SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links naar nieuwe nummers, heb ze nog nergens gehoord?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:11 schreef BobW het volgende:
Ik heb het net wat andere nieuwe nummers gehoord die ze gisteren speelde. Geen idee wat wel en wat niet op het album komt, maar dat klonk al stukken beter
Komt goed
http://www.youtube.com/user/Sortofbeautiful08quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Links naar nieuwe nummers, heb ze nog nergens gehoord?
Beste nummer wat ik tot nu toe van het nieuwe album heb gehoordquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Wow dit klinkt ook goed, Coldplay gaat een album maken in een mix van Rush of Blood to the head en X & Y zo te horen:
welke link?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:20 schreef Arn0 het volgende:
Ga me nog even inhouden met Youtube filmpjes bekijken, straks een live stream
Ik kijk niet, want m'n ex is daar met nieuwe vriend enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor de stream. Nog drie minuten.
http://www.swr3.de/specials/rockamring2011/livestream/
Zekerquote:
Ahhhjoh, lees je niet meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe eens nietwil de setlist pas weten op Pinkpop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Hiero! Beetje knulligheden trouwens in optreden, qua techniek lijkt het niet echt goed. De stem is zwaar kut van Chris Martin vanavond. Niet echt om over naar huis te schrijven.Techniek is zo belangrijk in dit soort showsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat gaan we op Pinkpop beter doen, of niet?
Wie is er allemaal present volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |