Ja, dat weet ik heus wel. Alsnog zijn The Beatles de best verkopende band van deze eeuw. (en ook van vorige eeuw ja)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ehh... Arno,
We zitten inmiddels al ruim tien jaar in de 21e eeuw.
Er is natuurlijk wel de onofficiële bootleg DVD "How We Saw The World (Part One)". Is dat niet wat? Pro-shot gefilmd in 2006 en dit is de tracklist;quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
Nog steeds geen nieuws over een DVD-release van de Viva la Vida Tour? Sinds 2003 zijn er geen mooie DVD's meer uitgekomen..
Wat een mooie tracklistquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel de onofficiële bootleg DVD "How We Saw The World (Part One)". Is dat niet wat? Pro-shot gefilmd in 2006 en dit is de tracklist;
1. Square One
2. Politik
3. Yellow
4. Speed Of Sound
5. God Put A Smile Upon Your Face
6. What If
7. How You See The World No.2
8. Don’t Panic
9. White Shadows
10. The Scientist
11. ‘Til Kingdom Come
12. Ring Of Fire (Johnny Cash Cover)
13. Trouble
14. Clocks
15. Talk
16. Swallowed In The Sea
17. In My Place
18. Fix You
Vanuit verschillende standpunten. Het is toen gebroadcast op verschillende zendersquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een mooie tracklisthoe is dit gefilmd? Vanaf 1 vast punt of ook met camera's die over het publiek vliegen enzo.
Oh die. Daar wordt The Scientist niet gespeeld hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vanuit verschillende standpunten. Het is toen gebroadcast op verschillende zenders![]()
Voorbeeld:
Oei, waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef Arn0 het volgende:
Je weet dat er twee versies zijn van de DVD? Jij hebt waarschijnlijk de 58 minuten durende versie die maar 10 nummers bevat. Want The Scientist is toen wel gespeeld iig:
Als je wilt mag je me zeggen waar ik die kan vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef Arn0 het volgende:
Maakt niet uitEr zijn nog wel wat live video's overigens. Glastonbury '05 bevat 15 nummers en er is ook nog het in 720p op het net zwervende '09 optreden bij MTV (10 nummers). Indien er iemand geïnteresseerd is.
Wat was dát mooi zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef _Flea_ het volgende:
Ik verwacht wel een dvd van de Viva la Vida tour. Weer even aan Nijmegen denken.
Die DVD had ik laatst weer eens in de speler gegooid (live 2003), Life is for living is daar zoo vet uitgevoerd! (heel veel nummers trouwens, everythings not lost, shiver, politk heel goed uitgevoerd)quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk wel dan
Excuses, dat wist ik niet.
Binnenkort eens live 2003 bekijken
Live 2003 =quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk wel dan
Excuses, dat wist ik niet.
Binnenkort eens live 2003 bekijken
Ja, ik ben er ook geweest en zou ook graag een DVD willen, dat zou zo vet zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef _Flea_ het volgende:
Ik verwacht wel een dvd van de Viva la Vida tour. Weer even aan Nijmegen denken.
Het zal misschien al wel gepost zijn maar er is wel degelijk een bootleg DVD uit van het Nijmegen concert. Let wel op dat dit om een DVD gaat met Youtube filmpjes aan elkaar geplakt. Maar naar het schijnt ziet het er nog niet zo slecht uit (heb het zelf nog niet bekeken).quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef danielschenk het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook geweest en zou ook graag een DVD willen, dat zou zo vet zijnhoeft niet perse nijmegen te zijn natuurlijk, het gaat om de show
Er is ook een prima audio bootleg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het zal misschien al wel gepost zijn maar er is wel degelijk een bootleg DVD uit van het Nijmegen concert. Let wel op dat dit om een DVD gaat met Youtube filmpjes aan elkaar geplakt. Maar naar het schijnt ziet het er nog niet zo slecht uit (heb het zelf nog niet bekeken).
Die lijst gaat wel over US-verkopen en is niet wereldwijd. Kun je nog gelijk hebben overigens, geen idee. Maar Coldplay heeft bijvoorbeeld alleen in 2005 al 8,3 miljoen albums verkocht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik heus wel. Alsnog zijn The Beatles de best verkopende band van deze eeuw. (en ook van vorige eeuw ja)
http://www.upi.com/Entert(...)/UPI-37011262550353/
Geen Coldplay te bekennen![]()
Ach het zijn allebei goed(e)(verkopende) bands, maar Beatles vind ik wel beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die lijst gaat wel over US-verkopen en is niet wereldwijd. Kun je nog gelijk hebben overigens, geen idee. Maar Coldplay heeft bijvoorbeeld alleen in 2005 al 8,3 miljoen albums verkocht.
Speel jij daar?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:44 schreef GoodGawd het volgende:
Covertje van Band en GoodGawd:
Andere toonsoort, voor vrouwlijke zang.
Zeker netjes hoor, net voor de tweede keer geluisterd en klinkt goedquote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef GoodGawd het volgende:
Ja, met die gele gitaarWas jammer dat het geluid niet goed was afgestemd, dat tutututu ding moet harder. Later veranderd het wel, nadat ik simpel weg de versterker harder had gezet.
Nee haha dat deden we ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Jaytonism het volgende:
Klinkt goed, al lijkt 't er niet echt op dat jullie je vermaken daar.
Dus jij denkt dat ze binnen nu en een paar weken nog naar NL zullen komen ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Twest1 het volgende:
kickje is prima, wat ik me kan herinneren is dat hun nieuwe album met kerst uitkomt en ze zullen daarvoor/erna wel gaan touren en dus ook wel weer NL aan doen, verwacht ze dan wel ergens in mei ofzo.
Denk dattie mei 2011 bedoeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze binnen nu en een paar weken nog naar NL zullen komen ?
Ah ok, that makes more sense iddquote:
Wat bekend is:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is er informatie over een nieuw album en/of tour?
Amen! ik zie echt uit naar een nieuwe DVD! en een concert natuurlijk, als ik dan toch bezig benquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Jaytonism het volgende:
Hopelijk brengen ze eindelijk ook een nieuwe DVD uit. Coldplay Live 2003 is aardig grijsgedraaid..
Werd wel ergens beloofd, nog nooit release dates of wat dan ook besproken.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef w8jij17 het volgende:
Komt er nog een dvd van de afgelopen tour?
Misschien meerdere producers deze keer?quote:The rapper and producer Swizz Beatz, who is engaged to and expecting a child with Alicia Keys, announced this week that he is producing material with Coldplay.
It has not yet been confirmed whether the song(s) will make the cut for Coldplay's LP5, but Swizz Beatz has previously worked with Coldplay three years ago on a mix called Part of the Plan so this is not the first time the two artists have combined together.
Discussing his projects, Swizz Beats was quoted by Digital Spy as saying: "I'm working on my album which is super incredible. Got everybody on there from Jay-Z to John Legend to Mary [J. Blige] to Drake. Super amazing album", he told OK. "I'm also working on Lenny Kravitz's new album, working with Coldplay. When you're in album mode and you're in producing mode, working with any great artist you have fun and try to create the best music you can create."
Bron
Hell yeah! ZEKER dat die dan in mijn collectie komenquote:
ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Concert in Tokyo heeft iedereen al op z'n HDD klein jaartje toch?
Is uitgezonden op MTV.
quote:'Coldplay tekent megacontract'
Coldplay heeft het platencontract met Universal Music verlengd. Volgens het Britse tabloid The Sun is met de verlenging een recordbedrag gemoeid. Het zou om een van de grootste contracten ooit gaan. Details over de verlenging en het daarmee gemoeide bedrag zijn niet vrijgegeven. Ook is niet bekendgemaakt voor hoeveel jaar de Britse band heeft bijgetekend.
Coldplay heeft meerdere malen aangestuurd op een breuk, maar dook dit jaar toch weer de studio in voor een nieuwe plaat. Het vijfde studioalbum van de band moet volgend jaar verschijnen.
"Ze hebben wereldwijd meer dan vijftig miljoen albums verkocht en hebben hun enorme succes zeker verdiend", zei een topman van Universal tegen het Amerikaanse muziekblad Billboard. "We zijn erg trots dat wij hun muziek uit mogen brengen en vinden het geweldig dat onze werkrelatie verlengd is."
Waanzinquote:
Ik ook niet, volgens mij wel heb ik die idd op youtube gezien een keer, zal eens kijken.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay
Parachutes -
Rush of Blood to the Head -
X&Y -
Viva La Vida -
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay
Parachutes -
Rush of Blood to the Head -
X&Y -![]()
Viva La Vida -![]()
Even mijn mening gegeven. Blijven toch heel erg goed, ook al hebben ze veels te veel haters
quote:Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...
quote:Muziek bestaat uit meerdere elementen:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...
Tip: luister er nog eens goed naar...
Heb niet veel verstand van waaruit muziek bestaat maar dit ziet er niet goed uit....beat??quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Muziek bestaat uit meerdere elementen:
Melodie
beat
zang
Coldplay speelt op Pinkpopquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze staan op Pinkpop! Zie frontpage, want ik kan niet linken via mobiel
quote:In other Brian Eno news, he's been working with Coldplay lately, producing the follow-up to their last album, Viva La Vida or Death and All His Friends, which Eno also produced. According to Billboard, Coldplay frontman Chris Martin told BBC News that the LP, which is still some time away from completion, is a concept album: "It's from the point of view of two people who are a bit lost, two like-minded outsiders who meet in a very difficult environment and therefore have a journey together."
Ze willen dus niet een 'te lang' album, er moet geschrapt worden. Goed contrast met VLV, wat mijns inziens onder druk te vroeg is uitgebracht en langer had moeten zijn, waardoor slordig een aanvullende EP werd gefabriceerd voor de alsnog afgemaakte songs en onnodige 'remixes'. Dat lijken ze nu dus beter te doen.quote:Coldplay LP5 down to 12 tracks... without names
[...]
Firm details are scarce at present: the pool of songs has now been narrowed down from dozens and dozens, although Chris confirms that there is still "a lot of narrowing to do... which is better than trying to thicken. We were with Brian Eno for a long period just messing around. Now we're with Marcus (Dravs) trying to turn that into something cohesive and under seven hours long. The worst mistake we could make, when we're the Marmite-y of bands, would be to make a super-long thing..."
[...]
Now there is a final 12... but all without titles. "We have a song called 'Every Teardrop Is A Waterfall'," says Chris. "That's my favourite title, although I'm not sure which song it goes with. There's been about 12 different ones. It's like playing Snap. The original 'Every Teardrop Is A Waterfall' was branded 'terrible' by the rhythm section, and so had to be dismissed. So even before we release anything to the world, it's been slagged off!"
[...]
He's aware that many will hate his band's new record whatever, but doesn't care anymore. "We still don't believe we've delivered our masterpiece, so we're still trying to do it. As long as we feel like that and we're hungry... that's all that matters."
Nice!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag samen met Parachutes besteld.
Respect bro (H)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag samen met Parachutes besteld.
Gaat het niet over Talk? Ik weet wel dat daar ook een aparte uitvoering van is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef poiuytr het volgende:
Ben al paar maanden opzoek naar een nummer van Coldplay, het is een volgens mij een officiële edit (door hun zelf gemaakt) van Clocks en dan bedoel ik niet die Salsa versie. Melodie is exact hetzelfde als het origineel alleen de lycris verschilt nogal van elkaar, wel zijn sommige delen uit het origineel terug te vinden in de edit.
Het kan ook een ander nummer zijn dan Clocks alleen moet het dan wel echt een grootte hit zijn geweest.
Iemand die mij kan helpen?
Je bent een heldquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gaat het niet over Talk? Ik weet wel dat daar ook een aparte uitvoering van is...
woow didnt know this one!! Moooooooooooi!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je bent een held![]()
Bedoelde inderdaad Talk.
Die edit is zoveel beter dan het origineel![]()
En dan ook nog Fix Youquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is there anybody out there who is lost and hurt and lonely too?
X&Y, alweer ff opgezet. Mooiste en beste CD die ik heb
What if you should decide... that you don't want me there by your side
Alsof het voor me geschreven is
En de platenbaas heeft het uitstel als volgt bevestigd:quote:"I can confirm the change of plans in the Coldplay camp regarding the schedule of the release of LP5, originally before Summer. Hope people can wait until October. Everybody who guessed October as the month of release deserves a prize. Just my two cents on it."
Daarnaast heeft een bron gemeld dat komende zomer nog geen nieuw materiaal wordt gespeeld op festivals:quote:Parlophone president Miles Leonard also confirmed that the label is gearing up to release the record "towards the autumn".
quote:Coldplay won't play any new material at their summer headline festival slots, reports are suggesting today. The band are booked to headline 15 major events including Glastonbury and T In The Park, but it’s all come too soon to promote their long-awaited fifth album.
Coldplay, who are due to put out their long-awaited fifth studio album later this year, are said to be holding off on performing any new material until the record's release in autumn. "There definitely won't be anything new before Glastonbury and their summer dates," a source told the Daily Star.
quote:Coldplay have tonight (Thursday) launched a slightly new look website which includes a new Studiofeed#1 YouTube video. This video clip is from their Beehive studio - if you listen carefully, you'll hear parts of music that may form part of their next album.
Interestingly though, the link button to the news page now shows a newspaper with letters "MX" and "UFO". For those interested in Roman numerals, MX is the equivalent of 1010, or for those wishing the LP5 was here already, 10th October. But of course we're just speculating, and we've been there before...! As for UFO, who knows, a new single perhaps...
quote:There's no better aural equivalent of the bursting growth of spring than the laying on of backing vocals. Brian is back in the fold this week and the fellas are gathered around the mic for much of the time. It's a tremendous thing to get close up to. When the guys are belting it out with the track on headphones, all that can be heard in the room is the blast of harmonies. It's huge, powerful and yet completely unaided by technology, just a pure, organic human bloom.
We noteren: gezamenlijke achtergrondkoortjes en vioolarrangementen. Check.quote:Other spurts of growth are taking place on the top floor, as Dav Rossi gives a few songs his string arranging magic touch. My office is next door, I hear Chris standing in the doorway of Dav's room listening. "That’s amazing, just great." He stays a while and listens, then heads off down the stairs proclaiming to no-one in particular: "Maybe this album won’t be so bad after all".
Kan ik denk ik wel waarderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef Sequencial het volgende:
Update van coldplaying.com:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We noteren: gezamenlijke achtergrondkoortjes en vioolarrangementen. Check.
Zit er ook nog steeds op te wachten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef w8jij17 het volgende:
Komt er nog een dvd van de afgelopen tour?
In Nijmegen iig nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zit er ook nog steeds op te wachten.
Nog helemaal niks bekend? Ook niet in welk land/stad er opgenomen is?
Sta ik niet versteld van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Nijmegen iig nietGeen camera's gezien iig
Ik hoop dat Coldplay wordt uitgezonden live vanaf Pinkpopquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Sta ik niet versteld van.
Was in ieder geval wel een goed concert met een heerlijke sfeer.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Apotheose het volgende:
net was mn broer(tje) hier en heb 3 cd's van coldplay gekregen (voor mn bday nog) Dus heb nu de collectie compleet
Cool!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Apotheose het volgende:
net was mn broer(tje) hier en heb 3 cd's van coldplay gekregen (voor mn bday nog) Dus heb nu de collectie compleet
ow i will. Amsterdam staat op repeat.... Wat een raak nummer is dat tochquote:
Niet bekend bij je?quote:
werd je gedwongen om naar coldplay te luisteren dan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef IAmKloot het volgende:
vond 13 nummers al een martelgang...en dan brengen ze ook nog een bonus cd uit
als fan van hun eerste twee platen vond ik dat ik ook X&Y een kans moest gevenquote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
werd je gedwongen om naar coldplay te luisteren dan?
I second that!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef Haarklip het volgende:
Wat is Things I Don't Understand toch een geweldig nummer.
Veel plezier meen 'tquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef Snowcold het volgende:
Over precies een maand (- 1 dag, vooruit dan maar) aanschouw ik Coldplay live op Rock am Ring in Deutschland.![]()
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk, aangezien mijn oma haar tachtigste verjaardag viert tijdens het Pinkpopweekend, op de zaterdag. Gelukkig is Rock am Ring een weekje eerder.
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=722quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vind dr niks aanwanneer laten ze nou eens eindelijk het echte werk zien?
Dit soort berichten maken me daarentegen wel weer heel blijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=722
Vrijdag dus.
Wel mooi opzich. Maar van een nieuw album hoor ik nog niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit soort berichten maken me daarentegen wel weer heel blij
Nog anderhalve week en ik zie ze @ Pinkpop!!!
Hoeft toch ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wel mooi opzich. Maar van een nieuw album hoor ik nog niks.
Finally!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=722
Vrijdag dus.
Ik wil nu ook wel weer eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet
Hun oude nummers doen het nog altijd geweldig goed bij mij
Slimme ventquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel weer eens wat nieuws
Oh?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Slimme vental maanden lang is bekend dat het album tussen september en december pas uitkomt
quote:
Bronquote:In an interview on 13 January 2011, Coldplay mentioned two new songs on their upcoming album, the two songs were said to be titled "Princess of China" and "Every Teardrop Is a Waterfall"[101] In a February interview Parlophone president Miles Leonard told HitQuarters that the band were still in the studio working on the album and he expected the final version would appear "towards the autumn of this year".[102] On 31 May 2011, Coldplay announced that "Every Teardrop Is A Waterfall" to be the first single. It will be released on 4 June 2011.
kun je m dan gewoon gratis downloaden?quote:Every Teardrop Is A Waterfall' will be available digitally on Friday 3rd June at 12pm (BST), except in the UK where it'll come out on the stroke of midnight between Saturday 4th and Sunday 5th June.
denk t wel dus...quote:We'll also stream it here on Friday and give it a run out at Rock Im Park.
quote:Dear friends
We're about to play a bunch of summer festivals so it's as good a time as any
to put out a new song.
'Every Teardrop Is A Waterfall' will be available digitally on Friday 3rd June at
12pm (BST), except in the UK where it'll come out on the stroke of midnight between
Saturday 4th and Sunday 5th June.
We'll also stream it on Coldplay.com on Friday and give it a run out at Rock Im Park.
Love Will
If you'd like to win a signed copy of the promo CD of 'Every Teardrop Is A Waterfall',
then email your name and address to competitions@coldplay.com before
Tuesday 14th June.
*gemaildquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef PiRANiA het volgende:
TCM 4.2: EVERY TEARDROP IS A WATERFALL OUT THIS WEEK
[..]
Die twee nummers zijn ook gewoon geniaal in allesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Youre skiiiin
Oh yeah your skin and bones
Turned iiiiinto
Something beautifulColdplay
Na anderhalf jaar eindelijk weeeeer
Ohja, en emotioneel worden bij Fix you en vooral The scientist
ja i know, maar vind t wel leuk om dat met radiocommentaar erbij te hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:31 schreef BobW het volgende:
Ik zou niet weten hoe het moet maar hij zal vast heel snel op internet staan
quote:
een pracht slottoneel. Verheerlijking enzo. Mooi woord. (ja, dat 'mooi woord' betekent het dan weer niet. Das mijn meningquote:
Is een volledig legale sample van het nummer Peter Allen - I go to rioquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef Twest1 het volgende:
Vet nummer vind ik, gaat miss wel snel vervelen.
Moest idd ook meteen aan 'ritmo de la noche' denken vind/vond ik een beetje gaaar.
Ohja dat is m, maar hebben ze wel voor betaald dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
Is een volledig legale sample van het nummer Peter Allen - I go to rio
Dat album heeft in zijn geheel een unieke sound. Dit nummer klinkt op zich zelf staand nogal standaard.. Maar ik wacht het album wel afquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ach, de een vind het leuk, de ander slechtzie je ook op YT.
Ik vind het leuk en kijk daarom echt uit naar het album.
Maar ik neem aan dat de mensen die dit niets vinden, het album VLV ook niks vinden?
Ik weet niet, het nummer zou zo op VLV kunnen staan qua soundquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat album heeft in zijn geheel een unieke sound. Dit nummer klinkt op zich zelf staand nogal standaard.. Maar ik wacht het album wel af
Dies ook mooi. Gister nog ff opgezet (ook al is het gelukkig nog lang geen xmas)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Vond ik trouwens Christmas Lights leuker.
van je lastfm:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke heb hem nu 32 keer geluisterd. Ik vind hem nog steeds leuk :#
quote:Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall Listening now
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 5 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 9 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 13 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 17 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 21 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 25 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 29 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 33 minutes ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall 37 minutes ago
quote:Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall Loved track 2 hours ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall Loved track 3 hours ago
Coldplay – Every Teardrop Is a Waterfall Loved track 4 hours ago
ja ergens welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mensen die dit nummer goed vinden en extreem vaak repeaten
Hoe is het in godsnaam mogelijk..Laat iemand toch in z'n waarde... ga op YT hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laat iemand toch in z'n waarde... ga op YT haten
Je hebt je mening al verkondigd. Het was ons wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]Joh just kidding.
Het is gewoon een extreem simpel in elkaar geflanst nummertje. Daar kun je sws niet omheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat belooft wat!
[ Bericht 10% gewijzigd door Prospekt op 04-06-2011 00:20:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Prospekt op 04-06-2011 00:17:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Prospekt op 04-06-2011 00:18:01 ]
Zou heel tof zijn!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:16 schreef Prospekt het volgende:
Rock im Park wordt niet uitgezonden, Rock am Ring wel en dat is morgen! Een video livestream begint om 22:50! Link post ik hier wel, als dat bekent is...
Links naar nieuwe nummers, heb ze nog nergens gehoord?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef BobW het volgende:
Ik heb het net wat andere nieuwe nummers gehoord die ze gisteren speelde. Geen idee wat wel en wat niet op het album komt, maar dat klonk al stukken beter
Komt goed
http://www.youtube.com/user/Sortofbeautiful08quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Links naar nieuwe nummers, heb ze nog nergens gehoord?
Beste nummer wat ik tot nu toe van het nieuwe album heb gehoordquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Wow dit klinkt ook goed, Coldplay gaat een album maken in een mix van Rush of Blood to the head en X & Y zo te horen:
welke link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:20 schreef Arn0 het volgende:
Ga me nog even inhouden met Youtube filmpjes bekijken, straks een live stream
Ik kijk niet, want m'n ex is daar met nieuwe vriend enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor de stream. Nog drie minuten.
http://www.swr3.de/specials/rockamring2011/livestream/
Zekerquote:
Ahhhjoh, lees je niet meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens nietwil de setlist pas weten op Pinkpop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Hiero! Beetje knulligheden trouwens in optreden, qua techniek lijkt het niet echt goed. De stem is zwaar kut van Chris Martin vanavond. Niet echt om over naar huis te schrijven.Techniek is zo belangrijk in dit soort showsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat gaan we op Pinkpop beter doen, of niet?
Wie is er allemaal present volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |