Na 1 uur en 20 minuten ben je het wel zat, trust mequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nie zeuren jij. Is toch een mooi geluid?
Nee hoor. Als oud-AASLT/PARA is dit geluid juist als engelen gezang.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Na 1 uur en 20 minuten ben je het wel zat, trust me
Als je erin zit misschienquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor. Als oud-AASLT/PARA is dit geluid juist als engelen gezang.
Nee klopt. THG behoren de Apaches toe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef fathank het volgende:
AASLT/PARA zit niet in Apaches maar in Chinooks. Als je Apache's hoort als AASLT/PARA zijnde betekent dat dikwijls dat er luchtsteun onderweg is
Die vloog gisteren of eergisteren ook niet zeer laag hier over ja, Soesterberg is al tijden dicht en toch vliegen ze hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee klopt. THG behoren de Apaches toe.
Ik bedoel te zeggen dat het geluid als engelen gezang is, ongeacht welk type heli het is, al is dat diepe geluid van de Chinook nog mooier
Ik heb één keer het 'genoegen' gehad om een Chinook te horen overvliegen vlak bij Schiphol. (jaar of 10 geleden). Dat heeft veel weg van een manische paukenist die probeert zijn stokken kapot te slaan...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee klopt. THG behoren de Apaches toe.
Ik bedoel te zeggen dat het geluid als engelen gezang is, ongeacht welk type heli het is, al is dat diepe geluid van de Chinook nog mooier
1x?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb één keer het 'genoegen' gehad om een Chinook te horen overvliegen vlak bij Schiphol. (jaar of 10 geleden). Dat heeft veel weg van een manische paukenist die probeert zijn stokken kapot te slaan...
prachtige omschrijvingquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb één keer het 'genoegen' gehad om een Chinook te horen overvliegen vlak bij Schiphol. (jaar of 10 geleden). Dat heeft veel weg van een manische paukenist die probeert zijn stokken kapot te slaan...
Dit klinkt toch gewoon erg mooi rookert?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
1x?![]()
Ik hoor er minstens 1 per week, heb er ook weleens 2 Cougars bij gezien
Zeker, het is machtig geluid, maar 1,5 uur lang hetzelfde is écht niet leuk, zeker als je hem niet ziet enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit klinkt toch gewoon erg mooi rookert?
Naja heftig is overdreven lolquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef ikke043 het volgende:
Heftig!!!
vooral die baret![]()
was het eerste wat me opviel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |