Ik spreek al zoveel talen dat jullie mij als wereldburger zouden moeten respecteren.quote:
Op het gebied van architectuur/lectuur wel degelijk hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:28 schreef Burakius het volgende:
Marokko is arm, omdat de Perzische invloed daar nooit is gekomen.
Daarom is er toch een beetje civilisatie daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op het gebied van architectuur/lectuur wel degelijk hoor.
Succes met het openen van een normaal topic waar er niet constant allochtonen worden gebashedquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef Corvidae het volgende:
Zelf-segregatie op fok.nl. Moet dat nou?
Ze zoeken een criminele Marokkaan Noord-Afrikaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
Ok, waarom vliegt dit best wel langzaam over mijn huis?![]()
[ afbeelding ]
Serieus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus
De FBI komt je halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.
Ok, het is goed dat je het niet aanmoedigt, maar waarom doe je dan alsof het zo vanzelfsprekend is dat je ouders jouw gedrag zullen afkeuren, maar er verder niets aan kunnen doen. Negentien is echt niet zo oud hoor. Mijn toon is soms misschien aanvallender dan het lijkt, maar ik kan zulk gedrag echt niet uitstaan. Je post zo'n foto, ok de mens is zwak, maar dit vind ik te ver gaan. Wat wil je? Aandacht van fokkers?
Ja, het kan best bij mij passen, maar ik beweer nergens perfect te zijn, dat maak jij er van.![]()
Ik ben niet agressief.
Ik antwoord voor haar want anders wordt het een topicvretende discussie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je aub verklaren wat je bedoelt met "zo'n" foto?? Wat is volgens jou zo ERG aan die foto dan??
Ow..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik antwoord voor haar want anders wordt het een topicvretende discussie.
Benen laten zien gaat al te ver voor haar, dus dit is een nogal sexy foto.
Graag gedaan
Goedkope vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow..[provocatie] Juist Bilmiyorum het zijn gewoon allemaal HOEREN [/provocatie]
.
.
.
.
Omg ik zat nog te twijfelen of ik het ging posten..moest precies aan hetzelfde denkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh Montelly moest je er nou echt over beginnen?![]()
Ik heb echt geen zin in dat gezeur. Niet omdat ik de discussie niet aankan oid maar omdat het vrij zinloos is.
Ik heb mijne opnieuw aan moeten vragen omdat ik in 2009 over bijverdiengrens heen ging. Nu krijg ik dus 1 met pasfotoquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
Vooral zinloos idd![]()
Ik heb mijn chipkaart geactiveerd na 3x proberen vorige week en 2x gisteren
Ik kan pas de 22equote:Op woensdag 13 januari 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
Vooral zinloos idd![]()
Ik heb mijn chipkaart geactiveerd na 3x proberen vorige week en 2x gisteren
Moet je ook niet over die grens gaan sukkelquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb mijne opnieuw aan moeten vragen omdat ik in 2009 over bijverdiengrens heen ging. Nu krijg ik dus 1 met pasfoto.
Ik vraag me oprecht af of die poortjes zoveel sexyness kunnen handelen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je ook niet over die grens gaan sukkel![]()
Ik heb er 2 gehad, daarna een brief waarin ze vrolijk vertelde dat ik er 2 had gekregen (vonden ze blijkbaar normaal) en welke ik wilde activeren![]()
Je krijgt je OV sowieso toch met pasfoto of niet?
Ik denk dat ze kapot barsten ipv smelten man, helaas
Ik hoop het, wordt anders mijn bestaande reisproduct gedeactiveerd of zo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan hopen dat je kaart je reisproduct wil ophalen
Internetheldquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, ik wil namelijk nog kans maken bij marokkaanse18
Edit: kids ik ga weer leren...
Dat weet ik dus niet precies, zou best weleens kunnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het, wordt anders mijn bestaande reisproduct gedeactiveerd of zo?
Waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat veel mensen nog altijd zo bemoeizuchtig zijn.
Het gaat hier niet eens per se om het geloof, ga jij je zusje maar zulke foto's laten posten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je aub verklaren wat je bedoelt met "zo'n" foto?? Wat is volgens jou zo ERG aan die foto dan??
Leef maar verder als een fucking individu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat veel mensen nog altijd zo bemoeizuchtig zijn.
Ik vind dit trouwens ook niet kunnen als je geen moslim was geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom haal je je reactie weg?
Schande? Hoezo zou iemand beschaamd moeten zijn door wat ik doe!? Niemand hoeft toch verantwoording af te leggen voor mijn daden of zich met mij te associeren!?
lmoehiem, jij weet wel wat Islam is he.
Op haar 19e zou mijn zusje (heb ik niet) mij uitlachen als ik er wat van zou zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens ook niet kunnen als je geen moslim was geweest.
Dan ben je gewoon een neppe broer als je daar niets tegen in kunt brengen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op haar 19e zou mijn zusje (heb ik niet) mij uitlachen als ik er wat van zou zeggen.![]()
Oke jouw mening en ik heb wellicht een andere mening. En nu? Niks inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onzin. Ik zie het probleem niet in van een meisje die haar benen laat zien. Ga toch wat intellect zoeken, man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kleine zusjes worden grootquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een neppe broer als je daar niets tegen in kunt brengen.![]()
Zeker ook een rare ouder als je het alleen maar afkeurt.
Ik snap niet dat jullie negentien zo volwassen vinden.
En nu heb ik gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke jouw mening en ik heb wellicht een andere mening. En nu? Niks inderdaad.
O het lichtje van de Ariers, waar vind ik intellect?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onzin. Ik zie het probleem niet in van een meisje die haar benen laat zien. Ga toch wat intellect zoeken, man.
Fok dat getal, is niets waard. Ik snap niet dat je denkt ooh ik ben volwassen, ik ben negentien, mijn ouders kunnen het alleen afkeuren en er verder niets tegen doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kleine zusjes worden groot![]()
19 is volwassen, al een jaar zelfs
Het getal betekent dat je al 19 jaar levenservaring hebt, door de puberteit bent gekomen en dat je al een aardig beeld van de wereld om je heen hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Fok dat getal, is niets waard. Ik snap niet dat je denkt ooh ik ben volwassen, ik ben negentien, mijn ouders kunnen het alleen afkeuren en er verder niets tegen doen.
Dat maak jij er van. Zo ging het van jullie kant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nietes, welles, nietes, welles. Voila, dat was het gesprek
Alles moet gezellig zijn enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef o.us het volgende:
Ik kies geen partij maar door al die discussies is dit een kankertopic geworden. Als het zo blijft, vertoef ik maar op andere SC's. Vroeger was het leuker.
Ik zou het Turkentopic eens checken, elke 3 topics is er 1 met een battlequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef o.us het volgende:
Ik kies geen partij maar door al die discussies is dit een kankertopic geworden. Als het zo blijft, vertoef ik maar op andere SC's. Vroeger was het leuker.
Die irritante wijsneus van een bilmiyorem moet een keer opflikkeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef o.us het volgende:
Hoe weet je dat dat getal zo veel waard is? Ik ken genoeg mensen die wat jonger zijn en hier veel beter mee kunnen omgaan. En ook normaal op mij kunnen ingaan, zonder alleen maar reacties dat ik agressief ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het getal betekent dat je al 19 jaar levenservaring hebt, door de puberteit bent gekomen en dat je al een aardig beeld van de wereld om je heen hebt.
Voor de meeste mensen geldt dat iig.
Ik ben 19, jij 16, ik studeer, jij niet en JA, dat maakt verschil, merk je vanzelf wel als je gaat studeren. Voor de rest is 'beter ermee omgaan' nogal subjectief en is deze discussie eigenlijk gewoon kansloos omdat zienswijzen van beide partijen toch niet gaan veranderen en op dit punt ook geen begrip gaan opbrengen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat getal zo veel waard is? Ik ken genoeg mensen die wat jonger zijn en hier veel beter mee kunnen omgaan. En ook normaal op mij kunnen ingaan, zonder alleen maar reacties dat ik agressief ben.Dat je door de puberteit bent, betekent niet dat je verstandig bent. Zet dat uit je hoofd.
Ga lekker gezellig met elkaar doen, stelletje mongooltjes. En dat noemt zich volwassen hahahaha. Alleen omdat jullie 19 zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die irritante wijsneus van een bilmiyorem moet een keer opflikkeren.
Ja, tuurlijk ben jij ouder en maakt dat een verschil, niet te veel denken door dat te noemen, alsof ik dat niet weet hahaha. Waarom betrek je dat er bij? Ik heb het over onze mening, niet over onze omgeving. Als ik deze mening houd wanneer ik ga studeren, ga je het er toch ook niet bij betrekken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben 19, jij 16, ik studeer, jij niet en JA, dat maakt verschil, merk je vanzelf wel als je gaat studeren. Voor de rest is 'beter ermee omgaan' nogal subjectief en is deze discussie eigenlijk gewoon kansloos omdat zienswijzen van beide partijen toch niet gaan veranderen en op dit punt ook geen begrip gaan opbrengen.
'nuff said
Oohhh, wat ben jij cool schatje patatjequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf hier wordt bilmiyorem gewoon genegeerd, kan ze weer terug naar het vragen over de islamtopic.
Ja, omdat ze geven om hun medemens. Mensen die niet praktiseren zijn er ook als de kippen bij als ze kunnen oordelen over meisjes die worden uitgewoond, om zo hun eigen gedrag als goed te laten overkomen. Waarom ga je meteen over zulke meisjes praten omdat iemand jouw foto opmerkt? Wil je jezelf beter laten overkomen dan je bent? Echt triest. Jij maakt de fout, ga niet over zulke meisjes praten, je bent geen haar beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vind het wel opmerkelijk dat degenen die claimen praktiserend te zijn, of dat iig zo willen laten overkomen er altijd als de kippen bij zijn als het tijd is om te oordelen.
Verder lijkt het me vrij nutteloos om op die ''vulbijvoegelijknaamwoordin* reacties in te gaan aangezien het tot niks leidt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die irritante wijsneus van een bilmiyorem moet een keer opflikkeren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf hier wordt bilmiyorem gewoon genegeerd, kan ze weer terug naar het vragen over de islamtopic.
Phineas & Ferbquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohhh, wat ben jij cool schatje patatje
Oh ja jullie zijn zo volwassen. AryaMehr ik houd van jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stoppen nu met reageren op haar. Achterlijke kleuter dat ze is.
Dit dus. Ik ga geen woorden meer aan haar vuil maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Zooo volwassen. Helemaal in dromenland omdat ze weg zijn van de middelbare en lekker iedereen negeren die een andere mening heeft of zogenaamd agressief overkomt. Moet ik het knuffelend vertellen? Echt kinderachtig ben je voor een 19-jarige.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ga geen woorden meer aan haar vuil maken.
Ikkkkkkkkkquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen vanavond? Dat betekent dus niet dat je gaat studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen vanavond? Dat betekent dus niet dat je gaat studeren.
Het is woensdag... Weet niet of er wat op tv is, maar ga anders nog wel wat films kijken. Iron Man wil alleen niet afspelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Eten = lekker = dus leuk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindt
Oh zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk lekker vindt
Pizza halen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindt
Download beide kill bills in 720P, zijn echt super.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is woensdag... Weet niet of er wat op tv is, maar ga anders nog wel wat films kijken. Iron Man wil alleen niet afspelenHad hem al gezien, maar dat was van de zomer en het is dezelfde acteur als Sherlock Holmes
Ik ga wel even checken jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download beide kill bills in 720P, zijn echt super.
Ik weet nog dat ik ze jaren geleden had gezien, maar toen kon ik ze niet zo waarderen. Nu wel.
Yup, die vond ik ook geniaal. In de bios al helemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga wel even checken jaInglourious Basterds had je gezien?
Yeeeees. En dan langs het tankstation voor B&J ijsquote:
Luie lamzak DIE ik ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Ha, alles is weer bij het oude zo te zien.![]()
Ik moet iig studeren, had 3 vrije dagen de tijd voor om het te doen en ik ga het nu pas doen.
Luie lamzak dat ik ben.
Ik heb vandaag echt weinig gegeten, om half 10 ontbeten, gelunched om half 2 en nu zo avondeten. Ondertussen alleen een appel, ik voel me echt goed daaroverquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja me 2..ik altijd. Jij ook ha?
Sluit je aan bij je mede-SOGgersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Ik moet iig studeren, had 3 vrije dagen de tijd voor om het te doen en ik ga het nu pas doen.
Luie lamzak dat ik ben.
Ja, zag hem daar ook, echt briljantquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, die vond ik ook geniaal. In de bios al helemaal.
Had ik met tentames vorige week, hele kerstvakantie kunnen leren en 3 dagen van te voren begonnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Luie lamzak dat ik ben.
Ik zweer dat ze daar coke of heroine instoppen of zo, álle mensen die ik ken zijn zo lovend en verslaafd aan Ben en Jerry'squote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeeeees. En dan langs het tankstation voor B&J ijs![]()
B&J ijs is helemaal niet zo lekker..maar er zit iets verslavends in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |