quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik heb hem via TPB binnengetrokken, ik gooi hem wel even online. Binnen enkele minuten plaats ik hier de link.
Overigens werkt de link hier wel gewoon. Moet alleen 60 sec wachtenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Is dit nog ergens anders te downloaden? Werkt niet meer, alleen bij premium users
Ok, vaag, bij mij deed hij het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:22 schreef Ruud het volgende:
Oh, hij doet het hier ook al.
Maar Fyodor, bedankt voor de moeite
Nee, hier net dus ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ok, vaag, bij mij deed hij het niet.
Hier wel. Kreeg 2 van die klokjes. Met 2 links: eentje voor free users en een link voor Premium user.quote:
Netjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:43 schreef Jaytonism het volgende:
AMSTERDAM - De veiling van Coldplay is een groot succes geworden. De Britse band bood via internet verschillende persoonlijke eigendommen aan. De verkoop van de unieke items leverden ruim 283 duizend euro op.
Fans konden bieden voor het goede doel.
Topstuk van de veiling was de gitaar van bandlid Jon Buckland. Het instrument ging voor zeventienduizend euro van de hand.
De totale opbrengst gaat naar Kids Company, een Britse liefdadigheidsinstelling die Coldplay al langer steunt.
Verbaasd
De vier Britten deden al hun instrumenten, een groot deel van hun kleding en andere attributen in de verkoop. Fans en verzamelaars konden tot oudejaarsdag bieden op de spullen.
De bandleden zijn 'opgetogen, dankbaar en verbaasd'. Ze bedanken via hun website iedereen die de veiling tot een succes heeft gemaakt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:28 schreef Snowcold het volgende:
Maar... maar... ze zijn dus wél gestopt?
Kreeg stiekem al eventjes paniekquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Jaytonism het volgende:
Ze zijn niet gestopt men, zijn alweer bezig met een nieuw album.
Don't panicquote:
Eensch,quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Don't panic
Mooiste nummer wat ze gemaakt hebben, mijns inziens.
Fixed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Netjes
Ze moeten naar Lowlands komen!
Hoop het toch welquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef geitenbrei het volgende:
Coldplay gaat echt niet naar Lowlands lijkt me. Als Nederland al enige kans maakt, zal het Pinkpop zijn.
The Scientist vind ik stiekem toch beter, maar Don't Panic is ook zeer mooi hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Don't panic
Mooiste nummer wat ze gemaakt hebben, mijns inziens.
Ja, maar Pinkpop ga ik nooit meer heen. Dus moeten ze wel naar LL.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef geitenbrei het volgende:
Coldplay gaat echt niet naar Lowlands lijkt me. Als Nederland al enige kans maakt, zal het Pinkpop zijn.
Mijn top 5:quote:
1: The Scientistquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijn top 5:
1: The Scientist
2: Hardest part
3: Amsterdam
4: Til kingdom come
5: Fix you
Die kun je ook hier heen sturenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijn top 5:
1: The Scientist
2: Hardest part
3: Amsterdam
4: Til kingdom come
5: Fix you
Hey coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Die kun je ook hier heen sturen
http://www.radio2.nl/nieu(...)2night-coldplay.html
Mijn top 5:
1. Trouble
2. The Scientist
3. Fix You
4. Don't Panic
5. Everything is not lost
Hmm, hoop wel dat The Scientist nog langskomst. Maar als ik de lijsten van hier bekijk, zal dat eigenlijk wel moeten.quote:
greppugquote:Op zondag 10 januari 2010 02:20 schreef Arn0 het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?Eerst een cover van Tea for the Tillerman (enkel audio) en dan Fix You met Ricky Gervais.
Gaat er iemand boven mijn >3K plays uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overall last.fm top 5
Dat zou goed voor Bospop zijn, maar ik acht de kans miniem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:09 schreef DjinN het volgende:
Ik had via via gehoord dat Coldplay op Bospop zou komen dit jaar ? Weet hier iemand toevallig wat meer over ?
Ik sta op 2.500 maar dit is al mijn tweede account. Op mijn vorige stond ik op 3000 en Muse op 6000. Zuchtquote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Gaat er iemand boven mijn >3K plays uit
[ link | afbeelding ]
Coldplay is de grootste band (qua verkoop) in deze eeuw. Bospop. Wat denk je nou zellef?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef DijnN het volgende:
[..]
Ik had via via gehoord dat Coldplay op Bospop zou komen dit jaar ? Weet hier iemand toevallig wat meer over ?
Ehm nee, dat zijn toch echt The Beatles.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Coldplay is de grootste band (qua verkoop) in deze eeuw. Bospop. Wat denk je nou zellef?
Anders dim je even een beetje. Ik heb het ook maar via via gehoord. Ik vraag toch niet voor niks of het zo is of niet dan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Coldplay is de grootste band (qua verkoop) in deze eeuw. Bospop. Wat denk je nou zellef?
Sorry, ik liet me even gaan. Je hebt helemaal gelijk:) Ik hoop het vanaf nu gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Anders dim je even een beetje. Ik heb het ook maar via via gehoord. Ik vraag toch niet voor niks of het zo is of niet dan ?
Ehh... Arno,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ehm nee, dat zijn toch echt The Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |