abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76770812
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind dit trouwens ook niet kunnen als je geen moslim was geweest.
Op haar 19e zou mijn zusje (heb ik niet) mij uitlachen als ik er wat van zou zeggen.
pi_76770817
Moet je gewoon keihard schamen. Tfoe. smeerlap.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76770864
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Op haar 19e zou mijn zusje (heb ik niet) mij uitlachen als ik er wat van zou zeggen.
Dan ben je gewoon een neppe broer als je daar niets tegen in kunt brengen.
Zeker ook een rare ouder als je het alleen maar afkeurt.
Ik snap niet dat jullie negentien zo volwassen vinden.
Ik ben een pure Turk.
pi_76770886
quote:

[..]

Oke jouw mening en ik heb wellicht een andere mening. En nu? Niks inderdaad.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:53:10 #55
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76770888
quote:

[..]

Onzin. Ik zie het probleem niet in van een meisje die haar benen laat zien. Ga toch wat intellect zoeken, man.
pi_76770909
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een neppe broer als je daar niets tegen in kunt brengen.
Zeker ook een rare ouder als je het alleen maar afkeurt.
Ik snap niet dat jullie negentien zo volwassen vinden.
Kleine zusjes worden groot

19 is volwassen, al een jaar zelfs
pi_76770929
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Oke jouw mening en ik heb wellicht een andere mening. En nu? Niks inderdaad.
En nu heb ik gelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76770947
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onzin. Ik zie het probleem niet in van een meisje die haar benen laat zien. Ga toch wat intellect zoeken, man.
O het lichtje van de Ariers, waar vind ik intellect?
Ik ben een pure Turk.
pi_76770964
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kleine zusjes worden groot

19 is volwassen, al een jaar zelfs
Fok dat getal, is niets waard. Ik snap niet dat je denkt ooh ik ben volwassen, ik ben negentien, mijn ouders kunnen het alleen afkeuren en er verder niets tegen doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76770977
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

En nu heb ik gelijk.
Nietes, welles, nietes, welles. Voila, dat was het gesprek
pi_76770986
Ik kies geen partij maar door al die discussies is dit een kankertopic geworden. Als het zo blijft, vertoef ik maar op andere SC's. Vroeger was het leuker.
Feyenoord Rotterdam
pi_76771009
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Fok dat getal, is niets waard. Ik snap niet dat je denkt ooh ik ben volwassen, ik ben negentien, mijn ouders kunnen het alleen afkeuren en er verder niets tegen doen.
Het getal betekent dat je al 19 jaar levenservaring hebt, door de puberteit bent gekomen en dat je al een aardig beeld van de wereld om je heen hebt.

Voor de meeste mensen geldt dat iig.
pi_76771010
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nietes, welles, nietes, welles. Voila, dat was het gesprek
Dat maak jij er van. Zo ging het van jullie kant.
Ik ben een pure Turk.
pi_76771024
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef o.us het volgende:
Ik kies geen partij maar door al die discussies is dit een kankertopic geworden. Als het zo blijft, vertoef ik maar op andere SC's. Vroeger was het leuker.
Alles moet gezellig zijn enzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76771026
quote:
Ik zou het Turkentopic eens checken, elke 3 topics is er 1 met een battle
pi_76771059
quote:
Die irritante wijsneus van een bilmiyorem moet een keer opflikkeren.
Cool story, Hansel.
pi_76771066
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het getal betekent dat je al 19 jaar levenservaring hebt, door de puberteit bent gekomen en dat je al een aardig beeld van de wereld om je heen hebt.

Voor de meeste mensen geldt dat iig.
Hoe weet je dat dat getal zo veel waard is? Ik ken genoeg mensen die wat jonger zijn en hier veel beter mee kunnen omgaan. En ook normaal op mij kunnen ingaan, zonder alleen maar reacties dat ik agressief ben. Dat je door de puberteit bent, betekent niet dat je verstandig bent. Zet dat uit je hoofd.

Wat komt er dan na de puberteit, dat je zulke foto's op het internet moet plaatsen? Ik zie dit juist als gedrag dat voorkomt in de puberteit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76771121
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat getal zo veel waard is? Ik ken genoeg mensen die wat jonger zijn en hier veel beter mee kunnen omgaan. En ook normaal op mij kunnen ingaan, zonder alleen maar reacties dat ik agressief ben. Dat je door de puberteit bent, betekent niet dat je verstandig bent. Zet dat uit je hoofd.
Ik ben 19, jij 16, ik studeer, jij niet en JA, dat maakt verschil, merk je vanzelf wel als je gaat studeren. Voor de rest is 'beter ermee omgaan' nogal subjectief en is deze discussie eigenlijk gewoon kansloos omdat zienswijzen van beide partijen toch niet gaan veranderen en op dit punt ook geen begrip gaan opbrengen.

'nuff said
pi_76771124
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ga lekker gezellig met elkaar doen, stelletje mongooltjes. En dat noemt zich volwassen hahahaha. Alleen omdat jullie 19 zijn. Als een 15-jarige dit had gedaan was het ineens wel puberaal gedrag. Uitgaan van een getal.
Ik ben een pure Turk.
pi_76771144
Vanaf hier wordt bilmiyorem gewoon genegeerd, kan ze weer terug naar het vragen over de islamtopic.
Cool story, Hansel.
pi_76771152
Vind het wel opmerkelijk dat degenen die claimen praktiserend te zijn, of dat iig zo willen laten overkomen er altijd als de kippen bij zijn als het tijd is om te oordelen.

Verder lijkt het me vrij nutteloos om op die ''vulbijvoegelijknaamwoordin* reacties in te gaan aangezien het tot niks leidt.
pi_76771160
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ben 19, jij 16, ik studeer, jij niet en JA, dat maakt verschil, merk je vanzelf wel als je gaat studeren. Voor de rest is 'beter ermee omgaan' nogal subjectief en is deze discussie eigenlijk gewoon kansloos omdat zienswijzen van beide partijen toch niet gaan veranderen en op dit punt ook geen begrip gaan opbrengen.

'nuff said
Ja, tuurlijk ben jij ouder en maakt dat een verschil, niet te veel denken door dat te noemen, alsof ik dat niet weet hahaha. Waarom betrek je dat er bij? Ik heb het over onze mening, niet over onze omgeving. Als ik deze mening houd wanneer ik ga studeren, ga je het er toch ook niet bij betrekken. Sukkeltje, helemaal in dromenland omdat hij studeert.
Ik ben een pure Turk.
pi_76771172
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanaf hier wordt bilmiyorem gewoon genegeerd, kan ze weer terug naar het vragen over de islamtopic.
Oohhh, wat ben jij cool schatje patatje
Ik ben een pure Turk.
pi_76771210
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vind het wel opmerkelijk dat degenen die claimen praktiserend te zijn, of dat iig zo willen laten overkomen er altijd als de kippen bij zijn als het tijd is om te oordelen.

Verder lijkt het me vrij nutteloos om op die ''vulbijvoegelijknaamwoordin* reacties in te gaan aangezien het tot niks leidt.
Ja, omdat ze geven om hun medemens. Mensen die niet praktiseren zijn er ook als de kippen bij als ze kunnen oordelen over meisjes die worden uitgewoond, om zo hun eigen gedrag als goed te laten overkomen. Waarom ga je meteen over zulke meisjes praten omdat iemand jouw foto opmerkt? Wil je jezelf beter laten overkomen dan je bent? Echt triest. Jij maakt de fout, ga niet over zulke meisjes praten, je bent geen haar beter.
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:03:33 #75
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76771237
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:

Stoppen nu met reageren op haar. Achterlijke kleuter dat ze is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')