Phineas & Ferbquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohhh, wat ben jij cool schatje patatje
Oh ja jullie zijn zo volwassen. AryaMehr ik houd van jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Stoppen nu met reageren op haar. Achterlijke kleuter dat ze is.
Dit dus. Ik ga geen woorden meer aan haar vuil maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf hier wordt bilmiyorem gewoon genegeerd, kan ze weer terug naar het vragen over de islamtopic.
Zooo volwassen. Helemaal in dromenland omdat ze weg zijn van de middelbare en lekker iedereen negeren die een andere mening heeft of zogenaamd agressief overkomt. Moet ik het knuffelend vertellen? Echt kinderachtig ben je voor een 19-jarige.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ga geen woorden meer aan haar vuil maken.
Ikkkkkkkkkquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen vanavond? Dat betekent dus niet dat je gaat studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen vanavond? Dat betekent dus niet dat je gaat studeren.
Het is woensdag... Weet niet of er wat op tv is, maar ga anders nog wel wat films kijken. Iron Man wil alleen niet afspelenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Eten = lekker = dus leuk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindt
Oh zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk lekker vindt
Pizza halen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar de pizzeria..'t is maar wat je leuk vindt
Download beide kill bills in 720P, zijn echt super.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is woensdag... Weet niet of er wat op tv is, maar ga anders nog wel wat films kijken. Iron Man wil alleen niet afspelenHad hem al gezien, maar dat was van de zomer en het is dezelfde acteur als Sherlock Holmes
Ik ga wel even checken jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download beide kill bills in 720P, zijn echt super.
Ik weet nog dat ik ze jaren geleden had gezien, maar toen kon ik ze niet zo waarderen. Nu wel.
Yup, die vond ik ook geniaal. In de bios al helemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga wel even checken jaInglourious Basterds had je gezien?
Yeeeees. En dan langs het tankstation voor B&J ijsquote:
Luie lamzak DIE ik ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Ha, alles is weer bij het oude zo te zien.![]()
Ik moet iig studeren, had 3 vrije dagen de tijd voor om het te doen en ik ga het nu pas doen.
Luie lamzak dat ik ben.
Ik heb vandaag echt weinig gegeten, om half 10 ontbeten, gelunched om half 2 en nu zo avondeten. Ondertussen alleen een appel, ik voel me echt goed daaroverquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja me 2..ik altijd. Jij ook ha?
Sluit je aan bij je mede-SOGgersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Ik moet iig studeren, had 3 vrije dagen de tijd voor om het te doen en ik ga het nu pas doen.
Luie lamzak dat ik ben.
Ja, zag hem daar ook, echt briljantquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, die vond ik ook geniaal. In de bios al helemaal.
Had ik met tentames vorige week, hele kerstvakantie kunnen leren en 3 dagen van te voren begonnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef o.us het volgende:
Luie lamzak dat ik ben.
Ik zweer dat ze daar coke of heroine instoppen of zo, álle mensen die ik ken zijn zo lovend en verslaafd aan Ben en Jerry'squote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeeeees. En dan langs het tankstation voor B&J ijs![]()
B&J ijs is helemaal niet zo lekker..maar er zit iets verslavends in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |