abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2010 @ 22:09:24 #51
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84484708
Ik las in The Rolling Stone een interview met Martin waarin hij aangaf dat ze bezig zijn met een dvd. Ze hebben alleen het luxeprobleem dat 3 shows heel erg geschikt waren om uit te brengen; Londen, Vancouver en Barcelona. Helaas vroegen ze niet op dat antwoord door, dus het blijft wachten.
Dit, dus.
pi_84492181
Maak dan drie DVD's. Opgelost.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:32:00 #53
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_84494061
Laatste nieuws op het producersvlak:

quote:
The rapper and producer Swizz Beatz, who is engaged to and expecting a child with Alicia Keys, announced this week that he is producing material with Coldplay.

It has not yet been confirmed whether the song(s) will make the cut for Coldplay's LP5, but Swizz Beatz has previously worked with Coldplay three years ago on a mix called Part of the Plan so this is not the first time the two artists have combined together.

Discussing his projects, Swizz Beats was quoted by Digital Spy as saying: "I'm working on my album which is super incredible. Got everybody on there from Jay-Z to John Legend to Mary [J. Blige] to Drake. Super amazing album", he told OK. "I'm also working on Lenny Kravitz's new album, working with Coldplay. When you're in album mode and you're in producing mode, working with any great artist you have fun and try to create the best music you can create."
Bron
Misschien meerdere producers deze keer?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_84516495
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:44 schreef Jaytonism het volgende:
Maak dan drie DVD's. Opgelost.
Hell yeah! ZEKER dat die dan in mijn collectie komen :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84785039
Concert in Tokyo heeft iedereen al op z'n HDD klein jaartje toch?

Is uitgezonden op MTV.
pi_84785540
Ik ziet dat deze nog niet gepost is,voor degene die 'm nog niet kende:

_O_
pi_84815701
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef kreuk050 het volgende:
Concert in Tokyo heeft iedereen al op z'n HDD klein jaartje toch?

Is uitgezonden op MTV.
ik niet :D Link?
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_84819614
Torrent/nieuwsgroepen etc.
pi_85433383
quote:
'Coldplay tekent megacontract'

Coldplay heeft het platencontract met Universal Music verlengd. Volgens het Britse tabloid The Sun is met de verlenging een recordbedrag gemoeid. Het zou om een van de grootste contracten ooit gaan. Details over de verlenging en het daarmee gemoeide bedrag zijn niet vrijgegeven. Ook is niet bekendgemaakt voor hoeveel jaar de Britse band heeft bijgetekend.

Coldplay heeft meerdere malen aangestuurd op een breuk, maar dook dit jaar toch weer de studio in voor een nieuwe plaat. Het vijfde studioalbum van de band moet volgend jaar verschijnen.

"Ze hebben wereldwijd meer dan vijftig miljoen albums verkocht en hebben hun enorme succes zeker verdiend", zei een topman van Universal tegen het Amerikaanse muziekblad Billboard. "We zijn erg trots dat wij hun muziek uit mogen brengen en vinden het geweldig dat onze werkrelatie verlengd is."
:)
pi_85433492
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef Sequencial het volgende:

[..]

:)
Waanzin :P Die tour van vorig jaar ook. Bijna anderhalf jaar elke dag ergens anders optreden, met zo nu en dan een dagje vrij. Hoe krijg je dat geregeld. Zou je toch bijna een hekel aan je eigen muziek krijgen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_85582734
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef Guus_Geluk het volgende:

[..]

ik niet :D Link?
Ik ook niet, volgens mij wel heb ik die idd op youtube gezien een keer, zal eens kijken.
Maar dat nieuwe nummer, klinkt opzich wel vet. Maar het eerste stuk doet me zo erg denken aan een nummer (never be lonely) redelijk bekend nummer volgens mij, misschien kom ik er zo op.

Edit:
Ah, ik kwam er idd ineens op, Kings of leon - Sex on fire. Nja goed lijkt er niet heel erg op maar dacht er wel meteen aan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Twest1 op 22-08-2010 21:18:01 ]
pi_88084754
Coldplay *O*

Parachutes - O+ *O*
Rush of Blood to the Head - _O_ O+ *O*
X&Y - :r :r
Viva La Vida - *O*

Even mijn mening gegeven. Blijven toch heel erg goed, ook al hebben ze veels te veel haters :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:24:09 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_88084828
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay *O*

Parachutes - _O_
Rush of Blood to the Head - ^O^
X&Y - ^O^
Viva La Vida - :r
pi_88085138
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:22 schreef Norrage het volgende:
Coldplay *O*

Parachutes - :{
Rush of Blood to the Head - ^O^
X&Y - _O_ _O_
Viva La Vida - ^O^ *O*

Even mijn mening gegeven. Blijven toch heel erg goed, ook al hebben ze veels te veel haters :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_88085211
Interessant, lijkt alsof iedereen 1 album van ze kut vindt en de rest goed :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88106195
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...

Tip: luister er nog eens goed naar...
pi_88108087
Parachutes is mn favoriet, gevolgd door Rush of Blood. Vind Viva la Vida en X&Y stukken minder maar ik zou dan VLV op de 3e plek zetten :P
pi_88116554
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:51 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Serieus? Hoe kan je nou Parachutes niet goed vinden? Echt belachelijk...

Tip: luister er nog eens goed naar...
Muziek bestaat uit meerdere elementen:
Melodie
beat
zang

Bij X&Y hangen deze drie elementen (mijn inziens) het beste samen en bij parachutes is alleen de zang redelijk. Dat jij er kapot van bent wil niet zeggen dat iedereen dat is.
Moeilijk he, begrijpen dat smaken verschillen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89073206
Coldplay komt naar Rock am Ring en Rock im Park in Duitsland.
Kanshebber voor Pinkpop of Lowlands?

Wil ze absoluut nog eens zien _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89091737
Hopelijk Lowlands, daar ga ik heen als 't goed is. ;)
pi_89094130
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Muziek bestaat uit meerdere elementen:
Melodie
beat
zang

Heb niet veel verstand van waaruit muziek bestaat maar dit ziet er niet goed uit....beat??
pi_89333393
Ze staan op Pinkpop! Zie frontpage, want ik kan niet linken via mobiel :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:27:18 #74
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89333633
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze staan op Pinkpop! Zie frontpage, want ik kan niet linken via mobiel :')
Coldplay speelt op Pinkpop
pi_89336676
En dit jaar ook weer op Werchter (schrijf je dat zo?)
Dit, dus.
pi_89344594
Hopelijk plakken ze er ook nog wat optredens ervoor of achter
Ben niet zo'n festival ganger
pi_89361974
Morgen komt de nieuwe Kerst single "Christmas Lights" uit van Coldplay.
Het zal mij benieuwen.
Ik vind de Kerst singles van The Killers meestal wel te pruimen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_89405791
De nieuwe Kerst single van Coldplay.

[ Bericht 13% gewijzigd door krioro op 02-12-2010 18:18:18 (nope) ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_89406902
Mooi nummer.
Dit, dus.
pi_89408229
Goed nummer idd _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89412258
supermooi nummer! O+ _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_89413121
Wanneer gaat Pinkpop in de voorverkoop?
Anders kijk je op de FP.

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2010 23:52:51 ]
pi_89413253
3 dagen voor mijn verjaardag _O_
Ik weet wat mijn verlanglijstje gaat worden :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89414257
Goed nummer :)

Ik heb al zin in het 5e album, zou eind 2010 komen zeiden ze begin dit jaar, maar dat gaan ze niet redden zo te zien
pi_89415161
Lekker nummer. Ben normaal niet zo van de kerstnummers en ik vind het allemaal maar te commercieel maar als dit een voorbode is voor het nieuwe album zie ik het voor deze keer wel door de vingers :)
pi_89429286
Wow, wat een heerlijk kerstnummer + clip, hier kom ik de kerst wel mee door :) (l)
pi_89435482
Goed nummer inderdaad :)

Hoorde gisteren al een voorproefje op 3FM, wat leuk klonk.
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:41:18 #88
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_89476291

prachtig :D

ze hebben we mooiere, maar dit is in ieder geval het beste kerstlied in tijden :Y
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_90007939
Hmm..

quote:
In other Brian Eno news, he's been working with Coldplay lately, producing the follow-up to their last album, Viva La Vida or Death and All His Friends, which Eno also produced. According to Billboard, Coldplay frontman Chris Martin told BBC News that the LP, which is still some time away from completion, is a concept album: "It's from the point of view of two people who are a bit lost, two like-minded outsiders who meet in a very difficult environment and therefore have a journey together."
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_91928041

Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar hij klinkt akelig veel als Chris -O- (Goede liedjes ook! )

Als er ooit iets met Chris gebeurt gaat coldplay verder met Mat Kearney _O_
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_91941419
quote:
Coldplay LP5 down to 12 tracks... without names

[...]

Firm details are scarce at present: the pool of songs has now been narrowed down from dozens and dozens, although Chris confirms that there is still "a lot of narrowing to do... which is better than trying to thicken. We were with Brian Eno for a long period just messing around. Now we're with Marcus (Dravs) trying to turn that into something cohesive and under seven hours long. The worst mistake we could make, when we're the Marmite-y of bands, would be to make a super-long thing..."

[...]

Now there is a final 12... but all without titles. "We have a song called 'Every Teardrop Is A Waterfall'," says Chris. "That's my favourite title, although I'm not sure which song it goes with. There's been about 12 different ones. It's like playing Snap. The original 'Every Teardrop Is A Waterfall' was branded 'terrible' by the rhythm section, and so had to be dismissed. So even before we release anything to the world, it's been slagged off!"

[...]

He's aware that many will hate his band's new record whatever, but doesn't care anymore. "We still don't believe we've delivered our masterpiece, so we're still trying to do it. As long as we feel like that and we're hungry... that's all that matters."
Ze willen dus niet een 'te lang' album, er moet geschrapt worden. Goed contrast met VLV, wat mijns inziens onder druk te vroeg is uitgebracht en langer had moeten zijn, waardoor slordig een aanvullende EP werd gefabriceerd voor de alsnog afgemaakte songs en onnodige 'remixes'. Dat lijken ze nu dus beter te doen.

Zoals ik het begrijp hebben ze een opmerkelijke manier van werken. Ze hebben 12 instrumentale nummers en een aantal teksten, en die gaan ze proberen te matchen?

Wel een goede insteek voor een band om een album te maken: het 'masterpiece' moet nog komen. Oftewel flink je best er voor doen om met iets goeds voor de dag te komen in plaats van een album maken omdat er een album moet komen. En schijt aan de vooroordelende haters.
pi_92007387
coldplay _O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_92008333
Al geruchten bekend voor een releasedatum?
Wil natuurlijk wel kunnen meezingen op Pinkpop O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_92145779

Vandaag samen met Parachutes besteld _O_.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_92148869
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]

Nice!
pi_92153320
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]

Respect bro (H)
pi_92333496
dat ze deze keer maar de tijd nemen voor het komende album. viva la vida was goed (niet zo goed als parachutes en a rush of blood, wat voor mij pareltjes zijn) maar door de tijdnood was het toch niet helemaal af. life in technicolour 2, glass of water, postcards wat op de prospect march ep stonden hadden er zeker bij gemogen!
pi_93206989
Ben al paar maanden opzoek naar een nummer van Coldplay, het is een volgens mij een officiële edit (door hun zelf gemaakt) van Clocks en dan bedoel ik niet die Salsa versie. Melodie is exact hetzelfde als het origineel alleen de lycris verschilt nogal van elkaar, wel zijn sommige delen uit het origineel terug te vinden in de edit.

Het kan ook een ander nummer zijn dan Clocks alleen moet het dan wel echt een grootte hit zijn geweest.

Iemand die mij kan helpen?
pi_93207045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef poiuytr het volgende:
Ben al paar maanden opzoek naar een nummer van Coldplay, het is een volgens mij een officiële edit (door hun zelf gemaakt) van Clocks en dan bedoel ik niet die Salsa versie. Melodie is exact hetzelfde als het origineel alleen de lycris verschilt nogal van elkaar, wel zijn sommige delen uit het origineel terug te vinden in de edit.

Het kan ook een ander nummer zijn dan Clocks alleen moet het dan wel echt een grootte hit zijn geweest.

Iemand die mij kan helpen?
Gaat het niet over Talk? Ik weet wel dat daar ook een aparte uitvoering van is...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93207204
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gaat het niet over Talk? Ik weet wel dat daar ook een aparte uitvoering van is...
Je bent een held :)
Bedoelde inderdaad Talk.

Die edit is zoveel beter dan het origineel _O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')