB het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee hoe dit komt:
Laptop van m'n vriendin valt telkens uit bij het kijken van een serie/film op de laptop. Het gebeurt alleen bij het kijken van films/series...
Daar zag ik het inderdaadquote:
Hij zit gewoon aan de oplader, maar misschien is het wel de batterij ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij trekt het dus gewoon niet. Accuspanning te laag?
Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef jna het volgende:
Twitter is
Hoewel ik zelf ook alleen maar follow hoor en niks zelf tweet
Omhult met ongelooflijk veel baggerquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:03 schreef jna het volgende:
Het is gewoon de snelste nieuwsbron die er bestaat
Ja dan follow je die mensen nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Omhult met ongelooflijk veel bagger
idd.. affakkelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef jna het volgende:
[..]
Daar zag ik het inderdaad![]()
Hopelijk is ie vandaag niet milder geworden na een nachtje slapen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef jna het volgende:
Ik dacht al: wat zit er weinig smaak aan die noodle soup. Zie ik opeens nu ik bijna alle noodles op heb een zakje drijven wat ze dus onder de noodles hadden gestopt
whehe.. noodle-soup met plastic smaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef jna het volgende:
Ik dacht al: wat zit er weinig smaak aan die noodle soup. Zie ik opeens nu ik bijna alle noodles op heb een zakje drijven wat ze dus onder de noodles hadden gestopt
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef jna het volgende:
FAAL!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef jna het volgende:
productiefoutje want de rest van de zakjes lag wel gewoon bovenop zoals het hoortquote:
maar jij dacht dat er geen zakje bij zat ofzo? of gewoon te lui om te zoeken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
productiefoutje want de rest van de zakjes lag wel gewoon bovenop zoals het hoort
Er zaten 2 zakjes bij, en dus nog een 3de onderopquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar jij dacht dat er geen zakje bij zat ofzo? of gewoon te lui om te zoeken?
aaaaaah.. duidelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef jna het volgende:
[..]
Er zaten 2 zakjes bij, en dus nog een 3de onderop
Als hij aan de lader hangt moet de accu geen rol spelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij zit gewoon aan de oplader, maar misschien is het wel de batterij ja.
Nee valt wel mee...iets meer dan een jaar gok ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als hij aan de lader hangt moet de accu geen rol spelenIs het al een wat oudere laptop?
Raarquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee valt wel mee...iets meer dan een jaar gok ik.
Ja, onwijs..quote:
Ik word hier volgens mij gezien als de verkapte aanstichter van dat topic.. Tjaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
IS HET NOU AFGELOPENKUSSIEKROELIEPOELIEWOEPS!!!
Then don't fucking blame mequote:
Nee, jij bent het niet. Rustig maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik word hier volgens mij gezien als de verkapte aanstichter van dat topic.. Tja___
Is this multiple choice?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Huh, is er nou een post van mij verwijderd hier of word ik gewoon vergeetachtig
antwoord B is het sowieso.. Zijn er meerdere mogelijkheden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Slechte start van een nieuwe rel hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Dat kunnen wij beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte start van een nieuwe rel hoor
Anders wens jij mij dood en ga ik daar over lopen rellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |