Ja, dat weet ik heus wel. Alsnog zijn The Beatles de best verkopende band van deze eeuw. (en ook van vorige eeuw ja)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ehh... Arno,
We zitten inmiddels al ruim tien jaar in de 21e eeuw.
Er is natuurlijk wel de onofficiële bootleg DVD "How We Saw The World (Part One)". Is dat niet wat? Pro-shot gefilmd in 2006 en dit is de tracklist;quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Jaytonism het volgende:
Nog steeds geen nieuws over een DVD-release van de Viva la Vida Tour? Sinds 2003 zijn er geen mooie DVD's meer uitgekomen..
Wat een mooie tracklistquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel de onofficiële bootleg DVD "How We Saw The World (Part One)". Is dat niet wat? Pro-shot gefilmd in 2006 en dit is de tracklist;
1. Square One
2. Politik
3. Yellow
4. Speed Of Sound
5. God Put A Smile Upon Your Face
6. What If
7. How You See The World No.2
8. Don’t Panic
9. White Shadows
10. The Scientist
11. ‘Til Kingdom Come
12. Ring Of Fire (Johnny Cash Cover)
13. Trouble
14. Clocks
15. Talk
16. Swallowed In The Sea
17. In My Place
18. Fix You
Vanuit verschillende standpunten. Het is toen gebroadcast op verschillende zendersquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een mooie tracklisthoe is dit gefilmd? Vanaf 1 vast punt of ook met camera's die over het publiek vliegen enzo.
Oh die. Daar wordt The Scientist niet gespeeld hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vanuit verschillende standpunten. Het is toen gebroadcast op verschillende zenders![]()
Voorbeeld:
Oei, waarschijnlijk wel danquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef Arn0 het volgende:
Je weet dat er twee versies zijn van de DVD? Jij hebt waarschijnlijk de 58 minuten durende versie die maar 10 nummers bevat. Want The Scientist is toen wel gespeeld iig:
Als je wilt mag je me zeggen waar ik die kan vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef Arn0 het volgende:
Maakt niet uitEr zijn nog wel wat live video's overigens. Glastonbury '05 bevat 15 nummers en er is ook nog het in 720p op het net zwervende '09 optreden bij MTV (10 nummers). Indien er iemand geïnteresseerd is.
Wat was dát mooi zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef _Flea_ het volgende:
Ik verwacht wel een dvd van de Viva la Vida tour. Weer even aan Nijmegen denken.
Die DVD had ik laatst weer eens in de speler gegooid (live 2003), Life is for living is daar zoo vet uitgevoerd! (heel veel nummers trouwens, everythings not lost, shiver, politk heel goed uitgevoerd)quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk wel dan
Excuses, dat wist ik niet.
Binnenkort eens live 2003 bekijken
Live 2003 =quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk wel dan
Excuses, dat wist ik niet.
Binnenkort eens live 2003 bekijken
Ja, ik ben er ook geweest en zou ook graag een DVD willen, dat zou zo vet zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef _Flea_ het volgende:
Ik verwacht wel een dvd van de Viva la Vida tour. Weer even aan Nijmegen denken.
Het zal misschien al wel gepost zijn maar er is wel degelijk een bootleg DVD uit van het Nijmegen concert. Let wel op dat dit om een DVD gaat met Youtube filmpjes aan elkaar geplakt. Maar naar het schijnt ziet het er nog niet zo slecht uit (heb het zelf nog niet bekeken).quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef danielschenk het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook geweest en zou ook graag een DVD willen, dat zou zo vet zijnhoeft niet perse nijmegen te zijn natuurlijk, het gaat om de show
Er is ook een prima audio bootleg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het zal misschien al wel gepost zijn maar er is wel degelijk een bootleg DVD uit van het Nijmegen concert. Let wel op dat dit om een DVD gaat met Youtube filmpjes aan elkaar geplakt. Maar naar het schijnt ziet het er nog niet zo slecht uit (heb het zelf nog niet bekeken).
Die lijst gaat wel over US-verkopen en is niet wereldwijd. Kun je nog gelijk hebben overigens, geen idee. Maar Coldplay heeft bijvoorbeeld alleen in 2005 al 8,3 miljoen albums verkocht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik heus wel. Alsnog zijn The Beatles de best verkopende band van deze eeuw. (en ook van vorige eeuw ja)
http://www.upi.com/Entert(...)/UPI-37011262550353/
Geen Coldplay te bekennen![]()
Ach het zijn allebei goed(e)(verkopende) bands, maar Beatles vind ik wel beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die lijst gaat wel over US-verkopen en is niet wereldwijd. Kun je nog gelijk hebben overigens, geen idee. Maar Coldplay heeft bijvoorbeeld alleen in 2005 al 8,3 miljoen albums verkocht.
Speel jij daar?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:44 schreef GoodGawd het volgende:
Covertje van Band en GoodGawd:
Andere toonsoort, voor vrouwlijke zang.
Zeker netjes hoor, net voor de tweede keer geluisterd en klinkt goedquote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef GoodGawd het volgende:
Ja, met die gele gitaarWas jammer dat het geluid niet goed was afgestemd, dat tutututu ding moet harder. Later veranderd het wel, nadat ik simpel weg de versterker harder had gezet.
Nee haha dat deden we ook nietquote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Jaytonism het volgende:
Klinkt goed, al lijkt 't er niet echt op dat jullie je vermaken daar.
Dus jij denkt dat ze binnen nu en een paar weken nog naar NL zullen komen ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Twest1 het volgende:
kickje is prima, wat ik me kan herinneren is dat hun nieuwe album met kerst uitkomt en ze zullen daarvoor/erna wel gaan touren en dus ook wel weer NL aan doen, verwacht ze dan wel ergens in mei ofzo.
Denk dattie mei 2011 bedoeltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze binnen nu en een paar weken nog naar NL zullen komen ?
Ah ok, that makes more sense iddquote:
Wat bekend is:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is er informatie over een nieuw album en/of tour?
Amen! ik zie echt uit naar een nieuwe DVD! en een concert natuurlijk, als ik dan toch bezig benquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Jaytonism het volgende:
Hopelijk brengen ze eindelijk ook een nieuwe DVD uit. Coldplay Live 2003 is aardig grijsgedraaid..
Werd wel ergens beloofd, nog nooit release dates of wat dan ook besproken.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef w8jij17 het volgende:
Komt er nog een dvd van de afgelopen tour?
Misschien meerdere producers deze keer?quote:The rapper and producer Swizz Beatz, who is engaged to and expecting a child with Alicia Keys, announced this week that he is producing material with Coldplay.
It has not yet been confirmed whether the song(s) will make the cut for Coldplay's LP5, but Swizz Beatz has previously worked with Coldplay three years ago on a mix called Part of the Plan so this is not the first time the two artists have combined together.
Discussing his projects, Swizz Beats was quoted by Digital Spy as saying: "I'm working on my album which is super incredible. Got everybody on there from Jay-Z to John Legend to Mary [J. Blige] to Drake. Super amazing album", he told OK. "I'm also working on Lenny Kravitz's new album, working with Coldplay. When you're in album mode and you're in producing mode, working with any great artist you have fun and try to create the best music you can create."
Bron
Hell yeah! ZEKER dat die dan in mijn collectie komenquote:
ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Concert in Tokyo heeft iedereen al op z'n HDD klein jaartje toch?
Is uitgezonden op MTV.
quote:'Coldplay tekent megacontract'
Coldplay heeft het platencontract met Universal Music verlengd. Volgens het Britse tabloid The Sun is met de verlenging een recordbedrag gemoeid. Het zou om een van de grootste contracten ooit gaan. Details over de verlenging en het daarmee gemoeide bedrag zijn niet vrijgegeven. Ook is niet bekendgemaakt voor hoeveel jaar de Britse band heeft bijgetekend.
Coldplay heeft meerdere malen aangestuurd op een breuk, maar dook dit jaar toch weer de studio in voor een nieuwe plaat. Het vijfde studioalbum van de band moet volgend jaar verschijnen.
"Ze hebben wereldwijd meer dan vijftig miljoen albums verkocht en hebben hun enorme succes zeker verdiend", zei een topman van Universal tegen het Amerikaanse muziekblad Billboard. "We zijn erg trots dat wij hun muziek uit mogen brengen en vinden het geweldig dat onze werkrelatie verlengd is."
Waanzinquote:
Ik ook niet, volgens mij wel heb ik die idd op youtube gezien een keer, zal eens kijken.quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay
Parachutes -
Rush of Blood to the Head -
X&Y -
Viva La Vida -
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay
Parachutes -
Rush of Blood to the Head -
X&Y -![]()
Viva La Vida -![]()
Even mijn mening gegeven. Blijven toch heel erg goed, ook al hebben ze veels te veel haters
quote:Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...
quote:Muziek bestaat uit meerdere elementen:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...
Tip: luister er nog eens goed naar...
Heb niet veel verstand van waaruit muziek bestaat maar dit ziet er niet goed uit....beat??quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Muziek bestaat uit meerdere elementen:
Melodie
beat
zang
Coldplay speelt op Pinkpopquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze staan op Pinkpop! Zie frontpage, want ik kan niet linken via mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |